Pooh69 en Sumeye supergefeliciteerd! Kom iedere dag maar even wat HCG-tjes strooien a.u.b.! [-o< [-o< [-o<
Hey Pooh en Sumeye... Die roze tractor is voor jullie! Van harte meiden! Lekker genieten van dit gevoel! De meiden die nog moeten testen vandaag >>> My hope is on your side! En voor de andere meiden die al ongi zijn; op naar de volgende ronde. x
Ik wilde nog even kwijt dat we deze ronde een aantal dingen anders hebben gedaan(ik weet niet of het van invloed is geweest, maar toch) - voor het eerst de randje fiestentechniek hebben gebruikt en zie het resultaat. (Pas klaarkomen nadat mannetje was gekomen en telkens op randje balanceren, zodat de baarmoeder in de sperma dept ) Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 1&start=75 http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... en&start=0 - Voor het eerst hebben we om de dag geklust ipv elke dag tijdens de vruchtbare weken. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben
Ok hier kom ik nog een keertje: ************************************************** *************************************************** *************************************************** ****************************************************
he pooh, wat lief dat jij je tips hier nalaat voor de overblijvertjes ik heb me toch niet kunnen houden en een testje gedaan hoor: negatief ik wacht gewoon nog een paar dagen af want de spotting blijft uit, alhoewel ik ook nog 2 dagen moet naar mijn langste cyclus en zit vandaag slechts 11 dagen na mijn eisprong dus nog enkele dagen geduld maar heb niet te veel hoop meer ook...mijn temp was ook gedaald (nog boven de lijn) met 0,3 alle andere testers: ik wil jullie heel veel succes toenwensen dames! liefs claire
@ Claire: Het is vast nog veeeeeeeeeeeeel te vroeg hoor! Duim heel hard voor je dat je mee kan naar de maartmama's!(en voor de rest ook natuurlijk)maar we zijn eigenlijk een beetje tegelijk hier beland en ben me gaan hechten!
aaaahrggg nou word ik gek...haha ik wilde van niets uit gaan maar ja...dit is toch echt allemaal anders dan anders...hihi. Spannend hoor...maar ik hou vol om te wachten met testen sowieso tot mn 30 dagen om zijn.... Zeg ik nu dapper......heb wel steekjes enzo maar echt anders dan ongi pijn...hihihi wat is een lichaam toch een raar iets. geniet er in ieder geval van Pooh...ik duim voor je dat alles goed zal blijven gaan en je een heerlijke zwangerschap mag hebben!
je bent ook zo een lieverd hé we gingen ook telkens ongeveer gelijk op met onze NOD en zijn elkaar blijven volgen... ik hoop ook nog een heel klein beetje dat ik meekan met de tractor, want eerlijk waar, ik ga je hier enorm missen! liefs claire
dames, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! ik zal natuurlijk mijn belofte nakomen en heel wat hcg strooien! komt ie dan: *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
dag meiden! Ik denk dat ik ook zwanger ben! Moest gisteren ongi worden en heb vandaag getest. Vaag streepje, maar dat is ook positief, toch? Voel me helemaal niet anders! Kan het nog bijna niet geloven. liefs
hier de link van onze maartmam's , gefeliciteerd. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=50613
@ Pooh, Sumeye en Mary Jane: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ben echt onwys bly voor jullie (hier nog één met tranen in de ogen, hoezo emotioneel ) ga verder met duimen voor de rest van de testers!
Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook positief getest...het voelt zooooooooooo onwerkelijk. Bedankt aan alle meiden voor de super lieve reacties! Ik heb er vanmorgen wel een traantje om gelaten. Jullie zijn zoooooooooo lief en hoop dat jullie allemaal heel snel ook roze zullen zijn!