Tomtiedom...nou hier ook nog nix hoor...dus hoopvol! Tjonge, ik doe nog maar sinds kort mee hier, maar is het wel vaker zo dat er ineens zoveel mama's-to-be allemaal op dezelfde dag hun NOD hebben? Wel heel apart zeg, maar leuk! En ondertussen maar duimen, en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn
@ Daantjuh...ik hoop dat jou gevoel klopt! @ Ichtus lief dat je telkens nog komt kijken! Hoop dat alles goed met je gaat! @ Fiona...heb je toevallig spinazie gegeten? daar wordt het ook echt groen van! Succes! Hier blijven de steekjes en het maagzuur doorgaan...
Hoi meiden, Ik kan in het rood, gisteren zijn de gekomen. Zwangeren: Gefeliciteerd Meiden op de wacht bank: ik duim voor jullie en succes Mijden waar de ook zijn gekomen: hoop volgende maand beter nieuws.
hoe laat ga je ongeveer testen pooh? Dan kan ik onder t werken even voor je duimen en aan je denken...
hoi, even goede dag zeggen en mijn banner eens checken. alle zwangeren PROFICIAT alle testers VEEEEEEEEEEEL GELUK en de ongi meiden VOLGENDE MAAND IS ONZE MAAND groetjes
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 182 passagiers voor de roze tractor! 35 ongi.... 4 zwanger.... 5 negatieve test.... twijfel.... 2 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne neg 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire 18. Mama van Mats neg Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla @ Xanado83 hele dikke knuffel! @ Daantjuh ik weet niet hoe laat. Als ik wakker ben meteen! Maar vanmorgen was ik om 5.15 al wakker, maar hoop morgenvroeg later! Bedankt om zo mee te leven! Is keilief! Pfffffff de lijst wordt echt te rood!
`dan ga ik aan je denken voordat ik naar bed ga.... haha. Ja idd veel rood al deze maand, maar we doen onze best! Wij hebben ook alles uit de kast gehaald En nu wachten wachten en wachten Liefs
Ik zie net dat ik verkeerd op de lijst sta. Kan iemand mij op de 15e zetten i.p.v. de 16e? Alvast bedankt!
@ Daantjuh het zal wel later worden, want heb net mijn mannetje beloofd dat ik de urine op vang en wacht tot dat hij ook wakker is met testen. En het is zijn eerste vakantiedag, dus dat zal wel niet heel vroeg zijn (of ik moet mijn wakker maak truckjes gebruiken ) @ Marli ik heb het veranderd!
En zing maar mee voor mij: "Vandaag is rood, de kleur van de !" Ik val af voor de testmarathon morgen, ik had er zo'n goed gevoel bij Alle andere meiden: Veel succes, er moet meer roze bij!
hhahahaa ja maar dat was woensdag hmmmm ja jelacht je dood ben echt een mafkees zit hier lekker te beschrijven hoe me onlasting er uit ziet hahahahaha maar idd mischien was het de spinazie aangezien ik dat echt nooit eet! nog ff meis dan ben je uit je onzekerheid hoop het zo voor je
Even weggeweest... Maar al 4 zwanger! Gefeliciteerd meiden! En voor degenen die ongi zijn... op naar de volgende ronde! Zelf sta ik met mijn NOD op 8/7, maar deze maand ovutest gedaan en deze testte op 26/6 pas positief. Als ik daar vanuit reken, dan kom ik rond de 11e of 12e juli uit met mijn NOD. Bij deze dus veranderd naar 11/7. Maar, ik wil ook even mijn ei bij jullie kwijt. Ik voel me al sinds de 28e niet helemaal lekker. Toen leek ik bijna flauw te vallen op mijn werk. Ik heb ook last van druk op mijn borst (niet mijn borsten, maar mijn borst). Omdat ik 4 jaar geleden een longembolie heb gehad, was ik hier toch angstig voor. En die klachten waren toen ook zo vaag, dat ik dacht dat er niets aan de hand was. Dus via de huisarts naar de EHBO en alle testen gedaan. Negatief! Gelukkig maar, maar het gevoel is nog steeds niet weg. Vandaag toch weer mijn bloed laten testen en gelukkig is hier echt niets aan de hand. Voel me inmiddels wel een beetje een zeur, aangezien dit de 1e keer is dat ik voor niets naar de dokter ben geweest! Ik heb me toch ziek gemeld op mijn werk, want ik voel me zo zwaar: druk op mijn borst bij inspanning en zeer zware ledematen. Ik werk op dit moment wel erg veel, ik kom totaal op ongeveer 48u per week uit, dus misschien raak ik een beetje op. Nog geen half jaar geleden, kon ik nog niet volledig werken na een hele zware operatie. Dus doe ik misschien teveel. Maar nu... sinds 1/7 heb ik ook bruinverlies en gister wat bloed, nu weer bruin. Ga ik waarschijnlijk ongi worden, maar dit is -als ik naar de ovutest kijk- eigenlijk veel te vroeg. Zou het kunnen, dat je bruinverlies hebt en toch zwanger blijkt? Ik maar zoeken naar meiden met hetzelfde gevoel als ik, die wel zwanger zijn, maar niemand... Denk dat het toch de gaan worden! Ach ja, zo wil iedereen het zo graag weten, liefst meteen vanaf de bevruchting, maar dat kan nou eenmaal niet. Ik wacht ondanks de bruinverlies toch nog even de 11e juli af. Ik probeer niet te vaak op het forum te zijn, want als ik al vrij ben heb ik ook wel andere dingen te doen en ik wil niet te veel ermee bezig zijn. Maar door hoe ik me nu voel en thuis zit, gaat het toch weer wat opspelen. Iedereen hier heel veel succes met zwanger worden! En als je het lange verhaal hebt gelezen, bedankt voor je tijd. x
Hallo, Ik kom even de meiden die morgen meedoen aan de testmarathon héél véél succes wensen! Kus,Lucia xxx
Hey meiden, hoe is t hier allemaal? Spannend hoor voor morgen zoveel testers... Ik hoop voor jullie allemaal op goed nieuws! Voor de meiden die ongi zijn geworden een dikke knuff! Voor de negatieve testers, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Voor de klussers veel klusplezier en voor de wachters, even volhouden he meiden, jullie NOD komt dichterbij!
@ MenM Tsja heb hetzelfde, ook bruine afscheiding gister met een drubbeltje bloed, ik ga ervan uit dat de duivels komen, of heeft iemand er een andere mening over? Gek he, krijg ik toch nog hoop, volgens mij zitten we elkaar allemaal gek te maken hahahah xxx
Misschien een stomme vraag, maar vanaf welke dag rekenen jullie nou eigenlijk als de eerste dag van de laatste menstruatie? Ik heb de laatste rondes dat ik een beetje bruin verlies heb met een paar lekjes bloed erin... de volgende dag hetzelfde met een paar extra lekjes bloed... en zo gaat het door voor zeker 4 dagen met steeds meer bloed erbij tot het echt op gang komt. Welke dag zouden jullie als eerste dag pakken? Vanaf het bruin verlies met lekjes bloed? of pas op het moment dat het echt op gang komt? Gr, Happy mom