Ja helaas Maar goed we gaan er weer voor. Gelukkig zijn jullie super gezellig en lief, dus komen we juli ook wel weer door.
Zeker weten! en hopelijk gaan we allemaal naar de maartmama's Maar geniet eerst maar lekker van je welverdiende vakantie!
oneeee, daantje jij hier? hoe het toch allemaal kan lopen hé zo een mooie temp kaart en overtijd en toch nog ongi worden pffff het draait toch soms heel raar uit hoor, op den duur kan je nergens meer vanop aan ik wil je ook alvast een fantastische vakantie toewensen meid! feesten als de beesten, zuipen totdat je erbij neervalt en lekker genieten knuffel claire
@ claire: Je zegt het precies goed meid! Maar we gaan er weer voor en hopelijk deze ronde wel roze. Jij ook heel veel succes he meid! Voor de rest: De komende tijd ga ik niet meer zo actief zijn hier. Zowieso tot na mijn vakantie ff niet meer. Even men hoofd een beetje op rust brengen. Na mijn vakantie (3 juli) ben ik er weer! Tot na men vakantie en zet hem op he meiden. Liefs Daantje
heel goed daantje! ik hoop voor je dat je rust krijgt in je hoofd en dat die afwezigheid en de vakantie een goede invloed heeft op je vruchtbaarheid maar ik ga je hier wel missen hoor en ik zal em zeker op zetten of nee, eigenlijk niet want dan zal het zeker niet lukken maar we gaan super ons best doen terug! dat wel liefs claire
@claire meid ik las opeens bij nod juni dat je hierheen was verhuisd ben ik ook eens een dag weg meid wat balen voor je voor jou trouwens ook pooh69 had echt gehoopt dat we gezellig met zijn allen naar februari mamas zouden gaan ik zal jullie heel heel erg missen maarkom zeker nog vaak kijken hier hoe het met jullie gaa hoor dike knuffel
@vivian ooooo leuk meid! je bent gewoonweg zwanger van harte gefeliciteerd en geniet maar van je zwangerschap! zo lief van je dat je ons nog een hart onder de riem komt steken groetjes claire
Das lief! Ik mis jullie nu ook al hoor...nu jullie weg zijnn naar de februarimama's, maar het is jullie heel erg gegund! @ Daantje zoals ik bij juni ook schreef ik ga je missen! Maar snap het helemaal! Fijne vakantie!
Ik ga jou ook missen claire, net als nog een paar hier! Hopelijk is die rust goed voor men koppie en lijf. En als ik terug kom hoop ik een hoop roze hier te zien Liefs
@daantje, je komt net terug voor mijn NOD dus je zal de spanning van mij hier nog mogen meemaken en kunnen meeduimen @pooh, we hebben elkaar nog he meisje we trekken ons wel op hier en het komt heus wel goed met ons
pffff vandaag toch maar weer wat spotting gehad hoor dus nog niet echt ongi maar ze zijn dus wel op komst. ik dacht vanmorgen echt dat ik ongesteld was, een tampon ingedaan maar er zat dus niets meer in dan een paar druppeltjes bloed tja, zal een cyclus worden van 30 dagen denk ik als ik mijn eitje heb gehad, zal ik mijn banner wel even aanpassen...
Zeker weten lieverd! Trouwens wel grappig dat we allebei zo'n beetje tegelijk hier op het forum kwamen en ook dezelfde ronde enz. Hopelijk is idd de 4e ronde onze ronde!
ja idd had er eigenlijk nog niet zo op gelet als we dan nog eens samen zwanger zouden worden in juli zouden we elkaar kunnen blijven volgen tot aan ons bevalling want onze NOD valt zowaar ook bijna samen we doen ons best en blijven duimen voor elkaar
@claire thanks ben er zelf heel blij mee, natuurlijk blijf ik hier komen om jullie hart onder riem te steken dat hebben jullie al die maanden toch ook bij mij gedaan hoop dat jullie snel aan de beurt zijn en bovendien kan ik julie nog niet missen @pooh69 ja ik mis jullie ook heel erg bij februari mamas het is er zeker wel gezellig met dwazie en bigdream en al die andere maar toch niet hetzelfde als met jullie ik houd jullie in de gaten hoor haha
Mijn duiveltjes zijn echt doorgebroken nu, dus een cyclus van 29 dagen en mijn volgende NOD 8 juli groetjes claire