ik hoop dat we idd positief testen dames! iedereen heel veel succes en we houden elkaar zeker op de hoogte!
wauw...heb gewoon een uur nodig gehad om weer bij te lezen! Lobj: gefeliciteerd meid! Nony: succes morgen maar het is vast en zeker raak! hoe zit dat met die pendels trouwens wat ik overal onderaan zie staan? Hier is alles nog steeds onrustig, nog steeds raar gevoel in mijn buik en steken onderin...tja...zucht...mijn temp is nu al paar dagen gelijk..ik weet niet zo goed of ik nu met een nieuwe cyclus begonnen ben, of misschien toch zwanger of dat de lichte bloeding sowieso een grapje was en ik dus dinsdag gewoon mijn NOG krijg...en zo blijft het spannend
Hoi dames Kom mij ook ff melden mijn nod is de 15 juli en zo rond de 7 juli had ik al wat krampjes rond de liezen en heb erg last van me borsten en tepels doen ook zeer en vooral als ik erop ga liggen hi hi Heb ook wat foto's gemaakt omdat mijn buikkie nooit zo hoog heb gezeten denk dat ik morgen of overmorgen een testje ga wagen Duimen jullie voor me? liefs tijgertje23
Dank je wel maranka, ik duim ook voor jou! Ik ga ff lekker nog iets eten en daarna naar ons bedje...heb het gehad voor vandaag! Morgen ga ik trouwens ook mijn bruidsjurk laten vermaken, vandaag over 3 weken ben ik al getrouwd! Dit helpt ook al niet, kan me gedachten er niet af zetten... Slaap lekker meiden en jullie horen het morgen...test heel vroeg hoor!hihihi Dikke en warme knuffel PS Ik wist niet wat ik zonder jullie moest doen! Jullie zijn allemaal zo lief!
Is dat niet die topic anoniem op internet of zoiets danjo Ik erger me daaraan net alsof wij geen foto's mogen plaatsen ieder moet toch zelf weten of ze foto's erin plaatsen en mensen die het niet willen zien wat doe je hier dan nog of kijk er dan niet naar Maar goed liefs tijgertje23
Ik was deze maand er niet zo mee bezig en had er helemaal niet meer aan gedacht maar ik moest dus iets in me agenda schrijven zag ik het staan dus oops over 4 dagen Ach ja zie het wel ga morgen 2 testjes halen als ie nega is dan doe ik na me nod als ik dan nog niet ongi ben liefs tijgertje23
O ik dacht al ja over die burka's heb ik ook gelezen vind het eigenlijk ook onzin maar je verbergt wel je identiteit ermee is een beetje moeilijk allemaal ze zeuren overal en nergens en soms gaat het nergens over Maar ja ik vind wel dat ze respect moeten tonen aan die mensen liefs tijgertje23
Hey danjo Heb jij dat ook dat je een paar dagen voor je nod zin in augurken ik heb er eergister en gister een pot leeg gegeten met boterhamworst en dan op brood Dat heb ik nog nooit gehad dat ik daar zin in heb voor me nod Beetje raar vind je niet? Ik hoop dat de ovutestjes komen morgen heb ze alvast besteld als ik toch ongi word kan ik dan alvast beginnen met ovutesten ff kijken hoe dat bevalt liefs tijgertje23
na 2 jaar heb ik geduld Ik ga morgen en anders volgende week contact opnemen met de gyn want zo schiet het niet op Mn banner ben ik van mn langste ongi uit gegaan
Zijn jullie ook al 2 jaar mee bezig Wij ook eig enlijk meer dan 2 jaar en wij hebben ook de gyn gehad en ik sliktte clomid 50mg in juni is de laatste kuur geweest in totaal 6 x En als ik deze maand weer ongi ben moest ik weer terug bellen voor weer een afspraak met me gyn Ik zal voor je duimen meid het komt wel goed hoor liefs tijgertje23
ga ik wel vanuit ben al wel en keer zwanger geweest maar helaas een mk we moeten moed blijven houden Het gaat wel goed komen met ons
Ja diavolo Dat willen wij ook hi hi Zie dat jij nog 5 dagen moet wachten spannend zal voor je duimen meid SUCCES liefs tijgertje23
Goedemorgen dames, Nou heb vandaag wel weer wat langer geslapen, moet dus maar elke dag gaan shoppen, dan word ik moe en slaap ik langer . Heb vanochtend weer ff test gedaan, hopende op een vet kruis...en die kreeg ik. Staan in mn album, test 3 en 4! Hihi mooi he? Ik spreek gewoon nu met alle resterende dames over dat jullie allemaal naar de maartmammas gaan oke? Vanavond dus aan mn pa en zn vriendin vertellen, hihi heb dr zo'n zin in. Hoop dat ze net zo enthousiast zijn als mn schoonouders. Liefs en een knuffel, Mili Oh ja en nog ff wat hormoon: ******* ******* *******