haha het worden er steeds minder.. eerst 7 - 10 dgn dan 6 en nu 5 ? Ok, dus misschien niet echt na te gaan..
hihi, maar volgens mij voel je er bijna nooit iets van... Of heb jij gehoord van wel? Sommige vrouwen hebben innesteling bloeding, maar dat zijn er niet veel dacht ik.
Ik heb ook niet eerder gehoord dat iemand dat heeft gevoeld, maar dat een vrouw een bloeding hiervan ziet, gebeurd geloof ik bij 1 op de 3 vrouwen
nee maar ik was gewoon nieuwsgierig, ik weet ook niet hoe zoiets verloopt. Dus het was meer een open vraag dan een concrete vraag.
Het innestelen gebeurt meestal ongeveer zeven dagen na de bevruchting. Het embryo doet er een week over om door de eileider naar beneden, naar de baarmoeder te reizen. Rond de vijfde dag bereikt het de baarmoeder en op dag zes of zeven begint de innesteling. De embryo doet er enkele dagen over om in het baarmoederslijmvlies in te nestelen. Bron: Zwangerschap voor dummies
Ik heb zo n zeurende buikpijn rechts onderin mijn buik, als ik het vrijdag nog heb toch even dokter bellen kan ook blindedarm zijn..... En mijn rug doet ook pijn LIEFS nony
Vosje GEFELICITEERD! En wie weet wie er volgen ik zie idd wat spannende verhalen. Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuf!
Vosje: gefeliciteerd meid. Ik zag dat jullie het over het innestelen hebben. Kan volgens mij tot dag 10 na ei. Ik heb mijn temp bijgehouden afgelopen maanden en ik had afgelopen maand een innestelingsdip in mijn temp. Ging echt naar beneden en de dag daarna weer omhoog. En zie het resultaat.
Goedemorgen allemaal Ik breek ff in. Ik heb veel meegeklets op het NOD juni forum. Jullie zijn overgestapt op de roze tactor zie ik. hahahaha wat geweldig. Ik hoop dat er heeeeeel veel van jullie in mee mogen rijden. Ik zal nog ff wat HCG strooien! *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# Wel vangen he Veel succes en klustse... Veel liefs Boney x
Moet ook maar nodig aan de boeken of maak me daar ook alleen maar gekker mee.. nou ja, jullie zijn ook wel nuttig met dit soort dingen..
*vang*vang*vang* @ jessica, ga zo door meis! Enig idee wanneer je ei was en wanneer je kunt gaan testen?
VANG! Ik hoop dat ik goed gevangen heb....we zullen het de 14e zien, als ik test. als ik dan nog niet ongi ben geworden tenminste....