Nou ze staan in mn album! Ik denk maar zo ik kan ook uitgaan van mn langste cyclus en die is 30 dagen en dan zou ik dus ook pas 2 dgn overtijd zijn.... Waaaah please jullie menigen!
Ik breek even in... Mili, het ziet er overduidelijk uit als zwanger! Want je kan alleen maar een lijntje hebben als je hcg in je lichaam hebt, dat blijft plakken zegmaar. Dus hoe licht het ook is, het is echt waar. Ik had die onzekerheid ook toen ik zwanger was. Heb wel 4 testen achter elkaar gedaan.
ja maar ja toen ik bij topic fotos van vage testen keek hoorde ik iemand zeggen dat er een dik vet kruis moest staan dus mn hoop was ineens weg. terwijl de bijsluiter zegt dat als je een kruis hebt je zwanger bent en alleen als er er 1 lijn staat dus niet... Oohhhh ik hoop het zo Lilith...vrijdag gaan we nog eens testen!
@ Mili ik zie ook duidelijk een kruis! Enne zonder hcg is het echt alleen een streep! Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@Mili en Parel GEFELICITEERD! volgens mij, al is dat kruis nog licht...hcg zit in je lijf dus ook een babytje! Snap dat je niet te vroeg wil juigen....maar ik ben al blij voor je!
ieeeeeh dan is het dus echt raak? Oh man ik wou dat ik geen buikpijn had...hihi is vast mn baarmoeder die aan t klaarmaken is... Ik duim nog steeds dat ie vrijdag dikker is! Onwerkelijk allemaal!
Hey mili ik zie duidelijk een kruis hoor! Dus voorzichtig een feli dan maar? We wachten vrijdag nog wel even af en gaan dik duimen hiero! Hier nog steeds geen ongi te bekennen wordt er gek van. Morgen maar weer eens testen.
ongi krampjes horen erbij,had ik ook en vooral de dag dat ik net had getest,ikd acht ooh nee hihihi, maar het hoorde er bij, als je je onzeker voeld, miss een tip om een digi te kopen
Goedemorgen dames, Ik heb vanmorgenvroeg getest en ik heb twee streepjes dus ik mag in het roze! nu maar hopen dat alles goed gaat.
hihi bedankt allemaal...ben alleen nog zo bang dat het toch vrijdag nega is...kan haast niet..maar goed... Vrijdag test ik weer en dsn bericht ik het en zaterdag gaan we lekker op vakantie! Dikke knuffel een blije Mili en Mannetje!
van harte buddy! En ja misschien ga ik wel digi kopen...maar ben bang vor: niet zwanger..hihi gek he?
waaaaaaaaahaaaa, wat zie ik mili, je bent gewoonweg zwanger meisje! van harte gefeliciteerd en geniet er nou maar lekker van met je mannetje! ik had toch ook al een vermoeden hoor, je bent toch ook overtijd als je van je langste cyclus uitgaat? nou, het is je gegund hoor! ga maar met pooh en de andere dames bij maartmama's op je roze wolk gaan zitten knuf claire
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 21 juli: Danjo & FunnyMe 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 192 passagiers voor de roze tractor! 59 ongi.... 13 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 5. Buddy ZWANGER!! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB 15. Wens3 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 8. FunnyMe Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof @ Buddy super gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Tot bij de maartmama's!
Ff een vraagje; heb je persé een innestelingsbloeding nodig om zwanger te zijn? Of zijn er ook meiden die het niet hebben gehad. Mijn afscheiding is nog altijd "wit".[/quote] Niemand een antwoord op mijn vraag?
Mili... ik snap je onzekerheid. Ik zou gewoon lekker nog een test doen, en het grappige is, hoe vet het lijntje ook zal zijn, je zal het nog niet geloven!