Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hoezo dan meid?

2. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Het wordt hier al wat drukker! Na een weekendje weg (met vriendinnen shoppen en stappen in Utrecht) moet ik 8 pagina's bijlezen.....

We duimen juli gewoon roze toch? Ik had 3 pendels voor juni en 3 voor juli, maar ik heb juni overgeslagen. Ik reken die er gewoon bij, want de eisprong is wel in juni.....hihi

Mijn banner klopt trouwens niet helemaal. De vorige cyclus was 37 dagen en toen had ik mijn ei op dag 18. Nu heb ik de banner ingesteld op 37 dagen en zegt ie op dag 17 dat de eisprong over 7 dagen zag zijn (6 dagen later dan in vorige cyclus) . Ik ga uit van dag 18 en we klussen vanaf dag 12 tot ik hoop gewoon door tot dag 36 ofzo (maar bij minder zin in ieder geval tot dag 24) om de dag. Zo doen we dat al 5 maand, maar moet in ronde 10 toch eens wat opleveren, toch?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo kom maar eens ff kijken gelijk alles weer ff bijgelezen lekker hoor zo vanaf het begin kunnen meelezen dan volje al de gespreken goed

7 WEKEN VAKANTIE! lekker hoor heb er net 2/5 week opzitten en in july nog 3 weken lekker hoor met dit weer ishet goed uit te houden
    weet je hoe lang het nog duurt man voor dat ik me eisprong heb
    ik klus die hele week gewoon weet ik zeker dat ik hem niet mist

nou meiden ik ga eten koken moet ook hellaas gebeuren ik kom vanavond nog wel ff kijken
    see you

kussiesxxx

4. sarah1981

sarah1981 Actief lid

13 apr 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    hello ladies.... het wordt drukker en drukker.....hoe is t hier? Ben al een paar daagjes niet meer online geweest....

toedels

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0

ach, ik doe wel eens me best op een reportage....ben fotograaf ;)

6. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    @surf: Ik hoop het dat dat een geluksdag mag zijn...hoop het zo... ;)
    Als me cyclus nu niet weer anders is :(

Meiden? HELP! Ik moet donderda naar de tandarts die gaat 2 verstadskiezen eruit halen..... :confused: :confused: :(

Liefs

7. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    daantjuh,ik moet deze week ook n afspraak maken om mn verstandskies te laten trekken..heb er geen last van,maar dat kan wel over een tijdje komen dus hij raad het wel aan

ben echt bang,hij zei 2 prikjes en ik trek m eruit en je hebt nergens geen last van.

dusse ik hoor graag van je hoe het was ;)

8. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Ja, ik heb er ook geen last van...maar er zit een gaatje in 1 ervan. Dus hj wilde me doorverwijzen naar de kaakchirurg. Ik heb dus 1 keer me mannetje daar vandaan zien komen...dat doe ik dus NOOIT! Maar toen ik dat vertelde deed hij het wel voor me..

Ik wordt er nu al zenuwachtig van. :( Ik heb og nooit verdovingen etc gehad. Ik heb ook dus vanaf woensdag 17:00 weekend! Ga liever werken hoor!

Maar je hoort het van me...zeker weten. Moet jij ook naar de tandarts dan?

Liefs

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeieavond allemaal! :D Dit weekend begonnen met sonja bakker om de 10 kilo eraf te krijgen die er extra aan zit sinds dat ik 3 maanden geleden gestopt ben met roken. Maar op het moment dat ik roze ben stop ik daar natuurlijk mee. ;) Ben benieuwd of het werkt! :D

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb ze alle 4 bij de kaakchirurg moeten laten wegsnijden..
    Eerst allebei links, week erop gaasje eruit laten halen en de week daarop allebei rechts.
    Inderdaad, door de verdoving voel je niks.. Maar zodra die uitgewerkt is..
    Ik kon al die tijd alleen pap eten en kleine stukjes van bolletjes afscheuren en in mn mond proppen..

