Ik weet sinds gisteren 'officieel' dat ik zwanger ben, slaap al een week slecht (omdat ik op moet om te plassen en dan niet meer in slaap geraak) Ik hoop mee voor jou!
hoever ben je nu Jah ik werd ook wakker moest plassen maar tegelijkertijd was ik klaar wakker mn ogen wouden gewoon niet dicht Nu jah ondertussen maar een boterham gegeten heb wel erge last van maagbranden in de keel of zo
Ik ben nog maar 4 weken ver, maar had het precies al vroeg door Het is nog pril natuurlijk, dus eigenlijk mag ik het nog niet van de daken schreeuwen ,wel leuk dat je dat op een forum dan wel kan!
leuk hoor jah idd vroeg symptomen hier kan alles dat is het voordeel hoop dat het bij mij ook eens zover is
Vertrouw op je lichaam, zou ik zeggen, hoewel ik al gelezen heb dat dat niet altijd een goed idee is, maar bij mij was het correct!
ben al 2 jaar bezig heb alle klachten al wel eens gehad dus vetrouwen op mn lichaam nee ben 1 keer zwanger geweest helaas mk toen had ik dezelfde klachten als dat ik ongi moest worden wat ik me er nog van herinner Alleen een test kan ik vertrouwen we wachten geduldig af
Goedemorgen meiden....wat vinden jullie van mijn banner? IK BEN ZWANGER! De test van vanmorgen staat in mijn album...toch een stukje duidelijker dan gisteren. Vandaag wil ik nog wel even de huisarts bellen want ik ben toch niet zo gerust ben over dat bruine bloedverlies.
ik heb getest en negatief... snap er niks van. Mn baarmoedermond voelt ook net zo als toen ik zwanger was. ALleen de test wilde maar 1 streepje geven