@ Nikitje nee ik houd mijn temp niet bij. Ik ben bang dat ik er dan nog veel meer mee bezig ben en ik voel mijn ei eigenlijk altijd Verder hier veel gerommel en steekjes in mijn buik. Spannend hoor!
ik heb nu flinke pijnsteken in mijn buik.. of late ei of iets anders.. ojee is weer spannend op de wachtbank..
Hoi, Dit is mijn eerste berichtje hier, maar ik leef met je mee. Ik werd helaas ook ongesteld. Maar ja, we wachten wel op de volgende ronde! Groetjes Wendy
@ Pooh: Ik doe zeker mee hihihi Ken toch niet wachten tot ik een week overtijd ben hihihi Op naar de roze toto hihihi
ik test 8 juli, of probeer dit toch zolang vol te houden dat is dan nog een dag voor NOD 2 dagen voor NOD zou in principe ook al kunnen natuurlijk... zou ik?
Wel gezellie als je ook mee doet zaterdag! Maar moet je helemaal zelf beslissen wat voor jou het beste is!
Gisteren niet online geweest en vandaag pas heel laat en ff heel kort. Ben namelijk weer aan het werk en moet daarvoor naar Rotterdam. Voor de ongimeiden: Balen en op naar de volgende ronde. Hier verder geen ongi tebekennen.
Hallo meiden. Zo ff de dagelijkse update. Alle meiden die zwanger zijn van harte! Andere die ongi geworden zijn, balen maar gewoon doorgaan met klussen! Verwacht mijn ongi wel al, neem aan dat het nu wel sneller komt als de eerste maand na pilstop. Tenminste daar heb ik met m'n banner wel rekening meegehouden. Heb ook donkergele afscheiding dus de eerste tekenen van ongi zijn er al...........toch?
ik ben gependeld voor augustes en september raar eigelijk maar zo kom ik wel minder stresvol de maanden door ik lijk me een stuk minder gek te maken omdta ik pas aan aug of sept loop te denken vaag he moet me er niet aan vast spijkeren maar toch hoop je het zo erg dat er toch een kern van waarheid inzit in augustes zou het een heel mooi verjaardags kado voor me kunnen zijn en in september zal het moeten gebeuren als we lekker op vakantie zijn met zijn tweetjes het zal me hele wereld zijn als het in 1 van die 2 maanden wel gebeurd ik zou er alles voor willen geven zo graag zou ik het willen
oooh ja, why not ik zal nog zien hé, als ik nog geen spotting heb tegen dan, durf ik wel een testje wagen hoor...ken mezelf maar maak me gewoon een beetje zorgen om mijn baarmoedermond die zit echt laag en staat open, nu 7 dagen na mijn ei en is eigenlijk nog niet dichtgeweest... is dit normaal of wil dit wat zeggen?
Hoi dames, Kom hier even meelezen. Vandaag zijn toch de gekomen. Had het al wel een beetje verwacht. Heb Augustus ook vast geopend want ik sla waarschijnlijk juli helemaal over en ga direct naar 1-8 toe. Dit ligt even aan wanneer ik een positieve ovulatietest heb. Ga maar weer even uit van een cyclus van 29 dgn. Laae meiden die zwanger zijn al deze maadn van harte gefeliciteerd . Hopelijk volgen er nog veel meer. Liefs essiee