Ik ga me best doen, ik vang zo veel mogenlijk....en zo veeeeel mogenlijk klussen he? haha OHHHHH, morgen naar de tandarts, ik schijt nu al peuken....(sorry taalgebruik) Ik laat morgen wel even weten hoe het is gegaan...ik moet er al om 8.40 wezen.... ale: Pooh beterschap! Knuffel en weltrusten!
O ja vraagje voor jullie...toen ik nog niet aan de pil was (ongeveer 7 jaar geleden) was ik altijd 7 a 8 dagen ongesteld, met de pil 6 a 7 en nu ik gestopt ben 4 en een halve dag.... Hebben meer mensen dit gehad? En heel raar maar minder buikpijn dan toen der tijd zonder en met de pil. Tell me, hoe kan dit? Knuffel, nogmaals slaap lekker Daantjuh
Had ik (vroeger hihi hoezo oud... ) ook..... vreselijk ongesteld, buikpijn en een dag of 6 a7.... na het stoppen met de pil is het nu ook goed, ook 4 a 5 dagen. Waarschijnlijk net als bij jou is de grootste jeugd eraf? 8) Liefs Anna
@ Daantjuh sterkte bij de tandarts! Enne over die ongi, met pil had ik altijd zo'n 4 dagen en nu zonder pil vorige ronde 1,5 dag en nu laatste keer 6 dagen Pfff hier nog steeds gesnotter en spierpijn. Balen, want we gaan morgen vroeg een weekendje weg Mja komt ook wel weer goed!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise & Jessica83 & Vosje2000 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire 09 juli: Marleen1979 & veertje23 10 juli: Daantje82 & Mss Ace 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 13 juli: Daantjuh & Marloesje 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: 16 juli: wens3 & Linda26 17 juli: 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 56 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss @ Daantje82 heb je gemist! Geniet lekker van je vakantie!
En vandaag eindelijk klaar met mijn ongi, echt super irritant dat het lang duurt.. Met de pil duurde het echt veel korter :S
Daantjuh, sterkte vandaag bij de tandarts! Hier deze keer ook niet zo'n heftige ongi. Dit is dag 4 en al aardig op retour. Ik ga me pas aansluiten bij een testmarathon als ik mijn ei met FF heb opgespoord en een inschatting van mijn NOD kan maken... Ik laat me niet weer gekmaken!
Dit heb ik ook, voordat ik begon met de pil heel veel last ervan, wel 10 dagen ongi, veel buikpijn enzo. Toen met de pil begonnen, nog maar 7 dagen ongi en veel minder, ook minder buikpijn. Nu gestopt met de pil en nog maar 5 dagen. Ik heb het ergens opgezocht en het schijnt zo te zijn dat je vanaf je 20e ongeveer de meest regematige cyclus hebt en dat je daarom dan minder lang ongi bent dan als je eerste paar jaar. Dus het is wel goed volgens mij...
Bij mij duurde het 'vroeger' ook altijd 7 dagen. Wel grappig: ik dacht altijd dat je dan weer 4 weken verder moest tellen vanaf de laatste dag. Dus ik altijd maar denken dat ik een gemiddelde cyclus had van 4 weken, was dus 5 Met de pil was het niet echt korter, maar wel minder pijnlijk. Nu is het wel vaak korter, maar dat varieert, misschien omdat het (nog) niet regelmatig is. Ik ben overigens al 4 jaar niet meer aan de pil.
Toen wist ik het alleen van ovutest. Nu ziie ik het aan ovutest en temp. Vorige cyclus was 37 dagen en ei op dag 18, dus hele lange (19 dagen) luteale fase....
Ik heb mijn cyclus ook op 37 dagen gezet, omdat ik de laatste keer vanaf dag 28 moest wachten tot 37. Deze keer hopelijk minder valse hoop....
Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo....
Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo.... Oh, met klussen bedoel ik echt het huis verbeteren haha
Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo.... Oh, met klussen bedoel ik echt het huis verbeteren haha
Hallo, bedank voor jullie sterkes etc.... Ik ben alweer thuis en het s me echt 100% megevallen.... Eerst de verdovingen gehad, moet ik terug naar de wachtkamer....was ik echt bijna aan het huilen Toen heeft hij extra verdovingen erin gezet en daarna getrokken....binnen 2 minuten lagen ze eruit. Eigenlijk is het een lachertje! Maar voel de verdoving nu nog en mag nog niets eten, want het is niet dicht nog. Volgende week woensdag moet ik terug komen voor de derde, omdat daar een joekel van een gat inzit.. Dus Marina maak gerust een afspraak.... Knuffel