Hoi allemaal. Ik ben voor het eerst op de lijst (bedankt voor het erop zetten). Het is allemaal al zo spannend en nu ik zo een dag vrij heb en de hele dag hier zit te lezen, van half 10 vanmorgen tot nu, vind ik het steeds spannender en leuker worden. Jullie zijn allemaal erg gezellig en aardig en ik hoop inderdaad dat er bij de testmarathon morgen veel roze is. Sterkte allemaal morgen en natuurlijk ook iedereen die later moet testen.
Ja succes meiden morgen! @Pooh nou echt spannend is het niet meer helaas heb ik al een druppeltje bloed gezien gister, moet denk ik nog ff doorbreken. Kwestie van tijd. xxx
oowee meiden ik hoop zowe dat het morgen enkelt rose is hier op de site pooh ik leef met je mee wat moet je ontzettend spannend vinden om te testen hoop het zo voor je en voor de andere meiden nartuurlijk net zo ja er is echt nog te weinig rose dus na morgen wil ik er een heleboel meer bij zien in het rose ik ga een lekker toastje maken 3 wel te verstaan en dan ga ik me bedje in ben zoowe moe van de hele week ik kom morgen gelijk kijken ben zo nieuwsgierig kusxxxxxx duim duim duim duim duim duim
Nou meiden die morgen gaan testen heeeeeeeel veeeeeel succes ! ik hoop jullie allemaal snel te zien bij de maart mama's .. er is nog plek genoeg voor iedereeeeen voor alle ongi en wachters een dikke knuf ! groetjes van Emma
Heej ladies, mag ik ook meedoen? 18e verwacht ik mijn NOD... Of liever heb ik dan mijn NOD wil niet meer ongi worden dit jaar eigenlijk Wachten duurt lang....
heb net een negatieve test gehad, jaja was weer te ongeduldig! Ik ga er maar van uit dat het deze ronde niet raak is voor ons...
owe roxanne wat rot voor je maar mischien is het nog gewoon te vroeg mischien is die over een paar dagen wel positief wil je niet aanmoedigen maar geen bloed geeft moed zeggen ze hier kusxxx en heel veeel succes
@ Roxanne ah nee balen meid! Hoop op dat die nog positief wordt! @ Diavolo ik heb je boven op de lijst gezet! Welkom! @ Fiona: ik dadelijk ook 3 toastjes klaarmaken met filet Super bedankt voor het meeleven! Begin idd erg zenuwachtig te worden!
hahah pooh mooi he ik ga de gouden kooi kijken met me toastjes haha maar ff een hele anders vraag schaam me ervoor maar goed moet het toch kwijt ik doe het nu pas 3 dagen en hoe me er precies aan maar me ontlasting was net groen! hahahaha ja echt ik schrok me rot! is dat normaal omdat je lichaam in 1x voor mijdoen meer fruit krijgt kijk ik at ellke dag allerlei lekkere dingen maar elke avond zowat wel groente aardappelen vlees maar die hoeveelheden die zijn nu zo klein voor mij maar hou het wel vol zou toch niks ernstig zijn ben weer paranoide aan zijn xxx
pooh.. kheb er een goed gevoel bij... succes meid morgen..kom zeker ff spieken... De rest van de testers en wachtenden ook SUCCES!
@Adriana1982: he joh...das toch logisch dat je ff dip hebt? Het doet gewoon ook veel met je, je lichaam...ik bedoel t ene moment denk je JA ben zeker weten zwanger en t volgende moment is het weer alsof het niet zo is, qua symptomen etc... Hoop voor je dat je wel posi test! Duim duim duim [-o<
Ik wens de testers veel succes morgen! Hoop dat er veel ROZE bijkomt. Ik lees het morgen wel. doei groetjes Nikkie
Spannend spannend spannend voor morgen! K ga zodra ik tijd heb morgen weer kijken! hier niet echt veel bijzonders..af en toe steekjes en wat krampjes en een drukkend gevoel vanuit mn vagina (sorry weet niet hoe ik het gevoel anders moet omschrijven)... maar geen afscheiding nog....wel allemaal anders dan anders. we zullen wel zien hoor...ga van niets uit...haha nee heb ik en ja kan ik krijgen
hallo dames denk km nog eens even kijken op het forum. ik heb een drukke week achter de rug.....alles zit vast (hoofd rug en nek) en kan het momenteel echt niet gebruiken! mij ongi is bijna weg en we ijn ook al lekker aan de klus...... het is jammer dqat het alleen maar regent kun je niks met de kinderen gaan doen. wilde graag naar de speeltuin, buiten spelen enz...maar oke het is film, tekenen, knutselen enz geworden....... ben echt kapot nu......had ik niet gedacht....dus we gaan vanavond vroeg naar bed en lekker uitslapen. morgen gaan we naar mijn opa en oma, winkelen en in de avond naar de bios of bowlen en zondag is het lekker rustig hier nog wat voorgevallen? zwangeren?ongi?wachters? het lukt me erg goed om hier minder te komen heb ook mijn haren laten knippen. pony is wat langer bovenop erg kort en onderop langer....en krijg e dit weekend ook nog geverfd XXX
Ik duim zo hard voor jullie alemaal morgen.... Hier niets te bekennen...alleen eergisteren dacht ik het te worden, maar helemaal niets..... Hoop het zo. Pooh? Ik denk dat ik het wel weet.....ik heb zo'n goed gevoel over jou! Je bent denk ik hartstikke zwanger! Ik duim in ieder geval heeeeel hard Dikke knuffel
hallo allemaal hier denk ik ook de ene dag ik ben zwanger en de andere dag weer niet mijn borsten lijken groter, aders erop, lage rugpijn, lichte hoofdpijn.... ik weet het niet hoor het is weer zo spannend!