haha jaaa moet wachten tot vanavond dan komt me mannetje thuis ben benieuwd hij wil niet gericht klussen mannen! grrr maar hij denkt dat het heel makelijk gaat maar ik weet wle beter vanavond al me charmes in de strijd gooien hihhi poh hoe voel je je eigen heb je al ergens last van of is dat nog te vroeg? had wel je fotos bekeken in je album dadelijk komen er aleen nog fotos van ee buik die alsmaar groter wordt top!
Heerlijk! Dan heb je dus een nog grotere tuin (echt niet jaloers hier... Geniet er dan maar extra van van mij! 8)
@ julita wanneer ga jij testen? kun je nog 2 dagen wachten, ik niet meer denk ik, en heb toch nog 2 testen in huis SPANNEND HE...
ja pooh, die buik willen we allemaal zien zometeen he? Ik vang trouwens al die hcgtjes snel nog even op. Dikke knuf voor Marian!
ja dat zou ook kunnen al hoop ik het niet voor je je moet gewoon in die week de hele tijd klussen hahahaha nee maar ik zit wel deze week om de dag te klussen althans dat proberen we me hubby wil niet het idee krijgen dat het me daarom alleen te doen is stja maar goed ik hoop dat ik voldoende heb geklust voor een beep
ik heb dus deze cyclus mega weinig geklust want hubbi zat e hele vruchtbare week in Berlijn! Daarom had ik deze cyclus eigenlijk afgeschreven.
@nony, hey wist niet dat we gelijk opgingen? Ja , ik begon me dus vandaag voor het eerst af te vragen wanneer ik zou testen. Ik dacht dat ik echt allang ongi zou zijn nu
oo ja klote is dat dan he maar mischien heb je een korte cycles en dan heb je alsnog wel optijd geklust toen je hubby ernog was ja het enigste wat je kan doen is afwachten gelukkig duurt het niet al te lang meer je zit inmiddels wel op dag 31 duss heb je helmaal geen ongi krampen stomme vraag nartuurlijk je hebt vast 100 sympstomen net als ik elke keer haha ik wacht samen met je af over 2 dagen weten we meer
Zo al weer heel wat meiden in het roze. GEFELICITEERD MEIDEN! De meiden die in het rood en groen staan daar duim ik voor dat het maar heel snel raak mag zijn. Groetjes Taby.
Kheb vanaf volgende week vrijdag een romantisch weekend in Parijs zie ik al.. haha.. mijn klusperiode.. Zal mijn vent wel leuk vinden denk ik. @Lobj GEFELICITEERD!
Nony en Fiona, Ik heb tot nu toe elke maand idd veel van die nep sympomen gehad en dat heb ik deze maand juist niet grappig genoeg. Wat ik wel heb was gisteravond dus heel veel raar wit slijm, nog nooit zoiets gezien. Boobs een beetje pijn vanbinnen zegmaar. En dat is het tot nu toe. En jij nony?
nou dat klinkt veelbelofend wil je niet gek maken maar ik zou over 2 dagen gaan testen dan weet je het zeker morgen is het vrijdag de 13de! dus doe het maar zaterdag is beter!
maar weet niet of je dta kan uithouden mijn geluksdag is het morgen ben er ook op geboren dus hoop dat het mij geluk brengt voor deze maand