Goeiemorgen Voor mij nog even geen testmarathon Ik ben begonnen met tempen en als mijn ei wordt gevonden ga ik aan de hand daarvan kijken wanneer ik mogelijk ga testen.
Goedemorgen, Zet mij er ook maar bij op 11 juli... We klussen gewoon door... Mijn vriend geeft ze de volgende puma's aan ipv van nike's die hebben niet geholpen de afgelopen maand(hahahah)
Goeiemorgen meiden! Gelukkig is m'n ongi-pijn vandaag al stukken minder dan gisteren \/ ! Een nachtje slapen heeft me duidelijk goed gedaan! Testmarathon laat ik ook maar ff aan me voorbij gaan trouwens, 4 juli is echt veel te vroeg in mijn geval, en laat ik nou net op m'n NOD naar de gyn mogen ....
@julita, ik ben nu niet ongi geworden, eerlijk gezegd heb ik geen idee of en wanneer ik ongi ben geworden, ik vermoed ergens in die drie weken dat ik gevloeid heb (egon nl met alleen oud bruin). Dussss. maar verder lopen we wel gelijk, ik zit nu in ronde 4, maar heb de eerste ronde "niks gedaan" dus ronde 5 na stoppen van de pil is het Jij heel veel succes! En de rest ook, haha wij zullen de zwemmers van mn man ook maar een zwembroek aanhijsen en mijn eitje op de duikplank zetten...
4 juli... ik wou dat ik mee kon doen maar helaas... ik sta nog wel eenzaam onderaan de lijst zeg! Bah, ik baal daar echt even van. Heeft iemand enig idee wanneer ik zou moeten beginnen met ovu-testen? Volgens mij wordt dat een dure bedoeling, of niet? Hoop dat iemand me kan helpen!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise & Jessica83 & Vosje2000 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 & Mss Ace 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 13 juli: Daantjuh & Marloesje 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: 16 juli: wens3 & Linda26 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 56 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 @ Buddy je staat er bij!
Moet het eerst maar zien vol tehouden, met die rare cyclus van mij. Het is maar de vraag of ik het ga redden die 21 dagen (wat heel ver weg is)
hallo, ik ben bang dat ik bij jullie in juli langskom.. heb een heel heel heel klein beetje bloed verlies vanavond gehad, dus morgen zullen ze wel door breken.. vandaag ook getest en was negatief.. gaan we weer een lange maand tegemoet.. pfff... ben blij dat k niet de enige ben.. hihi liefs
Mij maakt het niet uit meid. Ik heb 9 juli mijn NOD en wilde 10 juli gaan testen, maar 14 juli is ook goed Dus 14 juli de grote testmarathon?
Wat jammer dat de test negatief was! Maarja nieuwe ronden nieuwe kansen we kletsen gewoon verder in de buurt van de tractor in de hoop dat we erop kunnen springen
Dag lieve dames! De 4e wil ik ook wel meetesten hoor, 2 dagen na mn NOD, lijkt me niks mis mee toch? Wel raar idee hoor, moet nu mn ei nog krijgen, en al opgegeven voor de testmarathon. Moeten we zo nog maar ff ons best doen Weltrusten voor strax... en o ja, ik ga al bijna op vakantie, en kom 1 dag voor mn NOD weer terug, dus ik hooooop .....