Ja hoop ik ok...nou ja nog maar ff wachten en dan weten we het hopelijk woensdag... hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn hoor! Net zoals voor de rest hier!
Voor iedere zwangere....van harte gefeliciteerd. Ik zit nog te wachten, er is nog niets.....(NOD was gisteren, dus alle 'opties' zijn nog mogelijk!) Mocht er aan het einde van de week nog niets zijn, dan ga ik een tstje er tegen aan gooien...Tot die tijd: GEDULD... zucht
Adriana, meid wat ontzettend jammer. Eerst een positieven test en dan toch ongi. Wat oneerlijk! Heel veel sterkte en ontzettend veel succes de volgende ronde! Boogschutter, Milli, Clair, Daantje, ik ga voor jullie duimen dames! Op naar de positieve testen!
hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn hoor! Net zoals voor de rest hier![/quote] Ik ook maar ik ben nog maar net bezig dus ik hoop voor de dames die al langer bezig zijn dat ze voor mij aan gaan..Begrijp me niet verkeerd ik wil dol graag nog een kindje,,maar als ik een mannd langer moet wachten omdat de ooievaar eerst bij de andere dames langs gaat vind ik het best..
hihi, inderdaad wil best nog ff wachten voor ,mensen die langer bezig zijn. Ik hoop ook voor alle wachtenden die binnenkort kunnen testen dat het raak mag zijn. Ik heb nu af en toe weer krampjes en steekjes, met name als ik geplast heb...mmm...zouden de duivels dan toch door gaan zetten? Zucht wachten duurt lang he, haha!
ebn alvast overnieuw begonnen, ik heb er namelijk een hard hoofd in dat ik zwanger ben deze maand. Totaal op de verkeerde dag geklust denk ik. ach jah volgende maand beter.
mommie, pooh, mili en alle andere: bedankt voor de lieve woordjes van jullie ik ga idd genieten van het mooie weer en straks lekker bbq'en want morgen is het alweer gedaan ik hoop gewoon dat ik heel snel ongi wordt (raar dat ik dat zeg maar voor 1 keer wil ik snel duidelijkheid) of een posi test volgende week laterzzzz groetjes claire
ja maar ja geen bloed geeft moed! Wel vol blijven houden hoor meid! Het gaat ons lukken om zwanger te worden! Knuf, Mili
ik begin nou toch hoofdpijn te krijgen... mss wel van de zon...tis ook zo lang geleden dat we het zonnetje gezien hebben dat ik het niet meer gewend ben
Ik snap je hoor claire! Ik heb hetzelfde word nu echt helemaal heen er weer geslingerd tussen wel en niet gevoelens...mbt krampjes etc! Dus heb ook zo iets van, als ik ongi moet worden, dan maar nu, omdat met elke dag overtijd ik meer hoop krijg.... Maar woe een posi-test mag ook! Haha als ik maar snel duidelijkheid krijg! Liefs en knuf, Mili
Thnx, je hebt wel gelijk hoor, maar ik denk echt dat ik op de verkeerde dag heb geklust, maar mocht ik zwanger zijn dan is dat een hele grote verassing. Buiten dat heb ik last van mn normale PMS kwaaltjes, nee ik voel het nie zo. Maar ik vind mn banner daar in tegen toch wel heel erg stoer hoor! -3 hahaha
fiona23@ Die heb ik bij een goeie vriendin laten doen Ze maakt ook reclame onder toppic aanbiedingen. Balen voor de dames die hebben gekregen en zal duimen voor de dames die mogen testen!
eigenlijks ben ik ook wel erg eigenwijs geweest vandaag hoor,want ik wou echt niet testen, want ergens wist ik wel dat ie negatief zou zijn, maar heb het dus toch gedaan. Het vervelende is dat ik in eerste instantie wel een tweede streepje kreeg maar die ging ook weer weg, ik haat dat als dat gebeurd, bleg. En misschien dat ik idd te vroeg heb getest, maar jah misschien dus owk niet, dus heb mij voor genomen test negatief, PMS klachten ik ben dus niet zwanger! Een ding is zeker ik zorg er voor dat ik nooit meer testen in huis heb, want dan heb ik die verleidng niet om te testen.