ooohhhhh, wat een spanning hier ! nou gaby, ik hoop het echt voor je ! ik duim alleszins héél hard mee ! ik zit nog de hele tijd aan de woorden van jannes te denken .. zou het bij mij dan toch nog raak kunnen zijn ?! zal ma gewoon afwachten zeker .. het is idd raar dat je elkaar van haar noch pluim kent en toch zo meeleven .. wel super leuk ! stormt het bij jullie ook zo ? buiten wel te verstaan eh ! doei doei, romy
Ik heb inmiddels een kerngezonde zoon van 1 1/2 jaar oud. Dus bruin bloedverlies geeft niets! Ik denk dat ik zaterdag of zondag maar weer ga testen en dan positief, dat is afgesproken! xx
Ha ha ja hier stormt het binnen en buiten Altijd leuk een forum om in contact te komen met mensen die in dezelfde situatie zitten. Via een ondere forum met een heel ander onderwerp heb ik echt superleuke contacten overgehouden. Denk ook dat het leuk is als je zwanger bent en in een groepje schrijft en ook veel deelt om elkaar dan ook te ontmoeten.
Nee ik het niet tegen mijn vriendinnen verteld. Vond het moeilijk, maar ik vind het niet netjes om het niet als eerste tegen je vent te vertellen. Die heb ik dus wakker gemaakt toen ik om 3 uur 's nachts thuiskwam. Die kon meteen niet meer slapen En ik was toevallig BOB, dus niet drinken viel niet op...
O en mijn bruinverlies was absoluut geen voorbode van miskraam hoor! Paar dagen daarna echo gehad, was prima en dus gewoon innestelling geweest. Heb pas 3 weken daarna MK gehad.
Fijn dat je op mijn vraag nog wilde reageren. Toen ik zwanger was kreeg ik namelijk na 7 weken bruinverlies en dat bleek uiteindelijk bij mij namelijk het begin van een mk te zijn. Vandaar dat ik mij een beetje zorgen maakte als mijn zwangerschap zo zou beginnen. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Voor mij persoonlijk zou dat toch helpen bij het beter verwerken van mijn mk afgelopen zomer. ik heb het er nog heel moeilijk mee en bij jou is het helemaal nog erg recentelijk. Sterkte.
Het is heel raar, maar ik heb het er niet moeilijk mee. Ook niet gehad. Wel de dag zelf. Heel verdrietig en vriend ook, maar na 2 dagen ging het weer prima. Komt ook doordat ik nergens last van heb gehad (geen pijn, geen weeen, etc) en ik een heel positief ingesteld. Het komt wel! Geloof ik heilig in! Maar iedereen ervaart het ook op zijn eigen manier. Toen mijn schoonzusje vertelde ook zwanger te zijn en een dag na mij uitgerekend te zijn, was het natuurlijk even slikken. Maar verder moet ik zeggen dat ik me er verbazingwekkend goed doorheen heb geslagen. Al hoop ik wel dat het geen maanden gaat duren. Wil graag snel weer zwanger zijn! Dus wellicht komt het verdriet nog wel als het toch weer lang gaat duren of zo...
[quote="Linneke @Marieke21: Wat grappig dat jij ook Fries verstaat! Wot sponnend dasto ek oertiid bist! ik tumje foar dy hjer (en ik skrieuw alles op sa ost it ek seist. net goed natuurlijk, maar begriepst it wol , lieuw ik!) Ik bin sels ek oertiid, ha myn banner foarút set.. no 3 keer neagtief test, dus doar net meer in test te dwaan! Wy wachtsje restig oa, en dan sjugge we it wol! In protte sterkte mei it wachtsjen en ik hjer it aanst wol, doooo Liefs Lin (die wacht en wacht en wacht..)[/quote] Hahaha, als je had gezegd dat je alle woorden zo schrijft dan had ikje ookgeloofd, maar misschien wel handig omhet fonetisch te schrijven, dan weet ik zeker dat ik de woorden goed uitspreek in gedachten, want dan herken ik ze. Heb je de film 'Nynke' ook gezien? Vast wel, die was voormij heel moeilijk, want ik keek hem met engelse ondertiteling, die lees je automatich mee, ik verstond het fries en vertaal het automatisch inmijn hoofd naar het nederlands. Erg druk dus inmijn hoofd toen... We durven beide niet zo goed te testen he? Wanneer ga je er toch maar weer tegenaan? Ik komende week maar weer als er nog geen nieuws van onderen is..
dames,ik zou gek worden hoor ,zolang overtijd! ik duim voor jullie allemaal een positieve test! 8) wij zijn flink aan het klussen aangezien ergens deze dagen mijn ei komt. wat duurt deze maand toch langgg ,ik wil weten of het voor ons nu ook raak is...tja mijn nod is pas 26 jan.
Hi Jannes, Ik ben normaal ook een heel positief mens maar ik heb het toch een potje moeilijk gehad. En elke keer denk ik weer erover te zijn en dan komt die verdomde nod er weer aan en weeeeer niet zwanger. Ik ben inmiddels dus 7 rondes na mijn mk. En elke keer heb ik weer een stapje achter uitgedaan en omdat het langer geleden is krijg ook steeds minder begrip want mij alleen maar verdrietiger maakte. Jammer genoeg. Gelukkig heb ik een begrijpende vent die ook heel positief is en die laat mij vaak de andere kant zien. Hij is nu ook in volle 100% overtuiging dat ik zwanger ben. Nou ik hou me maar aan hem vast Liefs, Gaby
Nou wellicht is het dat ook. Dat ik er nu nog heel open voor sta en het nog niet te zwaar heb, maar dat als ik inderdaad ook 7 rondes verder ben het kwartje pas valt. Ik denk dat als ik niet zwanger ben op het moment dat mijn schoonzusje bevalt, dat ik dan ook nog een zware domper krijg!
Wat is het hier spannend zeg! Ik kom elk uur wel even kijken of er al weer een zwangere zich heeft aangemeld, maar jullie houden het zo wel héél spannend! Ik leef zo met jullie mee! Hier zijn we weer lekker aan de klus, al is het soms wel lastig met een man die in ploegendienst werkt en een kleine van 2 die gezellig rond huppelt.
Zeg Gaby, ik wou jou eens vragen wanneer je dat bruinverlies had. Was je NOD al geweest? Of was dat precies op je NOD? En bij andere bruin-verliezers? Was dat voor of op of na de NOD? Bij mij gebeurt er nog niks , maar goed, is waarschijnlijk ook nog te vroeg. Morgen ben ik vrij (altijd op vrijdag). Vandaag erg druk gehad op m'n werk, dus ik had lekker afleiding. Denk wel dat ik het dit weekend weet.....of ik wel.....of niet......ooooooooooooo spannend!
Hai Juud, Ik had/heb het net om mijn nod heen. Ik moet wel vermelden dat ik geen bruin heb gehad mijn 'afvegen' of echt bruinverlies maar puur bij tampontestjes. Het zit dus ehhh diep! Ha ha wat een verhalen toch. Te grappig dat je intieme verhalen zit te delen. Dit kan je gewoon niet kwijt bij iemand die niet bezig is met zwanger worden. Die denken dat je compleet gestoord bent geworden. Ik ben morgen ook vrij. Gaan we saampjes elke keer rennen naar het toilet om te checken haha. Sterkte en succes Liefs, Gaby