Niet prettig..

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey daantje moet je je verstandskiezenboven of ondere laten treken

heb ze net alle 4 latem trekken en ben echt de bangste pacient bij hun geweest ooit
    4 man moesten me bedwingen ik grijp in die spuit die op me afkwam echt een horro! haha
    maar ben zo blij de verdoving boven stelde niets voor en onder al helemaal niet echt meid voor je het weet ben je helemaal platgespoten en zit je daar met een mega hoofd voor je gevoel dan! vond het best nog lachwekkend daarna ga je op zon stoel met een doek over je heen en lig je daar nou dan gaat die dus aan de slag je voelt er hellemaal NIETS van! echt waar nie! de 2de x was het al helemaal een stuk minder eng want wist het van de 1sste keer da tje niets van de spuiten merkt dus meid wees maar niet bang je maakt je meestal veel banger dan nodig is omdat je niet weeet wat je ervan moet verwachten , suc6 xxx

12. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Ik moet 1 boven en 1 beneden laten trekken...Ik ben gewoon bang doordt ik dat van me vent heb meegemaakt. Daar zijn ze als wilde beesten tekeer gegaan! Maar ik ben al blij dat ik gewoon naar de tandarts mag. Maar toch maak je jezelf idd bang.
    Me mannetje moet ook mee anders ga ik dus echt niet! Doet de lieverd ook wel hoor :D

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Tractor!

01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01
    02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius
    03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise
    04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin
    05 juli: Rissie
    06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey
    07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans
    08 juli: MenM & Claire
    09 juli: Marleen1979 & veertje23
    10 juli: Daantje82
    11 juli:
    12 juli: Carinda
    13 juli: Daantjuh
    14 juli: mari
    15 juli:
    16 juli: wens3
    17 juli:
    18 juli:
    19 juli: marielleB
    20 juli:
    21 juli:
    21 juli:
    22 juli:
    23 juli:
    24 juli:
    25 juli:
    26 juli:
    27 juli:
    28 juli: Visjes
    29 juli:
    30 juli:
    31 juli:

42 passagiers voor de roze tractor!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel...

UP! :D

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

tegen woordig moet je naar de kaakchirug in het ziekenhuis bijna geen tandarts doet dat meer zelf namelijk
    bij me man was het ook heel erg maar die had veelste lang ermee doorgelopen en die had ook zon wang! maar het verschilt per persoon meid het valt echt mee

15. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Ik hoop het en ik zal aan je woorden zeker denken!

Maar je hebt verschil tussen kaakchirurgen he? Die van me vent was echt een botte hark!

Tandarts wilde het in eerste instantie ook niet, maar doet het omdat ik bang ben..... ;)

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    bianca84, hoe weet je dat je op dag 18 je ei had?
    had je dan 19 dagen na je ei je ongi? kan dat ook?

Ik vraag me dat namelijk af omdat ik in mijn vorige cyclus op dag 18 bruinverlies had, misschien mijn eisprong? mijn cyclus duurde 35 dagen.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ikhoor het al net zo held als ik ! je je hebt er echt harken bij ik was net een klein kind toen die alleen met me wou praten begon ik al te huilen zooo voorschut maar goed hij deed toen extra extra voorzichtig hahahaha

18. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    :D Yesss Heb nog net wat kunnen vangen Bedankt :D

Groetjes Veer

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen dames, kom me ook aanmelden voor juli! Hier is net de ongi begonnen.... nieuwe ronde nieuwe kansen! (proberen nu eens de limo te halen.......hihi)

Liefs Anna

20. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Hey hallo Anna, wieffie en de rest ;)

Ik ga ook mee op de tractor van juli hoor :D .

Mijn nod is 11 juli tenminste...hangt natuurlijk van mn eitje af........

Zullen we gelijk maar ff een testronde opzetten? :) :) :)

Groetjes Maaike

Deel Deze Pagina