dieudonnee super joh voor je meid gefelciteerd wat een goed nieuws en wat leuk om het nog ff hier te melden tijdens je vakantie! fijne vakantie nog maar dat zal zeker wel lukken xxx
Dieudonnee gefeliciteerd, wat geweldig en dan ook nog op vakantie! Ik ga over een maandje, als m'n ongi eindelijk eens komt, dan heb ik mijn volgende NOD lekker op vakantie.....lijkt me helemaal top! En zeker als je zwanger blijkt te zijn......
van harte!geniet ervan en van de vakantie natuurlijk! THX pooh! Maar wat denk jij? Te vroeg of niet? Kl...! dat wachten...hihihihi
me mannetje is er van overtuigd dat het raak is deze keren hahahah ik hoop zo dat die gelijk heeft als het zo is is de bevallingsdatum op me schoonmoeders verjaardag in april nou van mij mag het komen ga hier weer veelste vaak op zitten ik hoop dat ik mezelf niet zo gek ga maken heb nu vakantie dus ook niks omhanden dus als me nod naderdt moet ik veel afleiding gaan zoeken
Maar mijn berekening is goed toch? Ik test zo wie zo vrijdag en anders de week erop als ik t dan nog niet ben..... Ben echt nerveus....nog heel even wachten... Vond het in ieder geval raar, ik had het nog nooit gehad. Houd jullie op de hoogte!
@ Daantjuh wel spannend hoor, kijk ff met een schuin oog naar de antwoorden op jouw vragen....want het grappige is dat je bijna gelijk loopt met mij qua cyclus en ook jouw tweede ronde en we hebben precies dezelfde symptomen. Ik heb zaterdag al getest, neg natuurlijk maar kon het niet laten.....hier wordt je zo onzeker van en wat ik al vaker zeg iedereen maakt elkaar gek hier whahahah maar wel leuk toch!
@ Pooh: Had jij ook met name tijdens toilet bezoek(plassen) dat je de steken voele en vlak daarna? Ikke wel...en als ik iets heb gegeten....tsss vaag hoor...haha Maareh..k laat me niet gek maken hoor
zou het misschien kunnen komen door spanningen vanwege de verhuizing. ik was 2 weken overtijd en bleek ook door spanningen en stres te komen. volgens mij heb je bij een buitenbaarmoedelijkezwangerschap ook gewoon hcg maar dat weet ik niet zeker. Maar kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je te vroeg test misschien aan de ha vragen of ze een testje bij je willen doen? Sterkte iig. Ik [-o< voor een posi test voor je.
daantjuh; ik heb 2 rondes geleden roze, slijmerig bloedverlies gehad. ik had toen echt het gevoel dat het raak was. en niet alleen daardoor, maar verschillende symptomen. mijn ongi was toen ook anders dan anders, veel minder. ik denk achteraf dat het mis is gegaan met of na de innesteling. daarom denk ik dat het goed zou kunnen dat je zwanger bent. ik voel me nu ook weer zo, heb alleen nog geen bloeding gehad, maar dat was toen ook pas op dag 10 of 11. heb je veel symptomen erbij voor je gevoel?
Jeetje krijg nu toch wel een beetje de kriebels! de pijntjes van me ei zijn weg en nu afwachten of ik ongesteld word deze maand! Voor het eerst want daarna kunnen wij beginnen voor het echte werk hahah! Kuzz juulsrulez
Dat zag ik dus ook, jij had alleen vorige keer 35 dagen en ik 34! Wanneer test jij? Ik doe het vrijdag de 13e... Ja, iedereen maakt elkaar gek, maar heb het gevoel ook een beetje.hihi Ja wel heeeel gezelli!
Nee niet veel symptomen, meer naar de wc. Maar die dingen die ik opnoemde vond ik gewoon raar. Ik heb het nooit zo gehad. Ja als ik ongi krampen/pijnen heb dan zet het normaal in 1x door. Diezelfde dag ben ik het dan. Maar hier komen ze en gaan ze weer. En elke keer ga je dan weer naar de wc om te kijken... Buik is wel harder en beetje opgezet. Dit is nu ook al een week zo... Gistern was het echt helder slijm met een sliertje bloed erin. Heel vaag... en toen verder niets meer....
Nou Daantjuh ik wacht tot de test marathon van a.s. zaterdag, doe je ook mee Echt gek wat jij beschrijft net heb ik ook, hevige krampen en dan alles weer weg. Vanacht heb ik er zelfs wakker van gelegen... Maar heb jij hiervoor de pil geslikt, ik dacht telkens dat dit "ontpillen" was namelijk......... Spannend [-o<