Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf & Jocy 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & Maudi & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Nikita23 & Djezelf & Rainstarr 168 passagiers voor de roze tractor! 20 ongi.... 3 zwanger.... 3 negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Lies ongi 2. Sarah1981 ongi 3. Sssassskia ongi 4. Delayla ongi 5. Linda neg Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab 13. Lafo Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Nikita23 2. Lies 3. Saskia 4. Susanbenjamins 5. Delayla UP!
Gefeliciteerd meid. Graag heet ik je welkom op het bevallingstopic maartmama's we zijn er al met 17, maar er kunnen er nog veeeeeeeeeeeel meer bij. Kom maar eens piepen en we kletsen er graag met je verder over kwaaltjes , reacties ed....
Pooh Ik hoop dat je deze keer mee moogt verhuizen he naar de maartmama's, strooi nog eens m'n hcgkes en hopelijk doen ze hun werk. Alle dames vangen he **************************************** ************************************************ ******************************************************** ***********************************************************
gefeliciteerd nieuwe zwangeren, en voor degenen die ongesteld zijn geworden een dikke knuffel en veel succes de volgende ronde!
Ik was toch niet zo teleurgesteld eigenlijk. Had het veel erger verwacht! Mijn man vindt wel dat ik er teveel mee bezig ben. Hij zei dat zwanger worden nu op nr. 1 staat bij mij, en de rest komt er ver onder. Ik had niet in de gaten dat het zo erg was! Gisteren nog even goed erover gehad nog, en ga het proberen wat van me af te zetten. Mijn man kent me te goed zeg maar, en hij is bang dat dit veel te veel een obsessie voor me wordt. Het is niet de 1e keer zal ik maar zeggen... Vosje, jij heeel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!
wow vosje gefeliciteerd meid ! Hier nu 3x geklust rond de eisprong en ik ben eigenlijk wel trots, want we klussen niet bewust maar gewoon wanneer we zin hebben en 3x rond de eisprong is toch heel erg leuk meegenomen. Nu maar hopen op dat ene zwemmertje.. 8)
Jusi, heerlijk toch een man die je zo goed kent. Ook wel confronterend en op dat moment misschien niet altijd fijn, maar hij neemt je wel in bescherming. Maar ik denk dat het ook zoooo vrouwelijk is om wanneer je zwanger wil worden, hier veeeel te veel mee bezig te zijn. Ik zeg ook telkens dat ik er niet teveel mee bezig ben, maar ondertussen.... Nu voor jou, weer even afwachten, je weet het nooit en als de toch komen dan op naar de volgende ronde! Pooh, ik ben zo benieuwd voor jou, hoop echt dat je deze ronde roze mag en geniet lekker van je vakantie! Liefs,
Hi guusje, volgens mij heb je een jaartje te weinig in je cyclus gestopt voor je banner Tenzij je natuurlijk echt 352 dagen overtijd bent
ik wil mijn banner aanpassen, want hij gaf vandaag mijn ei aan, maar die heb ik zeker niet vandaag.... en het lukt maar niet dat aanpassen ! Blijf het proberen!
Oh, nu snap ik het, ha, ha, ik geef inderdaad telkens 2006 aan (stom...) Ik moet er zelf echt om lachen en ook nu pas zien wat jij bedoelt rainstar....
Het is gelukt! Thanks rainstarrr! Het blijft gokken met die cyclus van mij, maar we zullen zien.. En maar klussen, ha, ha!
Hihi, geen probleem hoor.. het duurde voor mij een poosje totdat ik eindelijk doorhad hoe ik die banner nou kon instellen. succes
He miepie en vosje van harte he! @ jusi > meis, mannen zijn soms slimmer dan je denkt Hier af en toe een buikpijntje.... 03-07 negatief getest, zucht en nog steeds geen Ze mogen van mij nu wel komen, want ik geloof er niet zo in dat ik misschien over een paar dagen wel posi test.... Word er zo langzamerhand een beetje depri van....... Raar hoor ben in december gestopt met de pil, zo van 'we zien het wel' en de eerste maanden denk je er nog helemaal niet zo aan. Maar hoe langer het nu duurt hoe erger het wordt .... bah Nou ja gewoon ff een dip denk ik X Joss[/b]
Spannend allemaal hoor.. Vanmorgen was ik zo misselijk na het ontbijt dat ik moest spugen! Dat is toch wel veelbelovend, maar durf er toch nog niet om te juichen. Ben overigens nog nooit eerder zo blij geweest met het feit dat ik me niet goed voelde Verder hele zere tepels! Hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is! xxx