Heb mn vorige zwangerschap op dag 14 na de pregnyl positief getest. Dit is dag 13. DUs dacht dat het wel zou kunnen
Marlie: proficiat! mmmm heerlijk gevoel moet het zijn! Hier word het toch nog spannend, nog geen te bekennen....duimen he!
Vandaag m'n NOD! Ik voel nog niks. Althans, niks wat op ongi lijkt. Ik heb wel sinds het opstaan het gevoel alsof ik drie gekneusde ribben heb...
marlie, proficiat! voor de wachtende dames: nog even geduld en ik hoop dat het positief is voor jullie... ps. hier ook nog geen ongi
Dat begrijp ik. Ik weet dat het niet helemaal eerlijk is dat het van mijn eerste ronde al gelukt is, terwijl het bij sommigen... Maar ik moet zeggen; eerst vraag je je af of je zwanger bent, maar nu is het hopen dat alles goed loopt...
YEsssssss weer 2 zwanger fantastisch!, van harte hoor, lekker met volle teugen genieten meiden ! Voor de meiden cie ongi geworden zijn..ontzettend BALEN !!! dikke knuffel hier is alles best rustig, geen gevoel dat de ongi komt, maar daarin tegen ook niet echt dat ik zwanger ben..afwachten dus...wel iets kramp en pijnlijke borsten...maar lang zo erg niet als met een naderende NOD, vorige maand kon ik er gewoon niet van slapen zo'n pijn....deze maand is echt heeeeeel anders..hoop zo dat we straks 2 streepjes zien...maar ja ...dat wensen we allemaal he.... Ik ga maar weer eens duimen!