Gefeliciteerd Mili, Buddy en Parel! Geniet ervan! \/ Hier nog geen ongi, maar aangezien mijn laatste cyclus ongeveer 60 dagen duurde durf ik niet veel hoop te hebben. Dus we wachten en wachten en wachten.....
Ik moet nog zolang wachten tot m'n NOD. Ik heb ook niet echt symptomen, alleen last van moodswings. Het gekke is wel dat ik sinds gisteren heel sterk het gevoel heb dat ik iedereen wil vertellen "ik ben zwanger'. Zo stom en ook nog eens best irritant. Whishfull thinking denk ik.
Lieve lieve dames, hier even een bericht van een lichtelijk zwevende Mili en haar mannetje! Hihi we gaan lekker ff samen de stad in boek kopen over zwangerschap, haha kan ik direct zien wat ik allemaal beter niet meer kan eten! lekker hoor zo voor de vakantie, kan lekker tot 1 aug genieten van zwanger zijn! Kom vanmiddag wel ff weer kijken! Ik duim voor de wachtenden hoor, hopelijk meer ROZE! Liefs en een knuf van mij!
Zo is het, had denk ik het zelfde gedaan....enne er is geen probleem zo groot of er is een oplossing voor! Sterkte!
Thanks! ik heb goed gevangen hoor heb het emmertje in ons bed leeg laten lopen en toen...... Wieweet helpt het... Zwemmen met onweer is niet tof he?
hi meiden daar ben ik weer en ik word gek van de onzekerheid , ik heb besloten tot zaterdag te wachten en dan nog een keer te testen, en mocht die nou weer posi [-o< zijn dan maandag naar dokter voor bloedtest.... OoooOOoOOoOoo ik hoop het zo! liefs nony alle zwangere GEFELICITEERD hoop strak ook bij de maart mamas te komen
ik heb de laatste 3 dagen al 4 testen gedaan en het gaat een beetje veel geld kosten dus ik heb nu een pakje van 2 van clear blue gekocht dus zaterdag nog een keer en misschien zondag nog een Hoop dat het niet nodig is en dat er meteen een dikke vette + komt liefs nony
Ik heb mezelf er ook even bij gezet! Hoop alleen wel dat ik het goed gedaan heb.... Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Dimmel? & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 21 juli: Danjo & FunnyMe 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Pearly & Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 192 passagiers voor de roze tractor! 59 ongi.... 13 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 5. Buddy ZWANGER! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB 15. Wens3 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 8. FunnyMe 9. Lotte2 Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof
nee niet echt...kan ook in mijn hoofd zitten dus hou het voorlopig op niks tot dat ik die posi test in mijn handen heb .....hihihihi
ja het lichaam is een raar ding hoor, en wat die symptomen betreft...betrap mezelf erop dat ik me vergelijk met andere vrouwen..wat zij voelen..en wat ik dus niet voel...( geen slijm..maarja..hoe defineer je slijm?..)...hoe dan ook meis, ik hoop voor je dat je testje goed is , en dat de symptomen dan in alle hevigheid door de monitor knallen ...en vergeet de hCG niet..hihihi
Gefeliciteerd Mili en Buddy! Lekker gaan genieten @ Pooh69 Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook last van diaree....het spookt al door m'n hoofd. Moet zeggen dat ik ook wel goede hoop heb deze maand maar durf er niet aan toe te geven. We wachten nog maar even af. Ik denk wel dat ik iets eerder ga testen aangezien ik meestal maar 10 dagen tussen de eisprong en m'n ongi heb zitten. De banner is berkend op 14 dagen. Weet iemand of diaree invloed heeft op een test. kan ik beter wachten met testen tot de diaree over is?