De laatste test van vanmorgen staat in mijn album. Heb vanmorgen ook geen bruin bloed meer gehad....er is dus hoop!
Hier nog steeds niets te bekennen.... tampon was helemaal leeg..... Wanneer zal ik testen...? Wat vinden jullie, ook als je naar de dagen van de cyclus kijkt onder aan dit bericht ?
tja meis, wat zegt je gevoel..ik zelf ben miss ongeduld..dus echt objectief kan ik eigenljk niet zijn... Het beste is natuurlijk ochtend urine....dus wellicht morgen?
Hallo meiden, ik heb even een vraagje. Ik zit nu in de klusperiode, maar ik heb zulke zere (*)(*) dat als je er maar even aan komt, ze al zeer doen. Ik heb dit nog niet gehad en ik weet niet waar het vandaan komt. Normaal gesproken als ik ongi moet worden, dan heb ik altijd een paar dagen van te voren zere boobs. Maar nu is het wel heel erg. Ik heb een zeer regelmatige ongi, dus waar het vandaan komt.... geen idee. Als iemand mij zou kunnen helpen, dan heel erg graag. Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden. gr. Bianca75
Wat zegt me gevoel; hetzelfde als 2 maand geleden, toen was ik er haast van overtuigd dat het raak was, maar toch.... zo ineens een hele lange cyclus.... Dus ja.... ik weet niet meer wat ik er van moet denken.... Misschien toch morgenochtend.....
zwangeren gefeliciteerd! Ik ga jullie verlaten en naar augustus! had vandaag weer een lage temp en een nagatieve test. Ongi is niet echt doorgezet, maar ik zie die ochtendbloedingen maar als mijn ongi. Meiden op de wachtbank nog heel veel succes, en veel roze hè!
Ja meid, vertel mij niets...vorige maand allerlei klachten, noem het..ik had het.. Maar deze maand eigenlijk niet veel last gehad...dus eigenlijk is het nooit goed he! zal voor je duimen meis dat je een super test hebt en heerlijk
pearly en wicjuh van harte gefeliciteerd marlie ga er maar vanuit dat het raak is hoor meid zie toch echt twee strepen. voor alle meiden die nog onzeker zijn ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en de meiden die toch ongi zijn geworden heel veel sterkte toegewenst en voor alle wachters succes met wachten en hopelijk wordt het voor ons allemaal beloond. gisteren was ht hier de hele dag droog overdag wel bewolkt, maar sávonds hadden we zon en was het echt heet. nu is het hier weer bewolkt en ben bang dat het vandaag wel gaat regenen. xxx miss butterfly
Hier valt het met bakken uit de lucht! blij dat ik geen huisbezoeken heb vandaag! (Ambulant hulpverlener!)
meiden heb een vraagje.Heb nu al voor de 2e maand dat na klussen,rond eisprong,ik flink bloedverlies heb!wat kan dit zijn? alle zwangere gefeliciteerd alle wachtende sterkte meiden die ongi zijn geworden,succes voor de volgende ronde!
@ Wicjuh: GEFELICITEERD Geniet maar op je roze wolk. @ Marlie81: Volgens mij ben jij ook hartstikke zwanger hoor. Dus ook: GEFELICITEERD!!! =D> Hier is het wachten gestart. Afgelopen vier dagen elke dag geklust en gisteren w.s. eisprong gehad. Meestal voel ik mijn eisprong niet, maar ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus. Dus wachten... Liefs mij.
Je kunt ook na het klussen wat bloedverlies hebben. Vooral als hij best diep gaat. Heb ik volgens mij eens ergens gelezen.
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantily &Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 201 passagiers voor de roze tractor! 77 ongi.... 20 zwanger.... 10 negatieve test.... 2 twijfel.... 3 mk.... 6 onbekend.... Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 ongi 2. Mss ongi 3. Hster ongi 4. Ilona21 ongi 5. Buddy ZWANGER!! 6. Mss Ace ongi 7. Wies31 neg 8. Hopefull ongi 9. Jessica83 ongi 10. Jes1 ongi 11. Rebbel neg 12. Mirandab ongi 13. Lafo ongi 14. CynthiaB ongi 15. Wens3 ZWANGER!! 16. Mariefrance neg 17. Julita Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ongi 6. Maudi 7. Noa25 neg 8. FunnyMe 9. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 10. Talia Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 @ Wies31: die extra lange bus is voor jou hoor! knuffel! Iemand al iets van Julita gehoord? Of heb ik er stiekum overheen gelezen? Knuffel
Julita schreef in laatste bericht dat ze naar Italië ging, maar dat we het maandag zouden horen. Misschien bedoeld ze deze maandag? Kben benieuwd.
dat kan best maar heb dat nooit eerder gehad en we zijn al 1,5 jaar bezig!Maarja lichaam houd me vaker voor de gek.was gewoon benieuwd! Bedankt voor de antwoorden!
Ja oke.... Dat is waar ook...ik schaam me kapot Ik moet meer gaan onthouden, dit is slecht! (Ik heb een beetje veel aan me hoofd nu...sorry) Meestal geen nieuws is goed nieuws....laten we het hopen...