Daar hoef jij je niet voor te schamen, hoor. Kheb het ook maar gewoon opgezocht. Ik ben zelf namelijk ook een enorm warhoofd. Vooral de laatste maand ben ik enorm dement. #-o Ik zou haast geloven dat ik al een maand zwanger ben, hihihi.
Ik zou het hopen voor je, maar een maand is al te ver....hihihihihi Dan nog duim ik voor je! Ik heb het ook, alleen nu een beetje extra door onze bruiloft over 2 1/2 week. Daar denk ik doorlopend aan...gastenlijst? limo? foto's? etc etc etc Knuffel
Spannend, zeg. Ben je ook erg zenuwachtig. Was ik ook en op de dag zelf en erna snap je niet waarom je nou zo zenuwachtig was. Alles loopt vanzelf. Heerlijk.
goedenmiddag allemaal! vanacht kon ik niet slapen mijn lichaam was rusteloos erg irri vanmorgen werd ik om 6 uur wakker met een mega pijn in mijn zij, het deed zo'n pijn dat ik nauwelijks nog kon ademen (heb het vaker) toen dat weg was had ik een soort van spierpijn in mijn onderbuik. Ik vraag me af of iemand anders ook af en toe zo'n erge pijn hebben (hoop het niet) groetjesss......
Weet je zeker dat het je ei niet was? Daarvan had ik vorige maan echt enorme pijn van. Ik kon wel janken, zo zeer.
nou nee mijn ei zal het niet geweest zijn (denk ik) heb niet echt veel afscheiding en ik kan mijn 'neus' duidelijk hard voelen en mijn slijm (sorry) is niet echt elastisch. die pijn in mijn zij voelt alsof er een spier vast zit gedraait tussen je botten. enige wat je op dat moment nog kunt ik hyperen en uit gillen van de pijn heb een tijd gehad had ik het echt heel vaak soms 2 dagen achtereen momenten van ong 5 minuten maar het voelt alsof het uren duurt ik denk niet dat het mijn ei was : :
Dat klinkt niet echt alsof dat goed is. Ik zou toch gewoon even de dokter waarschuwen. Misschien is het niets, maar dan weet je dat ook weer, toch? Succes ermee. Liefs mij.
als er iets mis was was het wel opgevallen paar keer helemaal onderzocht zelfs nog door een ct scan geweest zou denken dat ze het dan wel gezien zouden hebben? ik weet het niet meestal op dat moment wil ik dat mijn vriend ambulance belt omdat het extreem is maar zodra het over is heb ik zoiets van nah laat maar wezen. (ben erg eigenwijs)
Maar als je vertelt wat je klachten zijn, dan kunnen ze wat gerichter zoeken. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Artsen zijn er om je te helpen.
misschien als ik het weer krijg zal ik het zeggen. maarja de vorige keer zeiden ze is het rond je menstruatie? dan komt het daardoor pfff is het niet voor mijn menstruatie dan komt het wel door mijn ei ik hou niet zo van dokters ze hebben vaak hun oordeel al klaar zonder te onderzoeken. Mijn ouders zeiden altijd als ik een pijntje had vroeger Gaat vanzelf wel weer over dus ik ga nauwelijks naar de HA toe. En dat bevalt me prima
Dames...succes nog een keer.... al 20 roze..gaat de goede kant op.. Dames die een maandje moeten wachten..kop op! Flxgrl: je omschrijving komt overeen met wat ik ook 1 keerheb gehad.. Vreselijke pijn een paar minuten.. ik schrok er enorm van.. Achteraf bleek dat dat waarschijnlijk bij mij mijn innesteling is geweest. Volgens de vk kan dat soms erg veel pijn doen.. Bij mijn eerste 2 kids heb ik niets gevoeld en ook nu had ik dat verband niet gelegd, maar achteraf zou het kunnen. Dat jij het vaker hebt zou dat dan weer niet verklaren, maar wilde het toch even melden! big hug to iedereen..
het zou goed kunnen dat het dit keer de innesteling is moet wel rond deze tijd gebeuren. ik heb het al maanden niet meer gehad en nu opeens uit het niets komt het weer.... dus wie weet iig bedankt voor jullie reacties. O
hey meiden even een vraagje zou het veel te vroeg zijn als ik vandaag al zou testen? mijn NOD is pas over 6 dagen maar ik kan me echt niet meer bedwingen.
ja echt verschrikkelijk en zekerals je geboren bent zonder geduld aaaaah wordt soms dol van mezelf, als dat iedere maand zo zal zijn God sta me bij
Volgens mij heb ik gister mijn eisprong al gehad.. want had wat doorzichtige afscheiding.. Vruchtbaar slijm?