@daantje, spannend blijft het zeker altijd hé maar ben rustiger dan andere maanden omdat ik niets voel denk ik, tot hier toe ook nog geen spotting, dus ik zie wel wat er nog komt de komende 2 dagen voor ik test zaterdagochtend zit ik hier garantie terug om iets te melden
Ik heb even mijn banner aangepast op 29 dagen ipv 28. Maar ben bij 29 altijd de nacht ervoor of in de ochtend ongi geworden...pfffffffffff begin de zenuwen te krijgen Ik ben al 20 keer naar de wc gelopen denk ik om te kijken of er nog geen duiveltjes waren #-o
het worden echt nog 2 spannende dagen voor je pooh! hopelijk komen ze niet opdagen en test je lekker vet positief zaterdag =D> =D> =D> =D>
@pooh...spannend meid... begint er nu toch echt op te lijken he...ohhhhhhh nog 2 daagjes...als je genoeg geduld hebt tenminste..... SUCCES... kuzzz dees
Ik wil ook nog een hart onder de riem steken bij Miepie... [-o< Ik vind het echt vervelend hoor van je. Voor de rest van de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD. pff... gelukkig is het bijna weekend en ga ik heerlijk met mijn vriendje een weekendje weg. Even er helemaal uit; verstand op nul en je hoofd even op een andere zender zetten. Ik kan dus ook pas maandag lezen of iedereen een positieve of negatieve test heeft gehad. Daarom wil ik iedereen die morgen en vandaag gaan testen heel veel suc6 wensen. Gr. Bianca
oh spannend pooh ik hoop dat je je kan bedwingen om te testen dat naar de wc lopen komt me heel bekend voor
@ Wuppie wat kunnen vrouwen toch raar doen he . Daar zijn we vrouw voor wil nog helemaal niet weg hier word net zo gezellig gebabbeld het wil trouwens nog niet echt door zetten. moet ik al wel weer vanaf nu gaan tellen[/quote]
Je blijft gewoon hier mee kletsen! Van dat tellen is moeilijk. Twee rondes geleden had ik alleen anderhalve dag een klein beetje ongi en moest toen toch vanaf eerste dag tellen omdat het zo kort was. Als het meerdere dagen gaat duren zou ik tellen vanaf de dag dat het echt helder bloed of veel ongi was
Ik heb de fertiliteitverpleegkundige toch nog maar eenkeer gebeld na de echo vanvanmorgen en haar gezegd dat ik een eigenwijze drol was en toch een zwangerschapstest heb gedaan die positief was. Ze was blij dat ik zo eigenwijs was en a.s. woensdag mag ik weer voor een echo komen om te kijken of de MK is doorgezet en of alles nu schoon en leeg is.
oke ik zal het voorlopig maar vandaag op dag 1 houden met een cyclus van 34 ben nog altijd liever eerder ongi dan neg overtijd. Ga ook even een banner maken. Blijf hier ook nog weleven meekletsen het lijkt wel een kippehok gezellie
Ja dat denk ik ook.. Elke dag die voorbij is, is het weer rustiger eigenlijk! Was het maar vast zaterdag. Ik ga nu weer even naar de wc
http://www.geesinkstudio.nl/ima/chicks.gif die is leuk zet ik op mij comp elke keer als ik een dip heb zal ik even kijken
@ Miepie: Wat enorm kl*te zeg. Heel veel sterkte, meid! @ Jocy: GEFELICITEERD, geniet ervan. Liefs mij.