Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 11 juli: Mss 12 juli: Carinda & Anna28 13 juli: Daantjuh 14 juli: mari 15 juli: 16 juli: wens3 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 43 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... @ Mss welkom hier, je staat er bij! @ Anna ik wil je wel op de lijst zetten, maar wanneer is je nod? Hier komen de vruchtbare dagen weer in zicht!
hele mooie tractor en als we vol zitten doen we er een roze aanhanger achter http://www.bimbambini.com/syot-rose-aanhanger-voor-tractor-p-351.html?osCsid=792663b421ac0442e5d1d23edbf38b29
Die is super! Dan is er toch echt plaats genoeg! Al moeten we stapelen, dat heb ik er wel voor over hoor!
Ow pooh...ben jij hier ook? Ik dacht dat je nog in juni zat . Ben echt verstrooid de laatste tijd We gaan er weer voor meiden. Mannetje wil doorgaan met tempen, volgende maand minder tijd om er mee bezig te zijn.... We zaten gister nog te lachen.....toen we weer begonnen hadden we allebei zoiets van, het mag nu wel wat langer duren om zwanger te raken. Als het dit keer maar blijft zitten......... en nu duurt het idd langer.......
mss, als je straks dan kunt zeggen 'het duurt even, maar dan heb je ook wat!', dan is het 't wachten waard he? Hier vanochtend begonnen met tempen. Ben heel benieuwd of ik daar deze maand wat wijs uit kan worden.
idd wens 3........Daarom zijn we alweer over de teleurstelling heen. Toen hadden we echt veel verdriet en nu is het gewoon weer lekker doorgaan ...... We gaan ervoor meid
dag lieve mensen, Het is hier heel gezellig zie ik! Ik kom me hier dan ook aanmelden... De 5de ronde alweer. Wat gaat dat snel. Maak maar plaats voor me op die tractor! Ik heb mijn nieuwe NOD heel ruim op 14 Juli uitgerekend. Ik doe het liever zo dan dat ik denk dat ik overtijd ben en dat ik valse hoop krijg...Jullie snappen het wel. Groetjes, Julita
Het is meer door mijn werk dat ik verplicht vrij ben! Ik geef les op een school Maar mijn mannetje heeft twee keer twee weken. We gaan niet op vaakntie, want dadelijk een nieuwe (tweedehandse) auto op halen en in augustus een schuur bouwen Maar ik kom mijn tijd wel door!
ligt niet aan jou hoor! Komt omdat ik een tick heb om die lijsten in orde te maken en zo kan ik tegelijkertijd overal meekletsen!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 11 juli: Mss 12 juli: Carinda & Anna28 13 juli: Daantjuh 14 juli: mari & Julita 15 juli: 16 juli: wens3 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 44 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... @ Julita je staat er bij! Welkom hier!
Ik kom me ook melden hier...ben zojuist ongi geworden. Mijn nod is 13 juli. Hopelijk brengt deze vrijdag de 13e ons wat geluk
Klaag klaag. Pfffffff, misschien moet ik die banner pas later in de cyclus weer tevoorschijn halen. Ik word er een beetje depri van 'nog 20 dagen tot de eisprong'. En dan die irritante ongikrampen te zeuren. Gisteren was ik nog blij dat ik ongi werd (tenminste duidelijkheid, en een niet al te lange cyclus, van 35 dagen) nu baal ik er weer van.
Kan ik in deze maand op 3 juli. Ik hou dan even een cyclus aan van 21 dagen. Zou dan wel een eisprong moeten hebben dan.
Hallo dames, Ik kom me ook aanmelden voor de passagierslijst. Ben vandaag ongi geworden en mijn nieuwe NOD wordt als het goed is 10 juli. Zal waarschijnlijk nu nog even niet zo veel meekletsen want ga eerst op vakantie.
O jee meis. Dat is ook niet fijn. Ik schaam me diep voor mijn gezeur van 'nog 20 dagen tot de ovulatie'. .. Temperatuur je o.i.d.? (sorry, ben niet nieuwsgierig)