ja deze test van de da was wel heel erg vaag in het daglicht zie je m haast niet en als ik m op de tafel leg dan zie je wel een vaag streep raar is dat he nou zal me eens benieuwen maandag liefs tijgertje23
hey isababy Ik heb gekeken in je album en ik zie ook een licht streepje Dus alvast van mij een voorzichtige felicitatie \/ liefs tijgertje23
Ik weet het een licht streepje... Ik ga strakjes bij Kruidvat een nieuwe test halen en zal morgenochtend met ochtendurine testen, dat is toch goed voor een goed resultaat ?
Hey isababy, ik zie ook een vaag streepje... Mijn vriendin (inmiddels 34 weken zwanger) had (in het begin) ook zo'n vaag streepje... Dus wie weet.... Misschien morgenochtend weer testen?
Als je andere testen bekijk in div. foto albums dan.....gefeliciteerd, en idd dan is ie morgen mischien wat donkerder met je ochtend plasje!
Isababy, ik zie ook een vaag streepje, en een streep is en streep. Dus vanaf hier ook alvast een voorzichtige felicitatie. Rebbel, geen bloed geeft moed hoor. Misschien een later eitje? Voor de meiden die morgen gaan testen. HEEL VEEL SUCCES DAMES!
Van mij ook vast een (voorzichtige) felicitatie. Ik zie duidelijk een streep. Dames die morgen testen: Succes! Ik ben er maandag pas weer, dus ben ben benieuwd! Duim even dat ik snel ongi wordt!
Issababy, zo zien mijn streepjes er ook ongeveer uit Maar, als je het vol kan houden zou ik nog even wachten met testen als je echt een duidelijk wilt. Bij mij was het verschil van gistermiddag naar vanochtend erg klein.
streep is streep denk ik ook altijd en je moet dan gewoon ff 2 dagen wachten en dan is het overduidelijk! ik wou dat ik al een licht streepje had hahah moet nog 2 hele weken dames die zwanger zijn hadden jullie al gelijk symptomen ook voor de NOD zeg maar gelijk na de bevruchting?
@ Nony : gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @ Isababy & wens : jullie ook een voorzichtige felicitatie hoor.. hele lichte streepjes, maar ik zie ze wel!
je hebt gelijk stelde me ook aan we zien gewoon wel wat er van komt maar soms wil iets zo graag dat het dan juist niet lukt ben nu een jaar van de pil af en daarvan een aantal maanden voor het echie maar had het gewoon ff niet meer onder controle zit ook nog te dieeten en dat komt ook me stort uit ik wil het liefste 1 reep chocolade of andere zoetigheid dit stijgt me gewoon naar me kop ! maar bedankt xxx
Meiden, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws op vrijdag de 13de! Meiden die nog gaan testen, heel veel succes en ik duim voor jullie! Fijn weekend allemaal! x
hey meiden, ik heb me nog altijd kunnen houden met testen heb ook nog steeds geen of geen voortekens ervan dus ik ga morgen testen, of is dat nog niet te vroeg? als het dan negatief is test ik nog eens een paar dagen later he... als ik geen bezoek krijg tenminste van die grr snoetjes xxx testers voor morgen: heeeel veel succes lichtroze streepjes: mini proficiatje al !