heeee ik zie dat er weer wat roze bij is dames van harte gefeliciteerd en meiden die ongi zijn geworden balen zeg ik hoop dat jullie in de volgende ronde meer geluk hebben. hier in de klus fase hihi xxx miss butterfly
Meiden, het word hier toch wel een beetje spannend moet ik zeggen. Ik was gisteren juist aan jullie aan het rond vragen of je afscheiding anders dan anders is als je zwanger bent, want ik ik had niks bijzonders. En toen had ik gisteravond oppeens heel veel wit slijm (sorry). Nog nooit eerder gezien. Ook een beetje pijn in (.)(.) Kweenie, afwachten maar...
ja ik denk ook dat vandaag me ei is maar idd maak niet veel uit als je maar genoegt klust denk ik dan
ik heb me plaatje maar weer eeens veranderd kon geen leuke vinden dus doen we deze maar eens en me banner hahahah lekker handig he weten jullie ook niet meer hoe of wat ik ben zoowe veranderlijk en ik verveel me heb vakantie zit in me zuurstokrose huispak op de bank met me laptop een beetje suf te zijn en me huis wat een schreeuw doet om een schoonmaakie en ik heb er geeen zin in! heb vakantie maar het moet toch wel gebeuren helaas *** gezocht werkster*** grapje zucht ik ga me zomaar eens fatsoeneren want dit schiet ook niet echt op zit je dan in je vakantie en het weer daar heb ik het maar helemaal niet over ik leef uit naar het weekend ben net een lijk zo bleek ga maar ff een zonnebankje pakken voor tijdsverdrijf xxxxxx
idd fiona , gewoon regelmatig klussen. Maar als je niet weet wanneer je ei is vind ik dat wachten op je ongi altijd veel moeilijker. Zoals ik nu heb...Ik wet niet wanneer mijn ei is geweest.
ja dat is zoowe irri had iedere vrouw maar een regelmaat dan hoefden we onzelf ook niet gek te maken ! heb er ook geen zin meer in om me gek te maken ik hoop alleen elke keer dat het raak is dat is ook erg volgens mij kan je echt derpi ervan worden als je het elke keer hoopt en dat dan je lichaam je voor de gek houd en dan toch ongi wordt dat is toch TERROR! hahaha sorry hoor ben in een vage bui vandaag heb nergens zin in dus blijf ik lekker gezellig hier kletsen van hoelange cycles ben je deze keer uitgegaan met je banner 32?
@ Julita spannend! Ik zal nog wat hcgtjes strooien! *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** ***********************************
*********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** VANG VANG VANG
@ pooh mag ik ook een paar van hcg tjes van je vangen...... ik ben zenuwachtig, denk dat ik toch niet tot zaterdag kan wachten en er toch morgen ochtend nog een test tegenaan gooi.... LIEFS nony
Goeiemorgen meiden! Ik had na een paar dagen niet geweest te zijn, weer heel wat bij te lezen... Maar gelukkig goed nieuws, roze namen! Van harte meiden, heel veel geluk en nu op de roze wolk en genieten maar! Voor de rest van de meiden veel klus, wacht en test geluk! Hier op de wachtbank, dus we moeten heel veel geduld hebben, helaas!
ik ben weer ongesteld geworden op naar ronde 16.. voel me echt klote, waarom lukt het nou nooit eens een keer! Grrrrrr..
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 193 passagiers voor de roze tractor! 65 ongi.... 14 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 ongi 5. Buddy ZWANGER!! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 8. Hopefull neg 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB ongi 15. Wens3 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull neg 6. Maudi 7. Noa25 8. FunnyMe Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof @ Marian26 hele dikke knuffel!
maria was onzettend klote voor je dat lijkt me echt niet leuk idd vooral omdat je naar ronde 16 gaat maar geef de moed niet op ik snap dat je er nou wel doorheen zit maar als je vruchtbare periode er aan komt zul je zien dat je er weer helemaal voor gaat het heeft bij de 1 gewoon wat langer nodig als voor de ander helaas was het maar een beetje overzichterlijker voor ons allemaal
ja fiona, ik ben uitgegaan van een cyclus van 32 dagen... Mijn langste van de laatste tijd. Maar misscien mijn ei wel veel eerder gehad, kan ook.