Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Tomtiedom...nou hier ook nog nix hoor...dus hoopvol! Tjonge, ik doe nog maar sinds kort mee hier, maar is het wel vaker zo dat er ineens zoveel mama's-to-be allemaal op dezelfde dag hun NOD hebben? Wel heel apart zeg, maar leuk! En ondertussen maar duimen, en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn :rolleyes:

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Daantjuh...ik hoop dat jou gevoel klopt! :D

@ Ichtus lief dat je telkens nog komt kijken! Hoop dat alles goed met je gaat!

@ Fiona...heb je toevallig spinazie gegeten? daar wordt het ook echt groen van! Succes!

Hier blijven de steekjes en het maagzuur doorgaan...

3. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hoi Mili

ja dat wachten is vreselijk!hihihi

4. Hoi meiden, Ik kan in het rood, gisteren zijn de :evil: :evil: gekomen.

Zwangeren: Gefeliciteerd
    Meiden op de wacht bank: ik duim voor jullie en succes
    Mijden waar de :evil: ook zijn gekomen: hoop volgende maand beter nieuws.

5. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    iedereen die morgen gaan testen heel veel succes er moet meer roze bij

6. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    hoe laat ga je ongeveer testen pooh? Dan kan ik onder t werken even voor je duimen en aan je denken... ;)

7. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi, even goede dag zeggen en mijn banner eens checken.
    alle zwangeren PROFICIAT
    alle testers VEEEEEEEEEEEL GELUK
    en de ongi meiden VOLGENDE MAAND IS ONZE MAAND
    groetjes

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Tractor!

01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram
    02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975
    03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf
    04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79
    05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81
    06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76
    07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie
    08 juli: Claire & Blondie & Jendo
    09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje
    10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora
    11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM
    12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom
    13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB
    14 juli: mari & Julita & wens3
    15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81
    16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming
    17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi
    18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo
    19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam
    20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79
    21 juli: Danjo
    22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale
    23 juli: Jessy2403 & Jale
    24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice
    25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly
    26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72
    27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje
    28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86
    29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77
    30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83
    31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123

182 passagiers voor de roze tractor!
    35 ongi.... 4 zwanger.... 5 negatieve test.... twijfel.... 2 mk....

Testmarathon 7-7-7
    1. Sab85 ongi
    2. Pooh69
    3. Blondie ongi
    4. Djezelf ongi
    5. Happy1980 ongi
    6. Lucia ZWANGER!!
    7. Jeldou
    8. Sumeye
    9. Roxanne neg
    10. Adriana1982
    11. Indey
    12. Moedergans ongi
    13. Droom
    14. BD81 ongi
    15. Heaven81
    16. Daantje82
    17. Claire
    18. Mama van Mats neg

Testmarathon 14 juli
    1. Daantje82
    2. Mss
    3. Hster
    4. Ilona21
    5. Buddy
    6. Mss Ace
    7. Wies31
    8. Hopefull
    9. Jessica83 ongi
    10. Jes1
    11. Rebbel
    12. Mirandab
    13. Lafo
    14. CynthiaB

Testmarathon 22 juli
    1. Meisje1988
    2. Lolly
    3. Vlinders
    4. Maranka
    5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben)
    6. Maudi

Testmarathon 30 juli
    1. Lies
    2. Saskia
    3. Susanbenjamins
    4. Delayla

@ Xanado83 hele dikke knuffel!

@ Daantjuh ik weet niet hoe laat. Als ik wakker ben meteen! Maar vanmorgen was ik om 5.15 al wakker, maar hoop morgenvroeg later! Bedankt om zo mee te leven! Is keilief! ;)

Pfffffff de lijst wordt echt te rood! :(

9. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    `dan ga ik aan je denken voordat ik naar bed ga.... ;)
    haha.

Ja idd veel rood al deze maand, maar we doen onze best! Wij hebben ook alles uit de kast gehaald :oops: :oops:

En nu wachten wachten en wachten

Liefs

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik zie net dat ik verkeerd op de lijst sta. Kan iemand mij op de 15e zetten i.p.v. de 16e? Alvast bedankt!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Daantjuh het zal wel later worden, want heb net mijn mannetje beloofd dat ik de urine op vang en wacht tot dat hij ook wakker is met testen. En het is zijn eerste vakantiedag, dus dat zal wel niet heel vroeg zijn ;) (of ik moet mijn wakker maak truckjes gebruiken :evil: )

@ Marli ik heb het veranderd! ;)

12. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    ik zal duimen tot een uur of 12...dan zal je het wel weten...hihihi

13. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    :cry: :cry: En zing maar mee voor mij: "Vandaag is rood, de kleur van de :evil: :evil: :evil: !"
    Ik val af voor de testmarathon morgen, ik had er zo'n goed gevoel bij :cry: :cry:
    Alle andere meiden: Veel succes, er moet meer roze bij! :)

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hhahahaa ja maar dat was woensdag hmmmm :) ja jelacht je dood ben echt een mafkees zit hier lekker te beschrijven hoe me onlasting er uit ziet hahahahaha maar idd mischien was het de spinazie aangezien ik dat echt nooit eet! nog ff meis dan ben je uit je onzekerheid hoop het zo voor je

15. MenM

MenM Actief lid

Even weggeweest... Maar al 4 zwanger! Gefeliciteerd meiden! En voor degenen die ongi zijn... op naar de volgende ronde!

