Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Zoooooo wat een hoop zwangere vrouwen in een weekendje! GEFELICITEERD!

Kijk maar niet naar mijn banner, die klopt niet meer zo. Beetje onregelmatige cyclus en volgens fert.friend is vrijdag mijn NOD en kan ik pas volgende week een keer testen! Ja DAAAG ;)
    vrijdag testen dus, wat denken jullie?
    Lachen hoor dat iedereen zo loopt te testen, mijn vriend vind dat maar maf. Hahaha, maarja nu kan ik tenminste zeggen "ja maar hun doen dat ook!"
    Lachen!

Iedereen succes gewenst voor een rit op die roze tractor!
    Fientje

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heel begrijpelijk meis, wens je heel veel sterkte tot zaterdag[​IMG]

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja dit is echt een super leuk..maar ook verslavend forum hahaha, wens je veel suc6 met je test morgen..hoop voor je dat hij straks pachtig roze kleurt ! :thumup: :thumup:

4. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik dnk dat ik ongesteld ga worden.veels te vroeg mijn nod is 28 juli..

heb rugpijn en witte afscheiding..

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    geen bloed is moed meis, kan toch een symptoom zijn?...heb je dat normaal ook met NOD ?

6. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ja heb ik iedere keer
    ,een paar dagen na mn eitje begint het al.

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    balen meis..maar ga toch voor je duimen hoor dat het stiekem iets anders is ! ;)
    Maar het lichaam is zooo klote he..als het op symptomen aankomt..voel af en toe een steekje en een lichte kramp , en dan die (.)(.)..oemphhh..om pissed van teworden....maar denk dat ik toch ongi ga worden....

8. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangeren! Leuk om te zien dat er weer een paar bij zijn gekomen! We goed strooien hoor, kan ze goed gebruiken!

Ik snap niets meer van mijn lichaam. 2 weken ovulatietesten gedaan en niet 1 keer dikke streep. Soms kon ik dan ook wel niet 4 uur mijn plas ophouden, maar 3 uur zeker wel. Ik houd de moed op een ei al opgegeven tot ik vanaf afegopen zaterdag erg last kreeg van krampjes en steekjes rond mijn baarmoeder. Raar... ongi, ei, toch zwanger? En maar piekeren! Gister toch maar zwangerschapstest gedaan en ... negatief. Toen een ovutest omdat ik nog steds zo'n buiksteken/pijn had en die was dus positief. Nu snapte ik er dus helemaaaal niets meer van. Vanochtend dan toch voor de zekerheid nog een zwangerschapstest en weer negatief. Zou het dan toch mijn ei zijn geweest? Op dag 28 zonder enig vruchtbaar slijm? Of wordt ik ongi? Ik snap het echt niet meer.... :cry: :(: Ik heb trouwens ook erg gevoelige/pijnlijke tepels en ben moe. Heeft er iemand raad voor mij of ook eerder meegemaakt. Ik wordt er echt een beetje wanhopig en chagie van! Oh, wat heerlijk om het even van me af te schrijven... Zit er al de hele dag mee en ga het ook niet aan mijn collega's vertellen!

Liefs,

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Pfff guusje, al die onzekerheid :(
    Hoop dat je snel duidelykheid krygt!

@ Marlie, Chantilly, Brabbel en Happy mom: WAUW! in 2 dagen tyd weer 4 zwangeren erby.
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

@ alle ongi meiden: jammer :( hopenlyk meer succes in augustus!

@ Fiona: denk je dat je het uit gaat houden om pas de 30e te testen? Wanneer is jou NOD, die van my 24 july al! Jy zal daar ook wel ergens in de buurt zitten hè? ;)
    pfffff wat duurt dat wachten lang, nog een week tot mn NOD :rolleyes:

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey ice hmmm ff denken of ik het ga volhouden NEE! hhahaha nee echt erg ben nou al hyper
    had de hele dag vage steekjes in me buik rechts en net en soort ongi krampen in me buik?! heb jj al wat kwalen ik weet het ik moet me niet gek maken dus ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o sorry me NOD is 25 july

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja errug vervelend he...maar ik weet het ook allemaal niet .mijn lichaam is ook één groot raadsel..
    Al moet ik wel even zeggen dat ik eigenlijk ook geen slijm heb..en heb gehoord dat er wel meer vrouwen zijn die geen slijm hebben (althans niet doorzichtig..)..
    Grote kans dat het je eitje was...wel geklust meis?..anders is het helemaal jammer ...
    Hoop voor je dat het iet je ongi is....

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Fiona, heb ook de hele tyd steekjes, maar dan wisselt t een beetje per kant. Voor de rest nog steeds duizelig, maar dat heb ik al sinds ik met de pil gestopt ben :rolleyes:
    Geen krampen hier, soms wat gerommel, en alemaal vlinders die rond fladderen, vooral als ik op dit forum ben :)

14. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Morgen is mijn NOD. Heb ik volgehouden om niet te testen tot vandaag (vond ik al redelijk knap) Koop ik een Kruidvat test, doe de test en.....
    Geen enkel streepje te zien! Niets! Hoe kan dat nu, heen controlestreep alleen in het testvakje een wazige blauwe vlek. Heeft iemand ook deze ervaring? Nu moet ik weer een dag wachten voordat ik een test kan kopen.

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Tractor!

01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram
    02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975
    03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef
    04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79
    05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81
    06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76
    07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie
    08 juli: Claire & Blondie & Jendo
    09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel?
    10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78
    11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB
    12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy
    13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo
    14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance
    15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26
    16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya
    17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15
    18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1
    19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam
    20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007
    21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly
    22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia
    23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys
    24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice
    25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie
    26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610
    27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje
    28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni
    29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1
    30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83
    31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123

203 passagiers voor de roze tractor!
    86 ongi.... 24 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 2 onbekend....

Testmarathon 22 juli
    1. Meisje1988
    2. Lolly
    3. Vlinders
    4. Maranka
    5. Hopefull ongi
    6. Maudi
    7. