En ik duim héééééél hard voor jou ! echt wel spannend. hopen dat je gauw wat weet. Heb je al een beetje voorgevoelens? groetjes shar
Ja heb al een week krampjes en gerommel in mijn buik, maar durf niet te hard te hopen...ben zooooooooo bang voor weer een teleurstelling. Bedankt voor het duimen!
Testers voor 7/7/7; Nog maar een paar uurtjes, ik duim voor heel veel roze morgen! Jessica; fijn dat je een keer 'normaal' ongesteld bent en een normale cyclus hebt gehad, kan je je ergens op gaan richten... Ik heb weer nieuwe ovu-testen besteld, gaan er een gezellige klus-vakantie van maken... Liefs, Miepie
Hallo meiden, ik ben hier best een poosje niet geweest dus ik schaam me wel een beetje . Tis me in ieder geval deze maand wel gelukt om het wat beter van me af te zetten . Wat is het spannend hier! Morgen een hoop testers. Ik duim voor jullie! Kom zeker even langs hier!
Ja het is zeker een terleurstelling een negatieve test daarom een aanrader om niet te vroeg te testen. Weet je al wanneer je gaat testen? Echt wel spannend. Ik hoop voor je dat het raak is en dat je over 9 maandjes je eerste hummel mag vast houden.
@ Jiska leuk je weer te zien hier! @ Miepie fijn dat je er toch weer positief tegen aan kijkt! Hele dikke knuffel hoor! Hoop dat deze ronde echt roze is voor jou!
Bedankt! Das super lief! Morgen ga ik testen! We hebben met een heleboel meiden een testmarathon Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire 18. Mama van Mats neg
Goedenavond meiden ff checken of er al wat nieuws is wat betreft zwangere. Iedereen wacht natuurlijk op morgen. Check morgenochtend nog wel ff een keertje. Ga nu ff boodscahppen doen voor 't weekend, moet ook gebeuren toch Iedereen die ongi geworden is kop op xxx
hallo iedereen , ik heb vandaag te horen gekregen dat men schoonzusje zwanger is ! mijn broertje wordt voor de eerste keer papa in maart! ben zo blij voor hen, ze hebben immers twee jaar moeten proberen! nu hoop ik stilletjes dat het nu bij mij deze keer ook raak is zou toch super tof zijn zo samen ! hmm keep on dreaming!
@ Lafo voor jou is het ook al spannend! @ Melanietje ik hoop het ook voor je! Als het nu raak is bij ons ben ik ook tegelijk onderhand met mijn broertje
@pooh69 : ja hoop ook voor ons dat het raak is ! kijk er zo naar uit! hoe lang zijn jullie al bezig? wij van november dus dat is toch ook al een tijdje he! maar ja we blijven geduldig afwachten , hoewel ik soms wel begin te twijfelen of het bij ons wel zou lukken, mja mag er niet te hard me in me hoofd zitten. ik ga zondag ochtend testen denk ik! kan het niet meer houden heb vorige week maandag al eens getest omdat ik vanalles voelde maar dat was dan mijn ei , veel later dan verwacht! en nu zondag zou het dan 13 dagen na men ei zijn dan zal ik nog wel eens kunnen testen zeker !
@ Melanietje voor mij is het nog maar de 4e ronde (voelt als veel langer). Hoop voor je dat het raak is!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie 08 juli: MenM & Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Marlie81 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 182 passagiers voor de roze tractor! 32 ongi.... 4 zwanger.... 6 negatieve test.... twijfel.... 2 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne neg 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire 18. Mama van Mats neg Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla @ Droppie123 je staat er bij!
Was vannacht en vandaag goed misselijk. Ging bijna over mijn nek bij het tanden poetsen. Voor de rest begin ik al wel krampjes te krijgen in mijn onderbuik (rechts) het rare is dat mijn borsten helemaal geen pijn meer doen. Ik denk dat ik ongi word.
Ik wil ff alle meiden geluk wensen voor de test marathon morgen! Nog een paar uurtjes..Veel roze graag!Morgen zijn we een jaar getrouwd, misschien brengt die mooie datum jullie geluk! hihi @Miepie, ben zo blij dat je er weer bovenop bent, gewoon lekker op deze cyclus concentreren!
vind het hier ook wel spannend voor morgen hoor! en ik ga toch nog proberen te wachten tot zondag of maandag! nu krijg ik juist zoo'n kriebelende (.)(.) brrrr krijg er rillingen van haha .