Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    laat het nou toevallig zijn: mijn temp was 2 dagen terug 36,8 (is altijd na mijn ei rond die waarde), gisteren 36,4 en vandaag 36,5 ..

ik wacht het nu echt nog af tot woensdag (als het zolang duurt vooraleer ik ongi wordt) wat mijn temp doet en als ik nog geen druppel bloed ben verloren dan, test ik donderdag nog eens

is je temp ineens veel gezakt daantje of niet?
    staat je kaartje niet bij tempkaartjes?
    anders post je hem daar even....
    ik ga dat ook even doen denk ik ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ claire:

Als ik niet ongi word ga ik woensdag denk ik testen. Mn langste cyclus is namelijk 30...dus das wel zo safe dan dacht ik zo.... ;)

Vind het wel spannend hoor...maar gun het iedereen zo hier, haha! :)

3. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @mili, dat is idd veilig en heel verstandig ja ;)
    ik heb gisteren al getest (zat toen op dag 29, mijn vorige cyclus dus) maar natuurlijk negatief....
    denk dat ik er maar eens vanaf stap om voor mijn NOD te testen want dat legt toch niets af...

nu vraag ik me ff af of het kan dat je eitje pas laat innesteld, ik bedoel daarmee na 10 dagen na bevruchting?
    vroeg ik me even af omdat mijn temp zo gedaald was gisteren, vandaag weer ietsie omhoog en nog niet ongi....

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ claire: gister was men temp nog 37.1 en nu 36.5 :(
    Ik zal vanavond even mijn kaartje plaatsen ;)

Ik ga nu ff flink shoppen in beverwijk :D:D

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ claire:

Tsja ik zou ook niet testen voor NOD. Kans op teleurstelling veel te groot....maar das ieder voor zich!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit met temp en innesteling en tijden en data etc...hihi :rolleyes:

Wilde me daar niet teveel mee bezig houden omdat ik bang was daar paranoia van te worden en het beetje los wilde laten. Als ik langer als 10 maand bezig zou zijn dan wil ik gaan tempen....

Ik duim in ieder geval voor je want: geen bloed geeft moed!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    veel shop plezier!

7. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    pooh69, bedankt voor je antwoord en geniet van je roze wolk :) :)

8. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @daantje, geniet lekker van het shoppen meid!

ik heb me gisteren ook eens goed laten gaan hihihi
    kan eens goed doen!

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili, claire en daantje jullie moeten gewoon roze worden en mee naar de maartmama's! Daantje omdat het morgen de 9e is, claire omdat de temp gestegen is en mili omdat alle symptomen op die van mij lijken! Mijn duimpjes draaien overuurtjes voor jullie!

@ Daantje veel shopplezier!

jippieeeeeeeeee het is lekker weer! Ik ga snel even verse broodjes halen bij de turkse bakker! :D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha Pooh, de redenen die je voor ons 3-tjes noemt vind ik heeeeeel erg goed!

Hihi...dus ik ga voor roze.

jeemig..ben bang om naar de wc te gaan..ben bang dat ik ineens ongi zie...haha maak mezelf nu gek.

Nou ja...als ik maar zekerheid krijg, op de een of andere manier...hoop woensdag te testen als ik niet voor die tijd ongi ben...

Zou een mooi vakantie cadeau zijn, en daarnaast waren we op 05-07-07 2 jaar getrouwd, dus dat zou een extra mooi huwelijkscadeautje zijn ;)

11. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    pooh, ik vind idd die redenen enorm goed gevonden van jou! hoop dat het uitkomt en dat we gezellig naar die maartmama's kunnen gaan
    ;)

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja als ik nu een reden op ga geven waarom ik denk dat ik zwanger ben, dan zeg ik gewoon: Omdat Pooh het zegt! ;) ;)

13. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    bannercheck,

gister had ik het idee om vandaag te testen, met een beetje geluk was ik zwanger maar als ie negatief was kon ik het gooien op te vroeg gettest. Ik heb het toch maar niet gedaan onder het mom van ik ben waarschijnlijk toch niet zwanger en dan is het zo'n zonde van de test.

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @hopefull:

K zou sowieso niet zo snel testen voor NOD, omdat het ook mis kan gaan en nog vroeg is dan. Dus om een teleurstelling te voorkomen zou ik pas op NOD of daarna testen...maar goed das ieder voor zich!

15. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    ik ben persoonlijk niet zo heel erg bang dat het mis gaat, ik heb 2 gezonde kinderen, waarbij ik dat ook niet had en als het wel mis gaat dat was het al niet goed, maar ik ben wel van mening dat je wel gelijk hebt hoor!
    Ik wil eigenlijks ook niet te vroeg testen, het is beter om te laat te testen hahahha, bij de eerste zwangerschaps heb ik pas getest toen ik al 10 weken zwanger was, kijk en dan gaat het snel hoor!

Maar ik wil wel ff zeggen bedankt voor je advies, stel het erg op prijs.
    O en succes zie dat jij zou kunnen testen laten we hopen dat je snel positief test.

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha ja nou ja graag gedaan...het is ook ieder voor zich hoor..maar ja k vind een teleurstelling altijd zo jammer.

Ik ga woensdag testen al de ongi niet eerder komt...en tot die tijd duim ik inderdaad dat het raak mag zijn!

Succes!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dan zal ik nog maar een keertje wat strooien!

Wel vangen he!

18. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo meiden,

we zijn er lekker even tussen uitgeweest, gezellig met z'n tweetjes..
    afgelopen vrijdag was mijn NOD en we zaten nog in de ardennen... ergen kregen we de kriebels dat het wel eens raak kon zijn. toch wilden we nog even wachten met teste totdat we thuis zouden zijn..
    gister nog steeds geen :evil: :evil: nu werd het wel heel erg spannend mar mijn vriend zei, morgen ochtend testen we...
    ik er vanochtend o half 5 uit omdat ik nodig moest en de test erbij gepakt... maar helaas die was negatief... toch bleven we hoop houden want negatief zegt niet dat je niet zwanger kan zijn!
    maar helaas later deze ochtend werd ik dan toch ongi... wel heel heftig.. dus misschien was het toh wel iets maar was het al mis gegaan voordat ik heb getest...

dus jammer nu weer op naar de volgende ronde... nieuwe ronde nieuwe kansen! ;)

maar blijf zeker hier nog wel even hangen hoor!

liefs dionne

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    * VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*VANG*

Oke heb ze bijna allemaal gevangen hoor, sorry voor de rest van de dames, maar k ben ff egoistisch geweest nu ;)

Haha bedankt Pooh...t moet nu wel goed komen of niet?

Hihi...nou ja de spanning loopt hier op...geen afscheiding, helemaal niets...zucht wil wachten tot woensdag als er geen ongi komt maar ben zoooooobang dat de :evil: :evil: alsnog komen en gewoon vertraging hebben.

Kus,
    Mili

20. mommie

mommie Lid

4 jul 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Heb het gevangen..thnx..

Deel Deze Pagina