Gisteravond al een beetje een voorgevoel en ja hoor vannacht/vanochtend ongi geworden...... Best wel weer wat buikpijn en rugpijn en natuurlijk even een flinke domper. Op naar augustus, ronde 6...........
Ik doe niet meer mee! Ik hoop dat ik niet zwanger ben, want mijn vriendlief (ex vriend inmiddels) heeft in april een kind gekregen! Vreemdgegaan en ze is zwanger geraakt! Leuk om er achter te komen nadat je amper een maand terug voor de 2e keer een miskraam hebt gehad! En het leuke is van mijn eerste miskraam was ik 2 weken na de geboorte van het kindje uitgerekend! Dus ik kom nog wel even melden of ik ongesteld ben geworden! (laten we het hopen!) Ik wens iedereen die zwanger is een fijne zwangerschap en iedereen die bezig is veel succes, hoop dat jullie snel zwanger worden! Groetjes Claudia
mss ace veel succes in deze ronde ben ook erg benieuwd deze maand, maar dat duurt nog wel even wachten wachten en nog eens wachten
Hey meiden.... Ik zit weer in een saai gedeelte van de cyclus, maar wel de laatste cyclus zonder iui! Ben zo blij dat we gaan starten! Ook al is er dan nog maar 10% kans op een zwangerschap, het is toch meer dan nu... Even een bannercheck dus en een felicitatie aan alle zwangeren en succes voor alle klussers! Ik wacht nog weer effe lekker verder!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy & Happy Mom 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 185 passagiers voor de roze tractor! 53 ongi.... 8 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 ongi 2. Pooh69 ZWANGER!! 3. Blondie ongi 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 ongi 6. Lucia ZWANGER!! 7. Jeldou 8. Sumeye ZWANGER!! 9. Roxanne ongi 10. Adriana1982 mk 11. Indey neg 12. Moedergans ongi 13. Droom Twijfel 14. BD81 ongi 15. Heaven81 16. Daantje82 ongi 17. Claire ongi 18. Mama van Mats ongi Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi3. Hster ongi 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel ongi 12. Mirandab ongi 13. Lafo 14. CynthiaB Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice @ Mss Ace hele dikke knuffel! @ Clau24 meid heel veel sterkte hiermee! Wat verschrikkelijk voor je!
Goedemorgen! Mijn NOD is a.s. maandag. Maar het kan ook vrijdag zijn, weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Ben wel aan het tempen deze cyclus. Ik voel verder niks bijzonders, ben alleen af en toe misselijk, maar dat is echt heeel weinig en kan ook door de zenuwen komen. Heb deze week nl. een sollicitatiegesprek voor een superbaan. En dat maakt het wel/niet zwanger wel weer een beetje extra 'beladen'.
@ Nony Wat super spannend meis. Ik ben benieuwd! @ Clou Wat ontzettend kl*te zeg. SUCCES! Ik wil alle wachtenden heel veel succes toewensen. Hier duurt het allemaal nog even. Wij zitten in de klusperiode... Lekker... Liefs mij
Clau24, Veel strekte meid, echt kl*te. Ik hoop voor je dat je idd ongi word. Met zo'n man kan je maar beter niks beginnen.
@ clau : wat erg veel sterkte! en jah hopelijk ben je niet zwanger! dererst van de meiden veel sterkte! morgen mag ik testen, ben nog niet ongi! dus GOED! ik denk niet dat ik morgen al ga testen nog enkele dagen wachten en dan zien we wel! succes iedereen!
Oh clau24, wat vreselijk! Dat moet pijn doen. Ik wens je heel veel sterkte, en het is logisch dat het babygebeuren nu even minder belangrijk is. Wat een eikel zeg!
Clau24 heel veel sterkte meid. Juli is nog maar een slechte maand met roze, hopen dat het vanaf nu heel veel roze word!
@ Clau: wat ongelooflyk KL*** zeg, dit verwacht je toch niet, wat een HUFTER! heel veel sterkte meid, hoop dat je dan toch ongi wordt, en alles een beetje af kunt sluiten...
Nieuw hier! Nou ik moet nog een week en dan weet ik het! PFFFF, dat wachten wordt er mal van.. Even introductie? Ik ben Miranda, 32, getrouwd met Mark 34. Ik ben al zo'n 5 jaar geleden gestopt met de pil....slikte die al 10 jaar en was pil moe. Al die tijd met condooms "gewerkt" , en dat werkte prima. Nu bijna 1 jaar na het trouwen zijn we begonnen. Vorige maand al. Toen waren we op vakantie in china dat was nix. (china was wel o.k. , dat zwanger worden niet ) En nu heel netjes gevreeen vlak voor tijdens en na de eisprong... (Was zo benieuwd hoe alles werkt dat ik ook ovulatietests had gekocht..) Heb sinds dien wat last van me rug, soms wat jeuk......maar soms ook helemaal niets... (mijn zus heeft ook nergens last van gehad netzo als mijn moeder, zegt nix... maar toch) Ik heb een vrij regelmatige cyclus dus dat zit wel goed alleen dat wachten... pfff @Clau24, inderdaad van zo'n vent wil je toch geen kind meer! suc6!