zwangere meiden..onwijs gefeliciteerd..geeft ons meiden wel weer hoop! Voor de wachtenden onder ons..ik blijf duimen voor jullie! Voor de klussers...have fun !
Bedankt in ieder geval en succes, kijk sowieso iedere avond ff of er weer wat meiden zwanger zijn. Ik hoop je van 't weekend ook te lezen Lievebeestje en vosje heel erg gefeliciteerd. De andere ff duimen nog. xxx
Ook hier nog iemand aan het wachten. Inmiddels minder dan een weekje , yes Maar mocht het nodig blijken, ga ik toch pas een paar dagen na NOD testen (hmm dus nog langer wachten )
ik wil iedereen op de wachtbank enorm veel succes wensen en hopelijk komen er heel veel positieve testers bij!
vosje van harte gefeliciteerd! kom gezellie bij de maart-mammies! je bent welkom , en er kunnen er nog veeeeeel meer meiden bij hoor! zal nog even wat strooien! komen ze vangen hoor! ************************************************** ************************************************* ************************************************** **************************************************** *************************************************** *************************************************
Jeetje, wat moest ik veel bijlezen na een dagje niet kijken... Zwangeren gefeliciteerd! Meiden die ongesteld zijn geworden, sterkte en houd moed! Wij zijn druk aan de klus, heb een beetje onregelmatige cyclus, dus het is een beetje lastig om mijn eisprong te bepalen. Ik heb nog niet echt tekenen hiervan gehad, dus ik denk dat mijn eisprong iets later is dan mij banner aangeeft, maar de tijd tussen eisprong en ongesteldheid is meestal ook wat korter. Weer afwachten dus... Liefs,
Lievebeestje, gefeliciteerd en thank, ik hoop dat ik er genoeg heb gevangen, ze komen goed van pas op dit moment!
Lievebeestje, gefeliciteerd en thanks, ik hoop dat ik er een paar gevangen heb, ik kan ze goed gebruiken op dit moment!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf & Jocy 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & Maudi & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Nikita23 & Djezelf & Rainstarr 167 passagiers voor de roze tractor! 19 ongi.... 3 zwanger.... 3 negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Lies ongi 2. Sarah1981 ongi 3. Sssassskia ongi 4. Delayla ongi 5. Linda neg Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Nikita23 2. Lies 3. Saskia 4. Susanbenjamins 5. Delayla UP!
De duivels zijn bij mij afgelopen zaterdag al gekomen maar ik heb nu nog wel een nieuw kansje in juli, dus wie weet Volgende NOD op 29 juli. Meiden die zwanger geworden zijn: gefeliciteerd, en voor de anderen: nieuwe ronden nieuwe kansen! Groeten, Loesje
hé vosje en miepie. gefeliciteerd! Hier nogal vertwijfeld en beetje sacho aan't worden. heb eigenlijk pas de 7e m'n nod. Op z'n vroegst de 5e (aan de hand van m'n vorige cylcus lengtes) Maar trof vandaag wat licht rose afscheiding aan..... Waarschijnlijk zet m'n ongi dan morgen door. Of zou dit innesteling zijn? Heb n.l. nog nooit een cyclus van 24 dagen gehad.. altijd tussen de 26 en 31... beetje vroeg dus. kon er verdorie niet van in slaap komen dus maar even hier komen buurten... grrrr. stom lijf..... 'k ga geloof ik maar even klagen op't klaaghoekje.. grrrr. laat me trouwens nog maar even op de pass. lijst voor de 7e staan.. wie weet is't vals alarm.. duim duim
Pooh zet mij maar bij de testmarathon van 14/7! Zal wel eerder ongi worden, maar je weet maar nooit! Slaap lekker allemaal xxx
hey meiden, voel helaas al behoorlijke ongiekrampen, en al wat roze slijm ondanks dat het pas de 2e ronde is , toch een flinke teleurstelling ga me vast instellen op ronde 3....
Vosje van harte gefeliciteerd. Voor de meiden die ongesteld zijn geworden, een dikke knuffel en succes in de volgende ronde! Hier is verder nog niks te bekennen. Had bijna gisteravond een test gedaan, maar ik heb me kunnen inhouden!
goedemorgen allemaal! Gefeliciteerd Vosje! Te gek! @ Happy, ik ook hahahahaah... Zat zelf al op de wc met de test! Toch niet gedaan en ben helemaal een beetje trots op mezelf hahahaha Voor alsnog geen teken van de menstruatie te bekennen en best wel wat eventuele symptomen. De hoop is redelijk groot vanmorgen. Maar dat kan natuurlijk straks weer veranderen. Ben met dat zo wisselvallig als het weer xxx