Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 183 passagiers voor de roze tractor! 43 ongi.... 8 zwanger.... 4 negatieve test.... twijfel.... 3 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 ZWANGER!! 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye ZWANGER!! 9. Roxanne ongi 10. Adriana1982 mk 11. Indey 12. Moedergans ongi 13. Droom 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 17. Claire neg 18. Mama van Mats ongi Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi 7. Noa25 Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice @ Dionne84 hele dikke knuffel!
Kl#te is dat he Claire, nu vandaag weer hetzelfde liedje, gister een paar druppels bloed, vandaag weer bruine zooi, spotting noemen ze het dus, bedankt pooh Laat de duivels nu maar komen
thanks pooh ik ga maar helaas naar me werk en als ik daar vanavond klaar mee bent heb ik heerlijk 3 weken de tijd om bij te komen het is vandaag nartuurlijk weer mooi weer en ik moet werken en als ik vrij heb is het ellende komt deze week niet goed als ik de weersvoorspellingen heb gehoord maar goed meiden veel plezier en morgen heb ik alle tijd om alles bij te lezen xxx en pooh geniet jij van je rose wol meid helemaal top!
Trouwens het ziet er naar uit dat het weer een cyclus van 35 dagen wordt, op zich regelmatig, hebben meer vrouwen dat dan een regelmatige maar wel lange cyclus? Of valt dat wel mee 35 dagen........
@lafo, ik heb normaal een cyclus van 29, max 30 de laatste 6 maand, maar vandaag zit ik op dag 30 en ze zitten er nog niet aan te komen dus denk dat het deze keer ook wel eens 35 of meer kan zijn... ik geloof dat een cyclus tussen 23 en 35 dagen als normaal kan genoemd worden... ik begin precies de regelmatigheid te verliezen in mijn cyclus heb voor de eerste keer teunisbloemolie ingenomen, zou dat er wat mee te maken hebben? zijn er nog meiden die door de teunisbloemolie een langere cyclus dan normaal hebben? ben er nu alvast mee gestopt hoor...ik hoop dat ik snel ongi wordt...of een posi test heb natuurlijk nog beter
Hey meiden, Misschien een hele stomme vraag. Ik zie nu dat ik m'n aderen op m'n borsten en decolete heel erg zie. Het lijkt ook wel of m'n borsten groter zijn. En m'n buik is heel erg opgezet. Last van oprispingen. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Ben nl. in het midden van een pilstrip gestopt (dag 14). Ben 3 dagen na het stoppen wel gewoon ongesteld geworden....maar dat kan ook een onttrekkingsbloeding zijn geweest. Zijn dit allemaal stomme hersenspinsels of kan het toch? Nu ik het zo terug lees zie ik dat het heel onduidelijk opgeschreven is....ik hoop dat jullie het toch een beetje snappen. Bedankt. Groetjes, Noa
@ Claire, niet zo negatief Het ziet er juist bij jou positief uit hoor........zou er eens een testje tegen aan gooien...... Succes meid en ik duim voor je
@ Noa: Qua aders etc zou ik me er niet op spitsen. Ik bedoel mijn borsten zwellen altijd iets voor mn NOD en ook ik kreeg ineens aders op mn borsten. Maar werd toen gewoon ongi. Tuurlijk kunnen het ook zwangerschapskwalen zijn...maar je komt daar achter door te testen.. Ivm het pilgebruik is mij echt onduidelijk of je zwanger kunt zijn als je middenin gestopt bent..daar weet ik niet zoveel van af... In ieder geval. zou ik gaan testen als je een tijd overtijd bent!
heb gisteren negatief getest meid ik zat 11 dagen na mijn eisprong gisteren, vorige cyclus werd ik na 12 dagen ongi en had ik daarvoor 3 of 4 dagen spotting vandaag is er helemaal nog geen teken van de , enkel een negatieve test mijn temp was gisteren ook 0,3 na benee, vandaag terug 0,1 naar omhoog... we wachten dus nog af als ik niet ongi wordt, test ik ten vroegste volgend weekend pas liefs claire
@Claire, Oh ja dat is jammer maar nog niet de hoop opgeven inderdaad. (Duim, Duim) Ik ga nu ff van het mooie weer genieten, kom op meiden, zinnen verzetten en lekker naar buiten xxx
meiden ik kom nog wat strooien allemaal vangen he! strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi nou meiden hoop dat ik weer wat mensen roze kan maken hierdoor ik hoop datvanaf nu allemaal roze kan zien hier in juli ik lees nog altijd met jullie mee ook al zit ik hier al tijdje niet meer ik gun het jullie allemaal van harte en hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden