goede morgen dames ! De misselijkheid is gelukkig weg en ik voel alleen nog een beetje koortsachtig aan.. gisteren ook al zo warm de hele dag. Helaas heb ik geen thermometer. Spannend Pooh !
oh meiden spannend hoor, lijkt wel of ik zelf moet gaan testen..( I WISH !! )...als je het zo allemaal leest kan het toch eigenlijk niet anders dan een HELE boel ROZE ..ik me nog eens een DSI..in plaats van een RSI hahaha
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie 08 juli: MenM & Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Marlie81 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 176 passagiers voor de roze tractor! 31 ongi.... 4 zwanger.... 5 negatieve test.... twijfel.... 2 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire 18. Mama van Mats neg Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla UP!
pffffffffffff, je krijgt dan wel verdoving maar het was een hele trwaumatische ervaring, en dan mag je daarna 3 weken niet sexen, want je heb last van bloedingen, het is een wond! en als je daarna wel weer mag sexen doe je het de eerste keer heeel voorzichtig want je bent bang voor pijn, en je krijgt dan weer last van contactbloedingen, of geef ik je nu te veel info?
Wel? Nou zo voel ik me op dit moment niet echt.. ale: Ik ga proberen me er niet al te veel mee bezig te houden ( zeg ik elke maand) anders voel ik van alles, wat misschien niet eens zo is..
Nee helemala niet teveel info. Wat naar voor je.. hoop niet dat je het erg vond dat ik er nar vroeg. Hele dikke knuffel!
nee hoor, je weet wat ze zeggen, praten helpt! hihi bovendien heb ik het nu achter de rug gelukkig! voor jou ook spannend, je gaat morgen toch testen? Ik zal voor je duimen
Hee Hopefull, dat is inderdaad heeel heftig. Hoe lang geleden is het inmiddels? Moet je nu eerst weer op een schoon uitstrijkje wachten voor je verder mag proberen? Ik kan me goed voorstellen dat je beetje ongeduldig bent als je graag zwanger wilt worden! Ik heb 'n vriendin in precies dezelfde situatie. Dus ik heb wel meegekregen hoe ingrijpend die ingreep is. Knap dat je het met ons deelt. Een dikke knuffel!
wat mij opvalt, is dat hoe dichter ik bij de NOD kom hoe zenuwachtiger ik word, en daar word ik niet blij van, de eerste 2 weken vliegen zeg maar voorbij, dan gaat het iets langzamer maar denk ik ach we zien wel, zal wel niet, maar dan is er altijd nog volgende maand, en nu zit ik dus in de laatste week voor NOD, en bij alles wat ik voel denkik o jah.....o nee dat hoort bij PMS, ik loop te fantaseren hoe ik zal reageren als ik de posi test in handen zou hebben, maar schut mijzelf wakker door te zeggen nee zal wel niet want.......... ik wil me zelf niet enthousiast maken voor niks, dat hebik al een paar keer gedaan.
Haha lekker nog ff geslapen dan. Nou ik heb lang bij de dierenarts gezeten met onze kat en die van mn pa. Hihi alleen ff voor inenting maar liep ff uit.... jazekers hoop ik dat Pooh dat het een zeer goed teken mag zijn voor ons! Wachten maar..... ......... .............
Hahaha heeeeeeeel herkenbaar! Wil mezelf ook niet gek laten maken en heb daarom maar besloten van het negatieve uit te gaan dan valt het altijd mee als het wel ineens zo is...hihi. Klinkt beetje negatief maar zo bedoel ik het niet. wil mezelf gewoon niet de hele tijd valse hoop gaan geven en t lijkt wel of er per maand anders meer kwaaltjes bijkomen, hihih. Succes voor iedereeeeeeen! spannend spannend spannend!
Ik baal echt, ik denk dat ik net mijn ei heb gevoelt ( voel het nog steeds)en dus ook een langere cyclus heb. Ik ben van 30 dagen uitgegaan, maar kennelijk is deze wat langer. Al die klachtjes waren denk ik loos alarm en als ik dan uitreken ben ik in mijn vakantie ongi ( als ik het wordt) Eergisteren wel geklust, maar kennelijk vanavond ook maar weer ( als ik al niet te laat ben).
Ah dus toch! Die misselijkheid was dan ook toch van je ei. Ik heb dat ook altijd als die er aan zit te komen! Balen dat je cyclus weer langer wordt.
Ja ik baal ook echt... ik heb nu ook van die vieze plak handen zoals bij mijn elke eisprong... Nu maar hopen dat ik genoeg geklust heb deze maand..
hallo hopefull, fijn te lezen hoe het nu met je gaat, ik ga ook voor u hard duimen meid. Voor iedereen , de moed niet opgeven he, jullie kleintje wacht gewoon z'n tijdje af. Grts Hier hcgkes voor jullie ************************************************ *************************************************** ********************************************************** ************************************************************* Denk eraan wil veel roze zien