NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Stop het geld dan liever in m'n baby'tje :)
    Denk dat als ik echt zwanger ben, dat ik me dan helemaal te buiten ga aan al die leuke baby-dingen ;)[/quote]

Ik denk ook dat als ik een positieve test in handen heb het liefst naar de stad zo racen voor allemaal van die schattige baby spulletjes, heerlijk dat fantaseren af en toe !

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep

Ik denk ook dat als ik een positieve test in handen heb het liefst naar de stad zo racen voor allemaal van die schattige baby spulletjes, heerlijk dat fantaseren af en toe ![/quote]

En dat blijft maar doorgaan!
    (maar het is ook zo leuk!)

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Soms zwijmel ik helemaal weg, zie ook overal van die lieve kleine schattige spulletjes !

Heb 2 zwangere zussen en 2 kleine nichtjes dus kom ook regelmatig in winkels om dat soort dingetes te kopen, hoop dat ik er snel voor onszelf wat mag halen !

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai meiden,

Ja lekker shoppen voor babyspul! Nou ja niet met dit weer natuurlijk.

Grappig genoeg toen ik zwanger was de vorige keer heb ik helemaal niets gekocht. Misschien al een voorgevoel dat het mis zou gaan? Of gewoon nog vol verbazing dat ik echt zwanger was toen de 1ste ronde.

Ik weet wel dat het deze keer anders is. Ik ga gelijk shoppen. De laatste keren dat ik ging shoppen en dat kleine spul zag zag ik het gelijk helemaal voor me. Ookal zullen wij nooit een heel piep kleintje krijgen aangezien wij allebei 9 pond bij geboorte waren haha. Mannetje een klein dikkertje en ik een heel lang wurmpie.

Maar ja eerst een positieve test. Het is allemaal nog goed mogelijk. Ventje zegt 100% zeker te zijn... nou dat wil ik eerst op die test zien staan. We hebben nog een digitale test liggen dus hopelijk laat hij dit weekend zien 'zwanger'.

Fijne dag allemaal en we willen meer positieve testers. Het ging zo snel die eerste week maar deze week toch vrij rustig. Maar ik bied mij vrijwillig aan om er eentje van te zijn dit weekend ;)

Liefs,
    Gaby

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Daar houden we je aan gaby !

Ik duim voor je meid, dat je volgende week lekker kan gaan baby shoppen.

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee Gaby,
    Het is bij jou wel errug spannend zeg!
    Ik duim me suf voor jullie allemaal, en natuurlijk voor mezelf 8)

Groetjes Doris

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :D ik bied me ook vrijwillig aan dit weekend :D

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou dan meld ik me aan voor volgend weekend!

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ha ha ja voor dit soort dingen zijn er wel vrijwilligers ;)

Ohhh wat zou ik blij zijn als het echt zo is. En morgen vrij volgens mij zit ik dan de hele dag op het toilet om te checken. Op mijn werk tenminste nog meer dan genoeg afleiding.

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    en ik voor het weekend daar weer na 8)

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    en wanneer ga je dan testen Gaby?
    (sorry, kan alles wat ik lees niet meer onthouden, is ook zoveel hihi)

12. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Zaterdag saampjes met mijn ventje. Had gisteren een negatieve test en van de week wat bruinverlies. Dus het is allemaal nog spannend maar niet onmogelijk.

13. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Gaby(baby): Wowiiiiiiii, wat spannend! Oh, meiske ik hoop het zo voor je, wat zou het fijn zijn als je juist deze maand zwanger zou zijn! Vast wel, als je hubbie het ook zo voelt! Ik denk aan je, hoor.. Moet je die digi beslist met ochtendurine doen? of kan die ook bv 's avonds?

@Marieke21: Wat grappig dat jij ook Fries verstaat! Wot sponnend dasto ek oertiid bist! ik tumje foar dy hjer (en ik skrieuw alles op sa ost it ek seist. net goed natuurlijk, maar begriepst it wol , lieuw ik!) Ik bin sels ek oertiid, ha myn banner foarút set.. no 3 keer neagtief test, dus doar net meer in test te dwaan! Wy wachtsje restig oa, en dan sjugge we it wol!
    In protte sterkte mei it wachtsjen en ik hjer it aanst wol, doooo

Liefs Lin (die wacht en wacht en wacht..)

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Das wel heel spannend Gaby, ik hou je in de gaten en duim voor je :D

Groetjes Doris

15. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi Linneke,
    Ja voel echt de spanningen al. Het zou inderdaad wel heel speciaal zijn. Volgens mij jank ik dan helemaal de boel bij elkaar haha ben al zo emotioneel deze maand.
    De digitale test is niet zo gevoelig. Die werkt pas als het echt genoeg hcg in je urine zit maar is dan ook wel gelijk definitief. De uitslag is 100% zeker en dat is tuurlijk fijn. Dus ochtendurine als je net op of na je nod zit. De vorige keer had ik ook pas een late positieve test dus ik ga zeker testen in de ochtend.
    Als ik het zou kunnen zou het zelfs goed zijn tot zondag te wachten haha. Maar dat lukt vast niet.
    Liefs,
    Gaby

16. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Ik wilde je even laten weten dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook bruin bloedverlies had, maar was toch zwanger.
    Morgen heb ik mijn nod en nog geen teken van :evil: :evil: :evil: Gisteren wel een negatieve test :(
    Ik duim voor je!

17. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey doris,

Wij gaan voor de oktober mama's toch?
    Of kom jij nog net in september terecht?

HEt is heel spannend voor een aantal dames ooh meiden hoop het zo voor jullie! Ik duim voor jullie!

Liefs Pearly

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @gabybaby: goh echt spannend zeg! Raar he, je kent elkaar niet en toch leef je zo met elkaar mee.

Vind het knap dat je nog tot zaterdag wacht, maar ik begrijp het wel. Ik deed bij mijn zwangerschap gewoon een test om dingen uit mijn hoofd te halen (had tenslotte 2 dagen bruinverlies gehad) en deed het toen ik op het punt stond te gaan stappen met vriendinnen en mijn vriend er niet was. Maar echt omdat ik dacht dat het toch niet zo zou zijn. Later had ik daar spijt van. Was zo'n rare gebeurtenis toen hij positief bleek te zijn en ik alleen was en weg moest...

Dus volgende keer trek ik mijn mannetje gewoon mee de badkamer op en samen testen en wachten :D

19. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi Kikkie, kijk dat soort verhalen horen we toch graag. Is de zwangerschap voor de rest ook goed verlopen?
    Want vanochtend melde ook iemand die ook zwanger was ondanks bruinverlies maar helaas een mk heeft gehad.

Spannend dat je ook dicht tegen je nod aan zit. En misschien was je gewoon te vroeg met je test joh! Ik ben ook laat met positief testen... maar we gaan wel positief testen he ;) zullen we dat afspreken.
    Dit weekend!

Liefs,
    Gaby

20. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Kan mij voorstellen dat het dubbel was. Harstikke blij dat je een positieve test had maar niet je ventje om het mee te delen. had je het toen wel je vriendinnen verteld? Tja je kon onmogelijk aan de alcohol die avond ;)

Nou ventje mag niet mee naar het toilet hoor... kan niet plassen voor zijn neus (zal wel weer aan mij liggen). Maar zal gelijk rennen met de test zonder te kijken naar hem toe of hem roepen en saampjes kijken.

Deel Deze Pagina