Gefeliciteerd Mili! Geniet ervan! Hier voel ik m'n ei naderen, m'n borsten worden weer zeer gevoelig en pijnlijk. We zijn flink aan de klus en hoop dat het deze maand raak is...
MarieFrance, ik hoop dat de duivels wegblijven. En dat je dan vet p;ositief test! Mijn tepels branden nog steeds. En ook de rest van mn borst is erg gevoelig. Ach afwachten maar!
@Sssassskia: Bedankt zal ik doen! @ mariefrance: DUIM DUIM DUIM enneh je hebt mn hormoontjes wel ff gevangen he, hihi gaat goed komen!
mili, je bent een lieveke, ja hoor heb ze goed ontvangen... nu hopen dat ze de verdrijven hihi snoetjes x
Heb getest....negatief.... Mannetje denkt dat ik toch zwanger ben. Hij heeft altijd een gevoel erover. En normal zegt hij altijd als ik ongi ga worden. Nu zei hij je wordt niet ongi! Kan wel janken....ik wou dat hij streepje gaf!
Misschien heeft je mannetje toch gelijk! Misschien duurt t ff voor je positief test! Geef de moed nog niet op want geen bloed geeft moed
he daantjuh, kop op meid! onthou : negatief kan positief worden he als je gek gaat worden van die onzekerheid kan je mss toch best een bloedtest laten doen? nog steeds veeeel succes gewenst! xxx knuffel
goeiemorgen, ik zit al in augustus maar kom nog even binnenvallen om de testers van vandaag heeel veel succes toe te wensen! er zijn al bijna 50 passagiers voor augustus en die bus raakt veel te snel vol dus ik wil jullie allemaal bij maart mama's zien zitten tegen het eind van de maand daantjuh, dat is balen meid een negatieve test hopelijk test je alsnog positief over een paar dagen meisje aan de zwangeren natuurlijk mijn gelukwensen en hopelijk een vlekkeloze zwangerschap en een gezond beebje in jullie armen in maart! liefs claire
Daantjuh, meid, heb geduld! Is je gevoel zelf ook goed? Duim voor je dat je over een paar dagen een dikke + hebt. Ik zie dat ik op negatief getest sta, maar dat klopt niet. Ik heb een twijfel test. Ik zie een vaag lijntje maar die is niet grijs, zeker wel rose. Maar hij is TE vaag om op de foto te zetten. In ieder geval mijn hubbie vindt dat het geen streep is. Hij zegt'nou als die testen 4 dagen voor NOD werken dan zou die toch veel duidelijker moeten zijn?' Ik heb uitleggen dat dat bij iedereen anders is. Heb met hem afgesproken dat we over een paar dagen een digitale test gaan doen. Ikzelf kan natuurlijk niet wachten want ik heb echt het gevoel dat ik wel zwanger ben, het is geen schijnstreepje. Wanneer zal ik die doen? Weet dat ik wel lang genoeg moet wachten, maar heb natuurlijk geen geduld. Weet iemand vanaf hoeveel HCG die digitale clearblue meten? Is dat evenveel als de gewone (dus 50?)
Wens, als je een roze streep ziet (hoe licht dan ook) kun je er echt wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! Dus vanuit hier van een voorzichtige felicitatie! Nony zou toch ook testen vandaag?
Ik hoop het zo, maar de hoop gaat wel een beetje weg als je nega test! Ik weet t nu niet meer, had wel een goed gevoel. Had allemaal symptomen die ik vorige maand niet had... Mijn mannetje heeft in dit soort gevallen eigenlijk altijd gelijk! Ik weet nog 1 keer toen ik nog niet aan de pil was, was ik al op dag 49 en toen begon ik echt peentjes te zweten. (was net 16 en niet toe aan kids) Hij zei toen gelijk al van je bentg niet zwanger! en een dag na een test werd ik toch ongi. Vorige maand riep hij ook gelijk nee je bent niet zwanger en nu zegt hij van wel.... De moed is in mijn schoenen gezonken.... Dank jullie wel voor de lieve reactie's! Liefs
JAAAAAA ik ben roze! heb net een test gedaan en binnen 1 minuut een dikke + \/ kan het nog niet geloven liefs nony
Daantjuh nog niet treuren dat kan altijd nog! Voorlopig ben je niet ongesteld en das het belangrijkste! Stort je lekker op je trouwdag want die is echt voorbij voor je er erg in hebt! (zijn jullie al lang bezig?)
@ Daantjuh: Meid kop op, het kan nog, geen bloed geeft moed. Misschien iets te vroeg nog....ik duim voor je. @ Nony: Van harte meid! Geniet er van!
Gefeliciteerd Nony! Mijn test van gisteravond was ook niet serieus. Kon me gewoon niet inhouden hoewel ik wist dat de test niet positief kan zijn. Vanmorgen stond ik op.....meteen diarree (sorry). De hele nacht niet geslapen alleen maar draaien. Krampjes in m'n onderbuik en het trok door in m'n benen. Het zal wel tussen m'n oren zitten. Nu maar hopen dat ik dinsdag op NOD niet ongi wordt.