ok meiden, hier dus nog geen duiveltjes. Ik ga er vandoor naar Italie, ik test morgen ochtend. Jullie horen het maandag! Echt spannend dit! Ik duim voor alle andere meiden die ook dit weekend testen, en Clau ik hoop toch dat je gauw ongi word meid, dan kan je dat hoofdstuk in ieder geval afsluiten.
ja dat weet ik idd! Maar heb al een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ik meen 2 weken terug mijn ei te hebben gevoeld... Heel veel plezier in Italie! Hoop het ook!
Heel veel plezier in Italie! Hoop het ook! [/quote:2x7r0saz] Ik heb vanaf de curretage niks anders gevoeld van het gevoel om echt ongi te worden gelukkig werd ik precies op dag 28 oni Hoop dat het snel komt voor je
mmm clau ik hoop dat de duivels dan snel komen als je zeker weet dat ze komen.... Ik ben na mijn curetage niet meer ongesteld geworden en was toen gelijk zwanger van Tim...dus dat kan ook nog....
veel plezier in italie en hoop zo voor je dat je morgen een dikke posi test in je handen mag houden see you maandag xxx
eekje, ik heb ze gevangen hoor. Maar hebberig als ik vandaag ben wil ik heeeeeel veeeeel verschillende hcg-tjes, waar blijven ze, andere zwangere dames ! Ik ben echt vreselijk zenuwachtig, en mijn hoop is erg groot alleen ben zo bang voor de teleurstelling..... Symptomen heb ik wel / niet. Een beetje vreemde trekjes in mijn buikstreek (onder mijn navel) anders dan ongipijntjes.. Ik ben 's ochtends (soms wel soms niet) erg snel dizzie, waardoor ik maar snel eet en dan zakt t weer. En verder heb ik het idee dat ik soms beter ruik... Maar goed, ik ben al moeder en weet wat de symptomen kunnen zijn dus ik kan het me ook allemaal inbeelden... Oh ja en ik heb minder van die joekels van uitslag, die ik normaal een paar dagen voor mijn ongi begin te krijgen........ Ik weet het niet meer hoor, misschien morgen maar testen ben ik van al die onzekerheid af en kan ik verder met of zonder lekker gevoel...
Heb net met een CB digitaal getest en die geeft Niet Zwanger. Toch zie ik een tweede streep. Hier is al eens een discussie over geweest he? Daar mag ik niet naar kijken... maar toch gedaan ](*,)
nony, dikke proficiat! ben echt heel blij vr je! bij mij nog steeds geen op komst , ze mogen wegblijven ook hoor knuffels wie gaat er morgen nog testen als de niet komen?
Hey wens Ik heb net ook een test gedaan maar ik zie een heeeeel vaag streepje ik wil wel een foto maken maar dat lukt niet word ie alleen nog vager dus ik wacht maandag af en dan ga ik weer een test doen liefs tijgertje23
mischien heb je nog niet genoeg hccg in je urine dus een vaag streepje kan over 2 dagen dan is het verdubbelt in 1x een duidelijke streep zijn tijger!
Ik weet nog niet of ik morgen mee doe met testen., Straks heb ik al mijn testen verknoeid en dan weet ik nog niets. Ik heb echt het gevoeld dat ik toch zwanger ben. Gistermiddag en vanochtend een heel vaag tweede streepje op de Matcare, en begin me nu ook zwangermoe te voelen (net als bij vorige 2 zwschappen rond NOD).