Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommie

mommie Lid

Jul 4, 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Hoop het voor je..

2. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Ja hoop ik ok...nou ja nog maar ff wachten en dan weten we het hopelijk woensdag...

:D hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn hoor! Net zoals voor de rest hier!

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Heb er een paar gevangen Pooh. Bedankt!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen meiden,

echt jammer Adriana. Volgende ronde meer geluk dan maar.

5. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

Oct 18, 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Voor iedere zwangere....van harte gefeliciteerd.

Ik zit nog te wachten, er is nog niets.....(NOD was gisteren, dus alle 'opties' zijn nog mogelijk!)
    Mocht er aan het einde van de week nog niets zijn, dan ga ik een tstje er tegen aan gooien...Tot die tijd: GEDULD...
    zucht :rolleyes:

6. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Adriana, meid wat ontzettend jammer. Eerst een positieven test en dan toch ongi. Wat oneerlijk! Heel veel sterkte en ontzettend veel succes de volgende ronde!

Boogschutter, Milli, Clair, Daantje, ik ga voor jullie duimen dames! Op naar de positieve testen!

7. mommie

mommie Lid

Jul 4, 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    :D hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn hoor! Net zoals voor de rest hier![/quote]

Ik ook maar ik ben nog maar net bezig dus ik hoop voor de dames die al langer bezig zijn dat ze voor mij aan gaan..Begrijp me niet verkeerd ik wil dol graag nog een kindje,,maar als ik een mannd langer moet wachten omdat de ooievaar eerst bij de andere dames langs gaat vind ik het best..

8. miek78

miek78 Actief lid

Jan 7, 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    iedereen die al zwanger is gefeliciteerd!

9. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    hihi, inderdaad wil best nog ff wachten voor ,mensen die langer bezig zijn.

Ik hoop ook voor alle wachtenden die binnenkort kunnen testen dat het raak mag zijn.

Ik heb nu af en toe weer krampjes en steekjes, met name als ik geplast heb...mmm...zouden de duivels dan toch door gaan zetten?

Zucht wachten duurt lang he, haha!

10. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    bannercheck

11. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    ebn alvast overnieuw begonnen, ik heb er namelijk een hard hoofd in dat ik zwanger ben deze maand. Totaal op de verkeerde dag geklust denk ik. ach jah volgende maand beter.

12. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    mommie, pooh, mili en alle andere: bedankt voor de lieve woordjes van jullie ;)

ik ga idd genieten van het mooie weer en straks lekker bbq'en want morgen is het alweer gedaan :(

ik hoop gewoon dat ik heel snel ongi wordt (raar dat ik dat zeg maar voor 1 keer wil ik snel duidelijkheid) of een posi test volgende week :)

laterzzzz
    groetjes
    claire

13. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    ja maar ja geen bloed geeft moed!
    Wel vol blijven houden hoor meid!
    Het gaat ons lukken om zwanger te worden!

Knuf,
    Mili

14. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik begin nou toch hoofdpijn te krijgen...

mss wel van de zon...tis ook zo lang geleden dat we het zonnetje gezien hebben dat ik het niet meer gewend ben :)

15. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Ik snap je hoor claire!

Ik heb hetzelfde word nu echt helemaal heen er weer geslingerd tussen wel en niet gevoelens...mbt krampjes etc!

Dus heb ook zo iets van, als ik ongi moet worden, dan maar nu, omdat met elke dag overtijd ik meer hoop krijg....

Maar woe een posi-test mag ook! Haha als ik maar snel duidelijkheid krijg!

Liefs en knuf,
    Mili

16. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    Thnx, je hebt wel gelijk hoor, maar ik denk echt dat ik op de verkeerde dag heb geklust, maar mocht ik zwanger zijn dan is dat een hele grote verassing. Buiten dat heb ik last van mn normale PMS kwaaltjes, nee ik voel het nie zo. Maar ik vind mn banner daar in tegen toch wel heel erg stoer hoor! -3 hahaha

17. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    :) ;) LOL

18. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    fiona23@

Die heb ik bij een goeie vriendin laten doen :)
    Ze maakt ook reclame onder toppic aanbiedingen.

Balen voor de dames die :evil: hebben gekregen en zal duimen voor de dames die mogen testen!

19. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    gisteren helaas ongi! Na 22 dagen, wat zit een mens toch vreemd in elkaar!

20. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    eigenlijks ben ik ook wel erg eigenwijs geweest vandaag hoor,want ik wou echt niet testen, want ergens wist ik wel dat ie negatief zou zijn, maar heb het dus toch gedaan.
    Het vervelende is dat ik in eerste instantie wel een tweede streepje kreeg maar die ging ook weer weg, ik haat dat als dat gebeurd, bleg. En misschien dat ik idd te vroeg heb getest, maar jah misschien dus owk niet, dus heb mij voor genomen test negatief, PMS klachten ik ben dus niet zwanger!

Een ding is zeker ik zorg er voor dat ik nooit meer testen in huis heb, want dan heb ik die verleidng niet om te testen.

Share This Page