Het is idd beter te wachten te testen tot op of na je NOD. ALS je weet wanneer dat is... Ik voel me zo zwanger nu, het moet haast wel. Had ik dat geweten van die digitale CB dan hat ik dat rotding niet gekocht, 20 eurie! Ik dacht die geeft vast meer zekerheid dan zo'n vaag streepje, niet dus.
hoi dames.... ik kon het toch niet laten en heb net getest, maar helaas hij is negatief! ik heb wel niet met ochtend urine getest, maar ga ervan uit dat ik snel ongi ga worden! of misschien is mijn cyclus toch langer we zullen zien en anders gaan we vrolijk door naar de volgende ronde! groetjes rebbel
Tijgertje23, ja ik het met de matcare getest, en die geeft vaag positief, TE vaag voor mijn ventje in ieder geval. Ik denk zondagochtend weer dan. Eerst voldoende hcgtjes sparen (als ze er zijn).
Ik heb trouwens alledrie de matcate testen die ik gistern binnenkreeg al opgemaakt Gistermiddag, vanochtend en vanmiddag. Ik moet zeggen, hij is wel elke keer ietsie pietsie tikkeltje donkerder. En ik heb sinds vandaag kwaaltjes: heel erg moe en een trekkerige onderbuik (geen krampjes maar trekjes).
alvast ietsie pietsie en heel vorzichtig gefeliciteerd....(zondag met ochtend urine is een goed idee!)
Ik denk dat ik maandag ga testen heb er nog 1 liggen van de jumbo van die platte met een stick moet je m erin doen of druppelen? En ik ga morgen ook van de kruidvat halen 2 stuks ofzo liefs tijgertje23
ehhhm meiden Ik had mezelf absoluut niet meer onder controle... Werd helemaal gek van mezelf en had besloten dat ik in ieder geval een bevestiging wilde dat ik ongesteld zou worden.... Maar ik heb zojuist getest en ik zie een vette donkere streep (de controlelijn) en een hele lichte streep (de testlijn). Graag jullie oordeel, kijk in mijn album... Maar volgens mij mag ik mijzelf nu zwanger noemen...... Zouden de 3 pendels toch gelijk hebben ?