@ Jusi, spannend hoor! We zijn echt allemaal erg benieuwd! @ Pooh69: Ik heb al een dag of 5 echt ongi pijn maar er komt nog niks. Af en toe trekt het weg, maar vrees voor mijn grote vrienden Hou me op de hoogte!
Zo weer ff een bannercheck, voel de ongesteldheid er al aankomen, heb al een aantal dagen ietwat donkere afscheiding als normaal.........weet niet of dat wat zegt op dit moment?
Hopelijk blijft rood weg voor ons allemaal! Ik heb ook sinds gisteren buikpijn, hoop niet op een naderende ongi...ik moet nog afwachten tot zondag, dan wil ik, als de ongi wegblijft, testen!
pfff en zo begint de hele riedel weer van voren af aan, man lief ziet het wel weer zitten, Ik stuurde een berichtje waarin stond dat ik ongesteld was en daarop reageerde hij met "ah dat is mooi kl*te maar en zit ook een leuke kant aan dan kunnen we beter iedere dag sex hebben in plaats van om de dag" Hahaha typisch mannen he
@lievebeestje: Nou meid gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles nu goed mag gaan! geniet er van enneh hopelijk volgen we je voorbeeld!
@pooh: Hahha leuk plaatje...hihi laten we het hopen ja, als ie t zo heeft gedaan komt het vast wel goed!
Passagierslijst voor de roze Tractor! www.newfarm.org/columns/gd_tractor/2005/0421/images/pink.jpg 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf & Jocy 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 & Rebbel 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 18 juli: Monique1982 & Suzy28 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Nikita23 & Djezelf & Rainstarr 161 passagiers voor de roze tractor! 16 ongi.... 1 zwanger.... 1 negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Lies ongi 2. Sarah1981 ongi 3. Sssassskia ongi 4. Delayla ongi 5. Linda Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans 13. Droom 14. BD81 Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 11. Rebbel Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. 2. Lies 3. Saskia 4. Susanbenjamins 5. Delayla Ik heb mezelf er weer afgehaald. Ben nu pas echt ongesteld geworden, dus ga gelijk door naar Augustus.... Succes meiden, lekker op de trekker he?
thanxs meiden voor alle felicitatie's...het is nog zo onwerkelijk...maar de streep zo duidelijk. ik zal vast wat strooien , tjee dat kunnen we wel gebruiken! tis nog zo rood/zwart.... komen ze, wel vangen he?' ************************************ ************************************ ************************************ ************************************** ************************************** ************************************** ************************************* voor iedereen wat !
De foto moet ergens online staan. Dan op fot gaan staan en met linkermuisknop klikken en drukken op eigenschappen. Daar lokatie van www of http tot aan .jpg kopieren. Deze link plakken tussen . Succes
Heeeeeeee lievebeest Van harte he! Ik ga denk ik morgen testen, hopelijk net zo'n goed bericht als jij hahaha Liefs Joss
Ik heb mezelf er ook even bijgezet... ben 9 juli jarig dus hoop dat ik 14 juli een leuk verjaardagscadeautje in handen heb.... succes allemaal!
Ik ga morgen ook testen! Ik hoop voor jou ook een positieve uitslag! Ik duim voor je, net als voor iedereen op dit forum trouwens. Nu ga ik eerst slapen, en dan is het alweer bijna morgen!
Nou ja, het hierheen plakken lukte me niet, maar zijn er mensen die even in mijn album willen kijken? Was er van overtuigd dat het deze maand niet raak KON zijn (alleen 3 dagen voor ei geklust), maar de ongi wil maar niet komen (alleen eergister een beetje roze), dus toch maar getest net...
Ja, dat idee had ik ook. Foto is gemaakt 5 minuten nadat ik de test heb gedaan, dus een indrooglijntje kan het niet zijn toch?