he daantje lekker hoor op vakantie ik ga pas in september! geniet er maar van waar ga je heen? op vakantie lekker genieten en mischien kom je wel zwanger terug?! i hope it heb je ook voor jezelf gependeld ? en zo ja wat was de uitkomst daarvan meid is speek je kussies
Ik ben Miranda en ben vandaag lid geworden van het forum. Het ziet er super leuk uit, en heel veel info. Mijn Nod dag is over 6 dagen. Wij zijn al 2 en half jaar bezig voor de tweede Ik heb ongeveer 9 dagen geleden mn eisprong gehad en sindsdien pijnlijke borsten. Het is nu weer wat minder, dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Vanavond heb ik licht bloedverlies, Ik weet niet of dit innesteling kan zijn. Ik was namelijk vorige maand een week overtijd, Maar helaas geen positiefe test. Dus het kan ook zijn dat ik nu gewoon 4 weken later toch mn normale cyclus heb opgepakt. En dat ik nu wel ongi ga worden. FF afwachten of het doorzet.
ik kom er ook gezellig bij ik ben gister ongesteld geworden dus gaan op naar de volgende ronde en begin er nu echt van te balen dat het nog niet gelukt is :x
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 11 juli: 12 juli: Carinda 13 juli: Daantjuh 14 juli: 15 juli: 16 juli: 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 39 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel...
Goeiemorgen allemaal! Hier verder niet zo veel te melden...ongi is weg en kunnen weer aan de slag Nu eerst een dagje gaan werken. Nog drie weekjes en dan 7 weken vrij! Kijk er nu al naar uit!
Goedemorgen dames, Ik kom jullie hier ook vergezellen, vandaag ongi geworden. Mijn NOD zet ik op 16 juli, uitgaande van de laatste cyclus. Het blijft steeds een gok, vandaar dat ik morgen ga beginnen met tempen, zodat ik beter mijn NOD kan opsporen...
hihi wat grappig een roze tractor. je mag mij helaas ook op de lijst zetten op 14 juli we gaan voor ronde nr 7
kom me ook melden, ook gister weer ongi geworden.. grrrr. cyclus schommelt weer alle kanten op. 7 juli nieuwe nod. ga deze x maar eens testen halen voor m'n eisprong. Heb er normaal migraine net voor, maar vorige x had ik dat opeens tijdens m'n ongi en verder niet meer. Geen idee dus of en wanneer ik een ei heb gehad. gister heerlijk vaak geschreeuwd in de achtbaan (efteling) helpt heel goed tegen ongi "blues"
Balen moedergans! Ik zou de digitale ovu-testen van CB halen, die zijn echt ideaal voor het opsporen van je ei Heel veel succes deze ronde meid! xXx
Ik ga nu uit van 5 weken (maar kan dus ook langer zijn). Vind het zo lang duren tot de eisprong. Voordeel is wel dat die weken gevoelsmatig veel sneller voorbij gaan, dan de twee weken erna. Zijn die duur die ovu-testen van CB? Als je onregelmatig bent moet je nogal vaak testen toch?
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 11 juli: 12 juli: Carinda 13 juli: Daantjuh 14 juli: mari 15 juli: 16 juli: wens3 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 42 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel...
7 weken zeg... ik ben vandaag begonnen met maar 3 weken Ongi is hier ook weer weg, dus lekker aan de klus, en aan het eind van deze week op vakantie, dus lekker niet te erg met mn ei bezig, mss dat dat helpt.