Passagierslijst voor de roze Tractor! www.newfarm.org/columns/gd_tractor/2005/0421/images/pink.jpg 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 05 juli: Rissie & sab85 06 juli: Eekje & xanado83 07 juli: Wieffie & Nina1983 08 juli: 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: 11 juli: 12 juli: Carinda 13 juli: 14 juli: 15 juli: 16 juli: 17 juli: 18 juli: 19 juli: 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 26 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Haai ladies, Helaas kom ik er ook bij. Mijn nieuwe NOD heb ik berekend op basis van mijn langse cyclus. Dus kom ik uit op 3 juli.
eva,heftig zeg...weet niet zo goed wat ik moet zeggen.willen jullie het wel gaan proberen met IVF? ik kom me ook hier melden,mijn nod is 4 juli,wil iemand me even op de lijst zetten?
Ahh Eva dat is een flinke klap. Hou ons op de hoogte van de volgende stappen, ik zal voor je duimen en de rest van de meiden vast ook! Kop op, ze kunnen zoveel tegenwoordig. Zou iemand trouwens voor mij kunnen pendelen? Nina
@Bianca: Waow meid: 5 pendels voor juli! Dat kan gewoon niet mis gaan! Ik duim voor je @Marina99: nou, als dat de enige optie is voor ons, gaan we er voor 200% voor. maar moet wel toegeven dat ik nog erg onzeker en bang ben hoor. Weet er eigenlijk nog niets van. We hebben pas op 9 juli onze afspraak met de consulente die ons een uur lang uitleg en advies gaat geven. Dus tot dan kan ik enkel nog maar bang afwachten voor wat er komen gaat @Nina en al de rest: Bedankt voor de steun! Het betekent heel veel voor me!
Ik heb net te horen gekregen dat ik op de school waar ik nu werk kan blijven voor een flink aantal uren en dat ik aangenomen ben op een andere school. IK heb het sollicitatiegesprek wat ik volgende week zou hebben maar afgezegd. haha Dit weekend lekker shoppen en weer eens stappen. Twee van mijn vriendinnen wonen in Utrecht en met een andere vriendin ga ik daar zaterdagochtend naartoe. Dus morgen en zondagavond (dan kom ik terug uit Utrecht) maaar klussen.....
Een tip voor alle dames die wel in zijn voor een docu over zwangerschap (ik denk de meeste dames hier wel): Op dinsdag 12 juni zend Nederland 2 de documentaire Het leven voor de geboorteuit. Van 22.50 tot 23.45. Ik ga het in ieder geval opnemen (beetje laat; volgende dag om 6.30 op).
@ Eva wat vreselijk balen zeg en idd nu even 2 maandjes goed tot rust komen dan kun je er straks weer helemaal voor gaan sterkte iig. @ Bianca het leven voor de geboorte heb ik op dvd bij bol.com besteld en het is echt heel erg mooi om te zien. Denk wel dat het dezelfde docu is. veel plezier met kijken. Liefs Veer
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 & Marina99 05 juli: Rissie & sab85 06 juli: Eekje & xanado83 07 juli: Wieffie & Nina1983 08 juli: 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: 11 juli: 12 juli: Carinda 13 juli: 14 juli: 15 juli: 16 juli: 17 juli: 18 juli: 19 juli: 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 27 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... @ Eva dikke knuffel! Hoop dat het snel raak zal zijn @ Marina dikke knufel. We hebben dezelfde nod! @ Bianca fijn dat je daar op school meer kunt werken! Ik werk ook op school...dan hebben we binnenkort zomervakantie! Lekker hoor!
oo mobius wat moeten jullie je klote voelen ik hoop dat je wat steun kan ontvangen van dit forum ik wens je alle kracht en geluk toe met de IFV en hoop dat je heel snel zwanger mag raken! meid ik duim extra hard voor jouw het is in iedergeval wel mogelijk dus een kindje zal je krijgen hoe dan ook ik hoop dat je na augustes snel in verwachting mag raken xxx
Hé mobius nee,wat een k*t nieuws!Heel veel sterkte meid,ik hoop dat het met ivf snel voor jullie gaat lukken! Hier niet zoveel te melden eigenlijk Nieuwe meiden,veel sterkte en welkom,veel succes deze ronde!
Jeetje mobius wat erg.....heb er gewoon geen woorden voor.... zijn weg dus we kunnen officieel beginnen aan ronde 2.
Goh meiden...heb de tranen in mijn ogen van jullie geweldige steun en knuffels Jullie zijn geweldig! ps: ik denk dat ik die docu ook heb gezien maar weet niet zeker. Die wat ik gezien heb was in ieder geval PRACHTIG! Zo met de foetussen in kleur en 3D! WAOW!
Hoi meiden! Het begint hier al aardig vol te komen in juli en hopelijk wordt dit onze maand! een lentebaby zou toch mooi zijn de duivels hadden eerder deze week hun staart al laten zien, nou, vandaag ook hun lelijke kop dus kom ik jullie ook vergezellen Is er nog een plaatsje vrij op de tractor van 6 juli? liefs claire