Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocy

Jocy Lid

15 mei 2007
    11
    0
    0
    @ Pooh69 Had wel een paar symptomen, pijnlijke borsten (tot een week geleden...), snel een vol gevoel na het eten, pukkels op m'n gezicht (heb er in m'n hele leven nog nooit zoveel gehad als nu....), soort spierpijnkramp in m'n buik en m'n voorgevoel heeft me ook niet in de steek gelaten!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Jocy geniet er maar lekker van! ;)

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    POOH je had gelijk buikpijn is weg, was dus
    echt mijn pijn, maar die pijn is echt niet fijn :(

Nou afwachten dan nu maar :rolleyes:

LIEFS nony

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    dank jullie voor de lieve woorden denk dsat deze er zo inknalt omdat ik nu niet zwanger ben op mijn uitgerekende datum :cry: zou op 16 juli zijn.

het lijkt hier wel een invasie van de zwangere eerst zeggen ze ja maar nu let je er op maar zelfs een collega zei het nu.

mijn buuf is zaterdag uitgerekend

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jeee schiet al op zo... nog een zwangere! , GEFELICITEERD JOCY met je zwangerschap !, geniet maar lekker van deze bijzondere periode.

Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen meiden, dikke knuff !, hoop dat het de volgende ronde raak is !

Voor de wachtende en diegene die gaan testen ...heel veel sterkte, suc6 ...maar vooral heel veel ROZE !

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    goeiemorgen allemaal, ik voel me vandaag weer zoooooo slecht , me buik is opgezwollen , men buik doet ook echt pijn, steken tot vanboven aan men (.)(.) ... ik denk de :evil: op komst zijn , maar ik hoop natuurlijk van niet .

7. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    dank je meid ;)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Werd vannacht wakker van onzettende ongi-krampen, en ben net keihard ongesteld geworden, loop echt leeg. Ben bang dat ik dus toch te vroeg heb gejuicht.... Net de ha gebeld en die zegt doodleuk; ja, ach, dat gebeurt erg vaak zo in de eerste weken, gewoon opnieuw proberen zwanger te worden :cry:
    Ben heel verdrietig, en mijn mannetje zit voor zijn werk 2 dagen in Spanje, dus kan ook niet even bij hem uithuilen, voel me echt heel naar.

9. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Jocy gefeliciteerd! In welke ronde zat je?
    Wuppie sterkte

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oeps zit alleen maar te klagen en vergeet daarbij helemaal de zwangere te feliciteren bij deze GEFELICITEERD.
    En de andere ongi dames bijna weekend dus stevig aan de drank filet biefstuk en noem maar op :) (ben weer aan het bijtrekken als ik hier aan denk)

11. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    o miepie, wat naar voor je meid :(
    en zulk een reaktie van de dokter die kan je op dat moment ook missen als kiespijn en hetgeen je nodig hebt is niet in de buurt :(
    ik heb met je te doen meisje!
    dikke knuffel!

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Heeft iemand ook last van redelijk veel afscheiding?

zou het te maken hebben met de duiveltjes of zou het dan toch raak zijn

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh, Miepie, wat vervelend joh :(
    Kom hier maar uithuilen hoor ;)

@ Zwangere dames, gefeliciteerd ;)

14. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Miepie, meid heel veel sterkte zeg, wat verschrikkelijk voor je. Dit is echt heel wreed van die nare HA van je, bah wat een naar figuur, je zou toch denken dat als je HA bent je iets op hebt met mensen, maar dit is wel een hele botte en niet-inlevende reactie.
    IK wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je je man heel snel te pakken krijgt.

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    He Miepie,
    meid dat is echt heel naar. Enne die dokter is echt een man he? Wat een reactie zeg, alsof het niks is...
    Effe sterk zijn tot je mannetje terugkomt.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ach miepie wat naar voor je! Was je net een beetje aan het idee gewend en dan dit.......Dikke knuffel en sterkte!

17. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    miepie wat vreslijk naar voor je, dat lijkt mij het ergste wat je kan over komen.
    ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en snel zwanger bent en dat het dan wel goed gaat. en als je steun nodig hebt dan weet je dat je bij ons terecht kunt, vele kuzzjezz en dikke knuffels van ons

18. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Luci en Josy: GEFELICITEERD!

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    miepie, meis wat naar allemaal.. en al helemaal dat je niet kan uithuilen bij je mannetje..leef met je mee meis..dikke knuffel

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte Miepie! Hopelijk kun je je mannetje snel weer in je armen en sluiten en tot die tijd hier uithuilen! :cry:

Zwangere dames gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina