nou meis, niet zo bescheiden...is toch ook fantastisch..en zo zijn ze allemaal begonnen toch ! ...maar word dat dan niet lastig als je zwanger bent..ik bedoel..is dat bespreekbaar?
het is idd wel een bewuste keuze dat ik nu gewoon ff een kind over mijn 'carriere' kies. Je kan tot heel lang doordansen, want mijn lichaam is daar aan gewend. Dus ik ben er dan in totaal (ga er vanuit dat alles goed gaat) 6 maanden uit. Dat is nog wel te doen. Dat heb ik er voorover, en ik zou natuurlijk wel iets van een activiteit moeten behouden (zwemmen) tot het eind van de zwangerschap.
ik ben nu na deze shows klaar met deze school (niet afgestudeerd, maar ik verhuis). En dan leek het ons sowieso een mooi moment voor een beeb. Zo, nu weten jullie alles. hihi
Als je zwanger bent blijf je dan wel in het buitenland of wil je dan liever terug naar het KOUDE NATTE..nederland?
Nou, mijn man en ik gaan nu 6 maanden naar japan in sept. Ik kom denk ik niet meer terug naar NL... Wel vaak op vakantie natuurlijk, anders mis ik het teveel. Ik zag trouwens dat jij al 2 hele mooie kinderen hebt! En nu gaan jullie voor de derde. Wat goed hey!
zwangeren gefeliciteerd. en spannend allemaal voor een paar meiden! ik kom net uit de stad, een hele wandeling. had toch last van mijn stuitje onderweg. Vooral rechts, het lijkt wel alsof het gekneust is! Nu ik zit, gaat het weer. Herkenbaar voor iemand? Mijn (*)(*) ook nog gevoelig, maar het is niets tegenover mijn stuitje!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 193 passagiers voor de roze tractor! 60 ongi.... 13 zwanger.... 5 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 5. Buddy ZWANGER!! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB ongi 15. Wens3 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 8. FunnyMe Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof Up!
wies, ik had laatst dacht ik ergens op dit forum gelezen dat iemand last van zijn stuitje had toen ze zwanger was! Ik duim voor je meid!
oh japan?, das heel wat anders dan Zurich...hoop dat je het naar je zin hebt meis..lijkt mij fantastisch! Zal je neit meer gaan bestoken met vragen nou Ja heb 2 kids..maar moet je eerlijk zeggen dat ik niet meer weet hoe de zwangerschappen gingen ..heb nu allemaal kwaaltjes, die ik me echt niet meer kan heugen... Het is net of ik zwanger ben van de eerste..mijn hele gezin is helemaal lyrisch over het krijgen van een brusje, wel leuk hoor om zo hele gesprekken te hebben met je kids enzo over hoe we denken hoe het leven er straks voor ons uit zal gaan zien... Hoe dan ook..we hebben er zin in ..en het zooooo welkom !
Oh oh, wat is het hier spannend zeg. Veel roze erbij! Iedereen van harte gefeliciteerd! @ Marieke wat spannend zeg, ik hoop dat het wel goed gaat. Bj mij hier nog niks raars...maar begin het wel spannend te vinden. Op de 9e, had ik als het goed is mijn innesteling, en heb die dag wat krampjes gehad. (kan dit?) Verder voel ik niks raars. Soms trekken mijn borsten een beetje. Ben benieuwd.
Zwangeren gefeliciteerd! Ik hoop dat ik genoeg hcgtjes heb gevangen! Stiekum hoop ik dat ik nog mee mag met de maart mama's maar ik heb er een hard hoofd in. Ik ben al anderhalve week bezig met ovu-testen maar ik krijg maar geen 2 streepjes. Soms wel een tweede maar die is dan weer veeeel te licht. Kan ook komen dat ik het niet altijd red om 4 uur niet te plassen, maar heb dus geen idee of mijn ei nu al is geweest of niet... Ik dacht, laat ik dan ook maar eens tempen en dat is nu 3 dagen 36,5. Maar ja, als je niet weet wat je ' normale' temp bij ongesteldheid is, schiet dit gegeven ook niet echt op... Lastig hoor een onregelmatige cyclus! En mijn lichaam geeft ook niet echt signalen. Soms wel krampjes, maar ja als je dat al anderhalve week af en toe hebt, zegt dat ook niets en het slijm is deze keer ook niet echt veel geweest. Voor is mij is het dus afwachten... op ei of NOD. Voor de zekerheid blijven we maar even om de dag klussen. Lekker om even van me af te schrijven...!
ik heb vandaag negatief getest. Wel te vroeg natuurlijk, maar omdat ik een vroege eisprong had gehad... Ik test zaterdag opnieuw.
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. maar ach, ik was en ben nog steeds eigenwijs en luister niet zo goed naar de adviezen van de arts... Dus ik heb daarnet een test gedaan ipv wachten tot volgende week. Ik vond dat ik dan nu vast ook wel wat meer duidelijkheid had. Nou dat is ook zo. De test is nog positief, maar wel zo vreselijk licht streepje dat je goed moet kijken. De vorige van vorige week was gewoon gelijk duidelijk en deze is eenstuk minder helder. Ik ga er dus idd maar van uit dat we rustig met een nieuwe ronde kunnen gaan starten.
zojuist een test gedaan ,héééél licht posi, je kon het echt amper zien... als men er over een week nog niet zijn dan doe ik nog een testje, komt miss ook omdat ik het zo laat in de middag heb gedaan het testen, maar ik kon echt niet meer wachten....