Zelf sta ik met mijn NOD op 8/7, maar deze maand ovutest gedaan en deze testte op 26/6 pas positief. Als ik daar vanuit reken, dan kom ik rond de 11e of 12e juli uit met mijn NOD. Bij deze dus veranderd naar 11/7.

Maar, ik wil ook even mijn ei bij jullie kwijt. Ik voel me al sinds de 28e niet helemaal lekker. Toen leek ik bijna flauw te vallen op mijn werk. Ik heb ook last van druk op mijn borst (niet mijn borsten, maar mijn borst). Omdat ik 4 jaar geleden een longembolie heb gehad, was ik hier toch angstig voor. En die klachten waren toen ook zo vaag, dat ik dacht dat er niets aan de hand was. Dus via de huisarts naar de EHBO en alle testen gedaan. Negatief! Gelukkig maar, maar het gevoel is nog steeds niet weg. Vandaag toch weer mijn bloed laten testen en gelukkig is hier echt niets aan de hand. Voel me inmiddels wel een beetje een zeur, aangezien dit de 1e keer is dat ik voor niets naar de dokter ben geweest! Ik heb me toch ziek gemeld op mijn werk, want ik voel me zo zwaar: druk op mijn borst bij inspanning en zeer zware ledematen. Ik werk op dit moment wel erg veel, ik kom totaal op ongeveer 48u per week uit, dus misschien raak ik een beetje op. Nog geen half jaar geleden, kon ik nog niet volledig werken na een hele zware operatie. Dus doe ik misschien teveel.
    Maar nu... sinds 1/7 heb ik ook bruinverlies en gister wat bloed, nu weer bruin. Ga ik waarschijnlijk ongi worden, maar dit is -als ik naar de ovutest kijk- eigenlijk veel te vroeg. Zou het kunnen, dat je bruinverlies hebt en toch zwanger blijkt? Ik maar zoeken naar meiden met hetzelfde gevoel als ik, die wel zwanger zijn, maar niemand... Denk dat het toch de :evil: :evil: gaan worden! Ach ja, zo wil iedereen het zo graag weten, liefst meteen vanaf de bevruchting, maar dat kan nou eenmaal niet. Ik wacht ondanks de bruinverlies toch nog even de 11e juli af.

Ik probeer niet te vaak op het forum te zijn, want als ik al vrij ben heb ik ook wel andere dingen te doen en ik wil niet te veel ermee bezig zijn. Maar door hoe ik me nu voel en thuis zit, gaat het toch weer wat opspelen.

Iedereen hier heel veel succes met zwanger worden! En als je het lange verhaal hebt gelezen, bedankt voor je tijd.

x

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,
    Ik kom even de meiden die morgen meedoen aan de testmarathon héél véél succes wensen! ;)

Kus,Lucia xxx

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, hoe is t hier allemaal? Spannend hoor voor morgen zoveel testers... Ik hoop voor jullie allemaal op goed nieuws! Voor de meiden die ongi zijn geworden een dikke knuff! Voor de negatieve testers, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Voor de klussers veel klusplezier en voor de wachters, even volhouden he meiden, jullie NOD komt dichterbij!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ MenM

Tsja heb hetzelfde, ook bruine afscheiding gister met een drubbeltje bloed, ik ga ervan uit dat de duivels komen, of heeft iemand er een andere mening over?

Gek he, krijg ik toch nog hoop, volgens mij zitten we elkaar allemaal gek te maken hahahah

xxx

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat wordt klussen van 't weekend ;)

20. Happy mom

Happy mom Lid

23 mei 2007
    79
    0
    0
    Video editor
    Misschien een stomme vraag, maar vanaf welke dag rekenen jullie nou eigenlijk als de eerste dag van de laatste menstruatie?
    Ik heb de laatste rondes dat ik een beetje bruin verlies heb met een paar lekjes bloed erin... de volgende dag hetzelfde met een paar extra lekjes bloed... en zo gaat het door voor zeker 4 dagen met steeds meer bloed erbij tot het echt op gang komt.
    Welke dag zouden jullie als eerste dag pakken? Vanaf het bruin verlies met lekjes bloed? of pas op het moment dat het echt op gang komt? :rolleyes:

Gr, Happy mom

Deel Deze Pagina