Dank je...das lief! Maar ik kon me juist nooit inhouden en verbraste altijd heel veel testen en voelde me daar telkens zo lullig bij
Tja, ik zie het nu ook in jullie testlijst nou bij deze dan: alle meiden heel veel succes, hoop voor jullie op veel roze voor deze maand.
Oh, trouwens, even een hart o0nder de riem stekend voor die mensen die op NOD testen: ik testte toen negatief met predictor. Volgende dag CB digitaal gehaald, was ervan overtuigd dat ik zwanger moest zijn, en....jawel hoor, dus niet meteen wanhopen bij een negatieve test, het kan echt te vroeg zijn....ik heb trouwens al een stuk of 8 testen gedaan sinds de positieve, elke keer kijken of het lijntje echt wel donkerder wordt enzo, 't is een verslaving en het enige wat tastbaar zegt dat je zwanger bent, en dat is wat we allemaal willen toch, tastbaar bewijs.
ik ben vanaf gisteren kostmisselijk. Niet dat ik er teveel mee bezig ben, want het overheerst gewoon bij alles wat ik doe. Misschien iets onder de leden... bleh... :-& Knap hoor Pooh dat je het uithoudt, ik duim voor je meis !
Een goed teken zo vroeg al? Ik weet het niet hoor.. nou ja, ik probeer mijn maag een beetje vol te laten zodat ik niet een lege maag krijg, anders hang ik straks boven de wc..
allereest miepie wat zwaar kl*te voor je zeg dat gun je niemand. alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en die toch weer ongi zijn geworden hier een knuffel van mij en ik zal voor jullie duimen in de volgende ronde. ik moet volgende week dinsdag om 10 over 9 naar de huisarts en dan zien we wel wat er gebeurd. xxx miss butterfly
@ Miepie: een dikke knuffel voor jou! Sterkte nu je mannetje er niet is. Ik ben vanmorgen naar de fertiliteitsarts geweest voor een echo ivm mijn menstruatie die op dag 13 in alle hevigheid losbarste, deze kwam na een mensruatie van veel oud bloed. Op de echo was nog een dun baarmoederslijmvlies te zien. Ze zeiden dat het wellicht een zwangerschap geweest is en dat het dus een MK kan betekenen. 'gelukkig' wist ik niet dat ik in dat geval dan zwanger was en komt het nieuws wat minder hard aan. Ze zeiden ook dat er misschien dan evt. wel wat hcg in mijn lichaam zou zitten, dus dat ik wel zou kunnen testen. Dus wanneer ik dadelijk moet plassen doe ik dat maar voor de zekerheid. Maar de kans is ook groot dat die negatief is die test, omdat ik dan nu alweer op CD5 zit. Deze ronde even geen Clomid slikken, na de volgende ongi mag dat weer.
Kan het niet je eisprong zijn? Of heb je je ei al gevonden? Ik heb dat altijd de dagen voor en na de eisprong dat ik zo misselijk ben Of een innesteling!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans 174 passagiers voor de roze tractor! 24 ongi.... 4 zwanger.... 4 negatieve test.... twijfel.... 2 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla UP!
Nee inderdaad, maar ik heb ook vaak gelezen bij symptomen dat meiden op nod hoofdpijn hadden als ze zwanger waren. Pffffffffffff wachten duurt zoooooooooo lang!
duimenduimenduimenduimenduimenduimen duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimen duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimen duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimen duimenduimenduimen duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduiduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenmen