ik weet trouwens niet of dit nou wel zo'n goed idee is want ik heb gehoord dat als je te schuin omhoog ligt, dat al het sperma dan achter je cerviz ophoopt, en dan kunnen ze niet naarbinnen... maargoed, is misschien ook niet waar hoor.
ik heb geen id ben zo een keer zwanger geraakt ik weet het niet zal het eens opzoeken als ik het vind zie je het wel verschijnen weltrusten maranka
lees dit op een forum zal idd niks uitmaken allemaal : Lekker omhoog met die benen..en hij moet diep in je blijven, na het komen, voor een minuutje..zonder heen en weer te gaan...dan heb je een gegarandeerde zwangerschap. benen omhoog enzo helpt niet... Wat helpt, rond de vruchtbare periode vrijen, maar wat vooral werkt, je er niet druk om maken, gewoon genieten, genot zorgt ervoor dat je een grotere kans op bevruchting hebt door de bewegingen die je binnenin maakt door dat genot. Ach we merken het wel over 2 weken
sorry dames, maar ik moet echt even heel hard lachen. Het is namelijk best herkenbaar Hoe kun je je nou het best opstellen? Pink ladies een aanbeveling? Weltruste en goedemorgen allemaal! want ik sta weer laat op ben ik bang
ik ben bang dat ik om een uurtje of 8 wordt wakker gebelt door mijn broer maarja dat hoor ik dan wel kep toch vakantie! dit weekeind als het mooi weer is heledag in mijn zwembad liggen kan ik dan wel uitrusten
Ik bedenk me opeens iets ik ga in de laatste week van mijn vakantie naar walibi stel ik ben dan zwanger (wat ik dan nog niet weet) kan ik dan in de achtbaan? we handig te weten trussies allemaal ik ga slapen 8-[
als je nog niet ale: bent dan wordt je het dan zeker wel Weltruste! ps lekker een eigen zwembad: opblaas of echt? 8) Truste!
Ik deed altijd een kussen onder mn heupen... maar ja of t echt dat beetje extra geeft weet ik niet...ik bedoel er worden ook mensen zwanger die het staande hebben gedaan...dusssss . Maar goed t kan nooit geen kwaad denk ik dan maar weer!
Mogge dames! Ik loop al vanaf kwart over 5 te draken.. irri zeg. Wakker worden en dan ook klaarwakker zijn. Afijn, nog geen rood te bespeuren we gaan een nieuwe dag in. Fijne dag allemaal en werkze voor wie moet werken. (Ik blijf overigens wel altijd even liggen, soms met mn benen opgetrokken.)
Hahah nou dan kan ik je de hand schudden! Ben ook al steeds mega vroeg wakker, en ben er maar uit gegaan om 6 uur en maar op de laptop gegaan! Ik blijf voor je duimen meid dat het rood weg blijft en je MEGA roze mag worden! Hihi heb lekker vakantie nu...maar ja uitslapen lukt dus niet
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 193 passagiers voor de roze tractor! 62 ongi.... 13 zwanger.... 6 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 5. Buddy ZWANGER!! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB ongi 15. Wens3 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 8. FunnyMe Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof @ Fl3xgirl ik bleef altijd een minuut of 10 liggen. @ Mili ik heb nu voor de tweede week vakantie en idd elke dag vroeg eruit