NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hahahahaha, ja erg zijn we he? Maar ik ben blij met alle info. Hoe gedetailleerd ook ;) . Echt apart he, dat je dat hier zo met elkaar deelt. Maar vind dat wel superleuk!

Pfff, ja denk dat ik morgen de hele dag zit te checken. En morgenavond ook nog naar m'n schoonouders....m'n schoonvader wordt 60. Maar wel gezellig hoor, en ook wel weer goede afleiding.

2. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ben het helemaal met Jannes eens. Kan gewoon écht niet anders!

3. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi hoi,
    het is weer lekker spannend allemaal. Ben erg benieuwt geworden naar de testen die komen gaan.

Jikke meid, gefeliciteerd! Zit je al op je roze wolk?

Aisca.

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ik ben het ook met jullie eens :) maar ja kijken of het lot er ook zo over denkt.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Was je al naar de huisarts geweest?

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Oh Gaby, wel ff laten weten he, in 't weekend wat het is geworden!
    Ben echt superbenieuwd naar jullie uitslag, testdames.... Zo nieuwsgierig, dat ik eigenlijk helemaal ff vergeet dat ik op de wachtbank zit! Hahah!

Liefs Chris

7. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    He lieve meiden,

Het was weer gezellig beppen met jullie vandaag. Bedantk voor jullie gedachtes.

Ik ga zo mijn troepjes opruimen en lekker naar huisje toe. Lekker lang weekend!

Zodra er meer nieuws is, hopelijk positief nieuws dan meld ik mijn natuurlijk bij jullie. I promise!

Fijne avond allemaal

Liefs,

Gaby

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    We wachten vol smart op je berichtje dat je zwanger bent!

Ik ga nu ook lekker naar huis. Zal wel druk zijn op de weg met al die wind...

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh alweer iemand zwanger in mijn omgeving. Ik ben echt blij voor ze maar waar ik nu ook kijk echt iedereen is zo'n beetje zwanger (6 in totaal). Moet wel even slikken hoor!
    Dit is mijn 8ste ronde maar de eerste met goede schildklierwaarden en heb een super goed gevoel, we zijn druk aan het klussen (om de dag) en dat houden we nog even zo.
    Ik heb de hele vanaf dinsdag steeds zo'n opgeblazen en vreemd gevoel, maar dat kan volgens mij niets zijn want mijn eisprong moet nog komen.

Sorry voor mijn lange verhaal, moest het even kwijt,

10. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Nee, ben nog niet bij de ha geweest. Ik moet er morgenmiddag heen. Zit er wel erg tegenop, maar ja misschien krijg ik wel leuk nieuws. Positief blijven he?

knuffels

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Jikke: van harte gefeliciteerd! Echt super! Ik hoop dat je onwijs kunt genieten op de roze wolk! En veel plezier bij de septembermama`s!

Na 2 dagen een beetje bruin slijm te zijn verloren, ben ik vandaag echt mega super vreselijk ongesteld geworden! Net als gisteren weer elk uur naar de wc, alleen nu voor een nieuwe tampon!

Ik ga naar februari NOD!

Ik hoop de rest daar niet te zien, voor de testers veel succes!

kuz

12. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0

JAAA, Wij worden oktober mama's! 8)
    Wanneer heb jij je nod?

Groetjes Doris

13. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    hoi hoi allemaal . bij mij komt het er ook weer aan . ben zo benieuwd ! duim ook voor jullie mee ! xx

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi mijn nod is de 24e!
    Mijn cyclus is meestal 34 dagen! Maar vorige maand 33 en een dpo van 10 dagen! :confused:

Liefs Pearly

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ach ja, was vrijdag... haal de dagen door elkaar. Is me deze week al vaker gebeurd. Komt doordat vorige week zo'n korte week was. Denk ik dat we dat deze week weer hebben...

16. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Ik verwacht elke dag mijn maandstonden :( . Ik voel sinds gisteren al menstruatieachtige krampen en gisteren een klein veegje roze toen ik naar het toilet ging.. :( .
    Pfff, en deze maand gaat mijn man met een paar vrienden op skivakantie.. net in mijn vruchtbare periode. Dus ook de volgende cyclus is hoedanook niks.. Niet leuk.

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee pearly!

Mijn nod ook 24ste!
    Mijn cyclus 29 de laatste keer.
    dpo....geen idee wat dat is :)

Groetjes Doris

18. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    jammer ronnie , hoelang ben je al bezig ?

19. Els2806

Els2806 Actief lid

even banner checken

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Aisca: veel succes morgen bij de HA!!!
    @Gaby: heel veel succes met het bedwingen van je zenuwen en met het wachten, we wachten allemaal op het verlossende bericht dat je zwanger bent! Ik duim heeeeel hard voor je! En natuurlijk ook voor alle andere testers!
    Wachters: houden jullie het nog een beetje uit? Bij mij gaat het nog goed, maar zal volgende week wel weer ongeduldiger worden :)

Deel Deze Pagina