@ Nony Gefeliciteerd! @wens3 ik ga voor je duimen meid dat je een lekkere dikke streep mag zien binnenkort!
Nony van harte meis, wat een top weekend word dit voor jullie ! @ wens...een voorzichtig.. gefeliciteerd !...hoop dat de 2e test meer zekerheid geeft!...maar rose is rose ! Enorm balen voor de meiden die ongi zijn geworden,sterkte en suc6 in de volgende ronde..voor de wachters en testers TOI TOI TOI..voor de klussers..Have Fun ! Hier gewoon weer het geijkte,maar zit niet echt lekker in mijn vel, de pijn in de rug is gelukkig minder ,maar mijn tepels zijn zo gevoelig en zacht, niet kunnen slapen vanacht.. maarja......verkouden ben ik ook, dus wie weet komt het daar allemaal vanaf... We zien wel...
Hey meiden, spannende dagen hier... Willen alle zwangeren die dit nog lezen eventjes al hun hcg-tjes gaan strooien. Ik ben er echt aan toe, wil nu toch wel heel graag zwanger zijn maar ben zo bang voor de teleurstelling. Ik was van plan zondag te gaan testen, ik hoop dat ik dat volhoudt... Ik vang ze allemaal op hoor die hcg-tjes ! Kom maar, kom maar, kom maar ! En Nony, uiteraard van harte meid ! Geniet er lekker van !
even een nieuwe banner gemaakt ..heb een foutje gemaakt met mijn cyclus,,,was 26 i.p.v 28, heb m nu ook maar op 26 gezet..of wat zouden jullie doen...
Speciaal voor jou: ************************************************ ************************************************ ************************************************ Moed houden hoor en veel succes bij het testen zondag. Ik duim voor jou.
NONY IK WIST HET WEL GEFELCITREERT MET JE ZWANGERSCHAP zeker lekker onwerkelijk voor je ofnie het kon ook niet anders want je had maandag een lichte streep en streep is streep geniet er ontzettend van en met je mannetje dat komt wel goed die is zo uit die shock hahaha ik weet echt niet meer wanneer ik me eisprong gehad heb of het nou gisteren of vandaag was probleem gisteren kon ik dus me ei hebben gehad had veel dunne afscheiding en wat steken maar vanacht om half 1 hebben we pas geklust kon niet eerder nou denk ik dat ik me ei net heb misgelopen vandaag heb ik krampen in me onderbuik maar ik heb me het zaad er zolang als ik kon erin laten zitten soory meiden voor de deatails nou is het vrijdag de 13de en dat is mijn gelukdag maar ik hoop dat ik me ei vandaag heb zoals me banner aangeeft want spermacellen blijven tot 2 dagen in leven? dus ze kunnen vandaag ook me ei dan toch bereiken? als ik vanacht hebt geklust we zien het wel ik hoop dat het raak is dat ik toch goed zit met me banner en dat ik snel een positest hebt over 2 weken meiden ik ga wat aan me huis doen is een rotzooi xxx
@ fiona 23 het is zo raar en geloof het nog niet echt heb nog 3 testen liggen dus de komende dagen gooi ik die er nog tegen aan... en vriendje is ook heel blij en komt vanzelf uit schock..... LIEFS nony
ben zo blij voor je kijk toen ik uit bed was gelijk hier op de site en hoopte dat je al had getetst omdat ik dacht dta je het morgen zal doen je ziet he vrijdag de 13de is jouw geluks dag ook!
hai fiona, zag dat jouw cyclus onregelmatig is/was...wat hou je aan voor een banner? of ga je toch voor een cyclus van 28...
nee ga van het gemidelde uit heb hem nu op 30 dagen maar eerst op 28 maar heb vandaag of gisteren me ei gehad zo betekenen dat ik een cycles van 29 had je kan het nooit precies weten als je onregelamtig bent helaas maar omdat ik me zelf op het laastst niet al te gek wil maken zet ik hem liever wat langer de banner klote he zo onregelmatig had iedereen maar gewoon 28 28 28
goedemorgen Alle zwangeren gefeliciteerd voor alle wachters spannend..meiden die ongi zijn geworden balen Tijgertje ze zeggen dat kruidvat wel aardig oke moeten zijn Ik duim voor je meis
meiden ben aan het duimen voor allemaal! is ook vervelend,heb meestal wel rond dag 18,maar luteale fase wisselt van 10 tot 13 dagen,heb NOD dag van banner nog nooit gehaald!
Nog geen teken van de ! Voor het zelfde geldt duurt het nog een aantal weken door de curretage! Pffff...