Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

Jun 25, 2007
    488
    0
    0
    Spannend Marian! Succes, laat je het weten?

liefs

2. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Marian, veel strekte voor je test! Ik duim voor je.

Ik ga ernu vandoor, maar ik check vanavond laat weer even. Ik hoop dat je dan in het roze staat!

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Spannend Marian

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hoi marian,

spannend allemaal.
    Trouwens ik heb dat ook altijd. een week voor mijn NOD zulke pijnlijke en grotere borsten. Maar wat kunnen we er aan doen.
    Wij gaan dit weekend vol aan de klus. Tussen alle verjaardagen en andere bezoeken in.

pff... het is nu dinsdag. Gelukkig is het bijna weekend. en dan is het nog iets van 10 weken tot aan onze vakantie. Toch maar een vakantie geboekt, want we wisten niet: zouden we toch zwanger zijn, dan gingne we niet. Maar ja... er kan van alles gebeuren. Hopelijk dat ik nog mee kan op de roze tractor.

gr.
    bianca

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    succes Marian :)

6. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik duim me suf hier voor de dames die nog moeten testen!
    go girlss, go PINK !

7. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ja dat weet ik dus nu niet meer zo goed.. had best wel regelmatige cyclus, maar vorige maand opeens 10 dagen overtijd.. (belachelijk haha ;))
    Maar laat me niet helemaal kennen.. heb nu mijn cyclus gezet op 32 dagen geloof ik.. maar ja, tis allemaal een beetje op de gok nu. Wilde gaan beginnen met temperaturen. Maar zou niet weten hoe ik dat moet doen. Moet je je temp dan ook ergens digitaal invullen?

8. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

Jun 25, 2007
    488
    0
    0
    @ Bianca, goed hoor dat je gewoon je vakantie hebt gepland! Ik ben ervan overtuigd dat je zoveel mogelijk je normale leven door moet laten gaan. Alles om een eventuele zwangerschap heenplannen schiet toch ook niet op! Waar ga je heen?

9. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

Jun 25, 2007
    488
    0
    0
    @ Rainstar, je kunt het ook gewoon in een schriftje bijhouden...

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Je kunt ook bijhouden op FertilityFriend.com Krijg je ook allemaal goede tips etc. En FF helpt je naar je ei zoeken!
    Is wel in het engels, maar ik vond het goed te doen. Even door de bomen het bos zoeken en dan is het ideaal! je kunt ook je vroige cycli invullen dan kun je in de kalender zien wanneer FF denkt (op basis daarvan) wanneer je ei ongeveer is. Dat is maar een schatting hoor, maar als je erbij gaat tempen en je ziet ook vruchtbaar slijm (dat eiwit draden spul) dan geeft FF ook aan dat je vruchtbaar bent! Nou, ja je moet het zelf maar even gaan bekijken!

Succes!

ps er is ook een heel temperatuurkaartjes forum met veel die-hards die ook alles weten!

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    spannend meis, meer roze is het motto !, zal voor je duimen !

12. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Thnx go4baby! Ik ga het gelijk even check-it-outen. :)
    Misschien word ik ooit nog wel een expert in tempen.. hihi

13. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Persoonlijk zou ik voor het leugentje gaan (antibiotica) maar ff een glaasje wijn op zo'n leuk feest ik best ok!

14. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dat leugentje had ik ook al bedach voor verschillende drank situaties ;)

@bianca - Ga idd lekker op vakantie, met het idee dat dit mischien de laatste is voor de uitbreiding....ff genieten!

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@Adriana,
    wij gaan 2 weken naar Portugal. Zijn we allebei nog nooit geweest. Dus we zijn wel heel erg benieuwd. Ik heb er wel zin in hoor. :)

En ja.. we gaan gewoon aan de klus dit weekend; dus wie weet.

Gr.
    Bianca

16. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Maak je maar geen zorgen hoor over je bruiloft. Je mag best een wijntje of 2-3 drinken hoor (ook al weet je nog niet of je zwanger bent). Kan echt helemaal geen kwaad.

Ken genoeg mensen die gewoon echt veel gedronken (lees gezopen) hebben voor week 4 omdat zij ook niet wisten of ze wel/niet zwanger was. Allemaal gezonde babies. Je leven gaat gewoon door als je zwanger wilt worden. Je kan er niet altijd rekening mee houden. Dan bepaalt het veel te veel je leven.

VK zegt ook dat je tijdens je zwangerschap best een wijntje mag hebben. No problem!

Bye bye

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Marian wat spennend, wanneer ga je testen?

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Over dat drinken.
    Bij mijne eerste zwangerschap heb ik ook flink doorgehaadl bij een nieuwjaarsborrel, geen idee dat ik zwanger was.

Maar nu ik er bewuster mee bezig ben, drink ik ook echt niet meer dan 2 glazen hoor.

Je moet je er zelf goed bij voelen, dus als je liever niet drinkt, gewoon lekker laten staan!

19. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
  20. Afina80

Afina80 Actief lid

May 17, 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook laatst gelezen dat het zelfs voor je innesteling schadelijk kan zijn om alcohol te drinken! (weet niet meer waar het stond)

Maar het is ieder voor zich wat ie wel en niet doet is mijn mening!

Share This Page