NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jikke gefeliciteerd!

2. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jikke gefeliciteerd!
    Was ook wel weer tijd hier voor een positieve test, en ik wil er nog veeeel meer zien!

Hier is het wachten begonnen 8)

Succes allemaal!

Groetjes Doris

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    GEFELICITEERD, wij gaan allemaal volgen hoor!

Liefs Moons

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Jikke & Mannetje!

Zo willen we het hebben, geen rare bruin/roze verhalen en gelijk 2 mooi strepen. Super!

Geniet ervan

Liefs,
    Gaby

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Gaby, hoe ist meid? Nog steeds niets te zien?

Moons

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Lieve Moons,

Nog steeds niet te zien... begin zowaar een klein beetje hoop te krijgen.

Weet nu ook waarom ik gisteren krampjes had... ;) was een andere afdeling daarzo.

Misschien moet het zo zijn dat ik positief test op de dag dat ik anders had moeten bevallen. Met mannetje lief besloten zaterdag te testen aangezien wij dan allebei thuis zijn. Morgen ben ik vrij en sta ik nooit om 7 uur op zoals hem. En het is tuurlijk leuk om saampjes te doen.

Maar nogmaals eerst afwachten of het allemaal zo blijf.

Bedankt voor het vragen en ga nog maar even duimen ;)

Liefs,

Gaby

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik duim nog steeds hoor, hopelijk heb je zaterdag een positieve test, zou wel mooi zijn om juist op die datum opnieuw zwanger te zijn.

Ik ben steeds wat duizelig, als ik te vlug opsta of heb gebukt. Zou dit een symtoom kunnen zijn? Of zal dit nog van de griep kunnen komen van afgelopen weekend?

Liefs Moons

8. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Wat geweldig Jikke! Van harte gefeliciteerd! Echt super!

9. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ha Gaby, klinkt toch erg hoopvol hoor. Ben zo benieuwd! Vind het ook knap hoor dat je nog tot zaterdag kunt wachten. Sterkte met 'wachten'

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Jikke!

11. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Sinds gisteravond begin ik toch wel wat symptomen te vertonen. Heb steeds krampjes in m'n buik, en wat ik echt opvallend vind is dat ik nu juist helemaal geen last van m'n borsten heb. Dat heb ik normaal al anderhalve week voor m'n ongi, dat ze echt pijnlijk zijn. Wel heb ik het idee dat ze d'r anders uit zien :rolleyes: Maar ja, heb ze voorheen nooit zo goed bestudeerd ;)

Durf niet zo enthousiast te worden eigenlijk.

12. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @Jikke: GEFELICITEERD MEID! Wat fantastisch nieuws. Ik wens je veel plezier bij de septembermama's en wie weet volg ik je nog. Hoop het. En niet ik alleen: wij allemaal toch meiden?

@Linneke: Voor mij was je fries goed 'verstaanbaar' hoor. Ik ben van oorsprong ook een fries meisje, maar heb het nooit gesproken. Familie die wel fries tegen mij praat, maar nederlands was voor mij sterker.. Op school vroeger wel friese les gehad natuurlijk, dus ik beheers het wel een beetje.

@Lievebeesje: ik ken jouw onzekerheid... Ik ben ook overtijd, ook al 2 testen er tegenaan gegooit, ook nog steeds negatief... Spannend he?

13. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Jikke! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van meid en ik hoop dat we allemaal jouw voorbeeld mogen volgen! Er zijn in ieder geval al een hoop dames overtijd! SPANNEND!

Knuffel Chris

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Beetje late reactie, maar bellen naar HA kan nooit kwaad. Maar ik had het ook (anderen hier ook hoor) en ben gewoon zwanger geraakt.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En nog even een oppeppend verhaal rondom bruinverlies. Toen ik zwanger was heb ik rond NOD twee dagen bruinverlies gehad. Ik heb het dus ook gewoon aangezien voor menstruatie.

Pas een week later of zo dacht ik opeens: wat voel ik me raar. En wat bleek Zwanger. Helaas is het niet goed gegaan, maar het kan dus echt dames.

16. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nou ik ga zo even de HA bellen, heb gister een test gedaan die was negatief maar ik had gister nog wat spotting maar nu is het voorbij met de ongi...anderhalve dag...dat is toch niet normaal?

Ik laat wel weten wat de HA erover te melden heeft want ik ben dan bang dat je BM niet goed gereinigd wordt of dat de wanden nooit goed genoeg bekleed zijn om een ei in vast te houden ofzo.

Heb er totaal geen verstand van en dat maakt me onzeker. :(

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    @Marieke21 Heb je al een test gedaan?

18. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    @Jikke: Gefeliciteerd! Helemaal te gek joh en dat je gevoel helemaal aan het juiste eind zat..super :whistle: :whistle:

@Gaby: spannend! Ik denk dat het wel goed zit hoor meis :thumup:
    Wil je niet te enthousiast maken maar ik las gister hier op het forum ook een verhaal van iemand die 1keer bruinverlies had en daarna helemaal niks meer...zwanger!

@Jannes: ik ga nu even bellen, ik laat het wel weten wat de dokter heeft gezegd..vorige maand had ik ook maar anderhalve dag rotzooi nl.Ik wil gewoon weten nu waardoor dat komt.

@Moons: ik heb gehoord dat het een symptoom kan zijn maar misschien kom je ijzer tekort?Lage bloeddruk?

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ow! Jij bent ook al zoveel overtijd! Heb jij al een test gedaan?

Ik heb vorige week vrijdag getest (dat was mijn NOD) die was negatief. Gisterochtend weer getest en die was weer negatief...
    Ik heb verder ook niet echt tekenen dat de ongi eraan komt. Blijf wel erg slijmerig... en schrok van de week van mijn joekels van tepels...
    Maar ja, de test is en blijft nega.
    Afwachten dus.

20. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    jikke,gefeliciteeerd!

word voor veel dames weer spannend zeg!

marieke,raar zeg.misschien morgen nog n keertje testen?

Deel Deze Pagina