Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

Apr 16, 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Ik ga me best doen, ik vang zo veel mogenlijk....en zo veeeeel mogenlijk klussen he? haha

OHHHHH, morgen naar de tandarts, ik schijt nu al peuken....(sorry taalgebruik) Ik laat morgen wel even weten hoe het is gegaan...ik moet er al om 8.40 wezen.... :pale:

Pooh beterschap!

Knuffel en weltrusten!

2. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

Apr 16, 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    O ja vraagje voor jullie...toen ik nog niet aan de pil was (ongeveer 7 jaar geleden) was ik altijd 7 a 8 dagen ongesteld, met de pil 6 a 7 en nu ik gestopt ben 4 en een halve dag.... :confused:

Hebben meer mensen dit gehad?
    En heel raar maar minder buikpijn dan toen der tijd zonder en met de pil.

Tell me, hoe kan dit? :(

Knuffel, nogmaals slaap lekker

Daantjuh

3. sarah1981

sarah1981 Actief lid

Apr 13, 2007
    104
    0
    0
    westervoort

Sterkte!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

May 4, 2007
    2,560
    0
    0
    Consulente
    Had ik (vroeger hihi hoezo oud...;) ) ook..... vreselijk ongesteld, buikpijn en een dag of 6 a7.... na het stoppen met de pil is het nu ook goed, ook 4 a 5 dagen. Waarschijnlijk net als bij jou is de grootste jeugd eraf? :) 8) :)

Liefs Anna

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Daantjuh sterkte bij de tandarts! ;) Enne over die ongi, met pil had ik altijd zo'n 4 dagen en nu zonder pil vorige ronde 1,5 dag en nu laatste keer 6 dagen ;)

Pfff hier nog steeds gesnotter en spierpijn. Balen, want we gaan morgen vroeg een weekendje weg :( Mja komt ook wel weer goed! :D

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Tractor!

01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje
    02 juli: Sarah1981 & dieudonnee & Lies & Loesje77 & mobius
    03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Enise & Jessica83 & Vosje2000
    04 juli: Pooh69 & Marina99 & Dolphin
    05 juli: Rissie
    06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey
    07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa
    08 juli: MenM & Claire
    09 juli: Marleen1979 & veertje23
    10 juli: Daantje82 & Mss Ace
    11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy
    12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1
    13 juli: Daantjuh & Marloesje
    14 juli: mari & Julita & Maudi
    15 juli:
    16 juli: wens3 & Linda26
    17 juli:
    18 juli:
    19 juli: marielleB
    20 juli:
    21 juli:
    21 juli:
    22 juli:
    23 juli:
    24 juli:
    25 juli:
    26 juli:
    27 juli:
    28 juli: Visjes
    29 juli:
    30 juli:
    31 juli:

56 passagiers voor de roze tractor!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel...

Testmarathon 4 juli
    1. Pooh69
    2. Lies
    3. Sarah1981

Testmarathon 14 juli
    1. Daantje82
    2. Mss

@ Daantje82 heb je gemist! Geniet lekker van je vakantie! :D

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen :)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    En vandaag eindelijk klaar met mijn ongi, echt super irritant dat het lang duurt.. Met de pil duurde het echt veel korter :S

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Daantjuh, sterkte vandaag bij de tandarts!

Hier deze keer ook niet zo'n heftige ongi. Dit is dag 4 en al aardig op retour.
    Ik ga me pas aansluiten bij een testmarathon als ik mijn ei met FF heb opgespoord en een inschatting van mijn NOD kan maken...
    Ik laat me niet weer gekmaken! ;)

10. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    bannercheck

11. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dit heb ik ook, voordat ik begon met de pil heel veel last ervan, wel 10 dagen ongi, veel buikpijn enzo. Toen met de pil begonnen, nog maar 7 dagen ongi en veel minder, ook minder buikpijn. Nu gestopt met de pil en nog maar 5 dagen. Ik heb het ergens opgezocht en het schijnt zo te zijn dat je vanaf je 20e ongeveer de meest regematige cyclus hebt en dat je daarom dan minder lang ongi bent dan als je eerste paar jaar. Dus het is wel goed volgens mij...

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Heb ik ook.. heerlijk he dat gevoel, dat de dagen minder zijn geworden.. mij hoor je niet klagen.. ;)

13. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Bij mij duurde het 'vroeger' ook altijd 7 dagen. Wel grappig: ik dacht altijd dat je dan weer 4 weken verder moest tellen vanaf de laatste dag. Dus ik altijd maar denken dat ik een gemiddelde cyclus had van 4 weken, was dus 5 :oops:

Met de pil was het niet echt korter, maar wel minder pijnlijk.
    :)
    Nu is het wel vaak korter, maar dat varieert, misschien omdat het (nog) niet regelmatig is.
    Ik ben overigens al 4 jaar niet meer aan de pil.

14. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Toen wist ik het alleen van ovutest. Nu ziie ik het aan ovutest en temp.
    Vorige cyclus was 37 dagen en ei op dag 18, dus hele lange (19 dagen) luteale fase....

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb mijn cyclus ook op 37 dagen gezet, omdat ik de laatste keer vanaf dag 28 moest wachten tot 37. Deze keer hopelijk minder valse hoop....

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo....

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo.... Oh, met klussen bedoel ik echt het huis verbeteren haha

18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Heb ik ook. Lang vrij, want werk in onderwijs. Mijn mannetje zit ook in voorgezet onderwijs, dus we hebben dezelfde lange vakanties. Mag oook wel....we maken in gewone weken zoveel uren en de meeste andere vakanties zijn we ook aan het werk. Alleen in de zomervakantrie kun je ook echt vakantie nemen. Van de 7 weken werken we meeestal maar 2 (toetsen maken, voorbereiden etc) en dann klussen we nog een week ofzo en dan hou je nog 3 weken vakantie over. Net als andere mensen..... Wij hebben namelijk ijn de andere vakanties en in de weekenden wienig tijd om te klussen enzo.... Oh, met klussen bedoel ik echt het huis verbeteren haha

19. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

Apr 16, 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Hallo, bedank voor jullie sterkes etc....

Ik ben alweer thuis en het s me echt 100% megevallen.... :D
    Eerst de verdovingen gehad, moet ik terug naar de wachtkamer....was ik echt bijna aan het huilen :cry:

Toen heeft hij extra verdovingen erin gezet en daarna getrokken....binnen 2 minuten lagen ze eruit. Eigenlijk is het een lachertje! Maar voel de verdoving nu nog en mag nog niets eten, want het is niet dicht nog. Volgende week woensdag moet ik terug komen voor de derde, omdat daar een joekel van een gat inzit..

Dus Marina maak gerust een afspraak....

Knuffel

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Oeps! Dat was drie keer.....

Share This Page