ik zit in ronde 3 en ben er vandaag mee begonnen las trouwens net in de beschrijving dat ik m 10 minuten moest laten liggen en zag toen een heeeeeeeel licht streepje... dus is hij in aankomst?
Heej meiden, ik kom me ook hier melden Heb geen idee wanneer mn NOD is, ik ga maar uit van... ehm... ong 7 juli... Dusss... dat duurt nog even. Ik heb bewust geen banner want heb geen idee.. Heb namelijk net 3 weken lang gevloeid en de ongi daarvoor was ook niet echt een ongi, dussssss.. Nou meiden, dat juli maar een hele mooie maand mag worden! Dan worden er veel lentekindjes geboren Liefs, taliaa ps wil iemand mij op de lijst zetten?
Hallo! Ook ik kom me ff melden! Ben zo blij! (tjsa...haha! Zal wel stom klinken ) Eindelijk heb ik na ruim een jaar (mbv hormoontabletjes van de gyn) een normale cyclus gehad! Jippie! Ik hoop nu dus ook dat die lijn zich nu voortzet en dat ik m'n NOD dus gewoon in juli zal gaan krijgen .... Ik kan nu dus ook eindelijk eens gezellig komen meekletsen op het NOD-forum (als dat mag natuurlijk dames )! Als ik weer uitga van 34 dagen, dan zou m'n NOD dus zijn op 15 juli?! (ff gauw uit m'n hoofd, weet het dus niet zeker)... Mag ik dus ook op de lijst? Nou meiden, zoals taliaa al zei: hopelijk word juli een hele mooie maand voor velen van ons! Liefs, Linda
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise & Jessica83 & Vosje2000 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 & Mss Ace 11 juli: Mss 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Wicjuh 13 juli: Daantjuh & Marloesje 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: Linda26 16 juli: wens3 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 55 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... @ Taliaa en linda jullie staan er bij!
Ha Wicjuh, Ik ben daar ´pas´ de 5e ronde mee begonnen. Toen ben ik ook actief begonnen met temperaturen. Je hebt dan mooi een overzicht of en het temperaturen en de ovulatietesten op ongeveer hetzelfde moment je eisprong aangeven. Bij mij klopte het in ieder geval wel. Natuurlijk kun je aan je temperatuur pas achteraf zien of je eisprong is geweest maar het bevestigt de ovu-testen nog eens extra, om het zo maar te zeggen. Overigens ben ik begonnen met de goedkoopste testen van Matcare maar later toch één maand de duurste geprobeert. Die werkten veel beter en waren veel duidelijker te zien. Dan maar even wat geld maar dan weet je het wel! Inmiddels heb ik al drie maanden achter elkaar op cyclusdag 15 m'n eisprong (volgens testen én temperatuur). Ik weet dus genoeg. Het is denk ik de laatste maand dat ik de ovu-testen gebruik. Ook omdat ik een hele regelmatige cyclus heb. Dan is het eigenlijk verder niet nodig. Tjonge, het is wel een heel verhaal geworden . Succes ermee in ieder geval!
Volgens de beschrijving niet... (als je dezelfde hebt als ik). Licht streepje is toch nog negatief. Je eisprong komt er dan wel aan maar niet op korte termijn. Als het streepje (bijna) helemaal gelijk is aan de controlestreep dan weet je zeker dat je eisprong binnen 48 uur plaatsvindt.
Zit nu zo dit hele topic een beetje door te spitten en schrok wel van Jessica83 zeg ! Ik loop al ruim een jaar te 'zeuren' dat ik amper ongi word, maar jij hebt ook een kl*tesituatie zeg! Hopelijk komt er ook in jouw cyclus binnenkort wat regelmaat, want dit lijkt me ook heel frustrerend om mee te maken .... Ik ben trouwens na 8 pagina's geheel gelezen te hebben, maar doorgegaan naar pag. 22 hoor meiden , vind het toch wel een eind om alles door te gaan lezen .... Breek dus gewoon maar vanaf hier in, goed?!
@Anna28: AH,dat is echt minder! dat wil ik dus ook. Ik ga 2-8-07 trouwen en dan hoop ik stiekum met z'n 3en te trouwen. Lijkt me zo leuk! @mss: Jammer dat je mee gaat voor de tractor...je had eigenijk de limo moeten hebben! Knuffel
THX voor het duimen Linda 26! Ook duim ik voor jou, ik gun iedereen een kleine...die het graag wilt natuurlijk!
Hey Taliaa, we hadden onze NOD op dezelfde dag in Juni en allebei ongi vandaag... Ga je nu door na de 5de ronde of had je je text al aangepast?
Hmm ik zat te denken......14 juli dat te laat voor jou? Anders 8 juli ( waarschijnlijk te vroeg maar ja ) Dus bij deze de eerste testmarathon ! Dus dames meld je aan...........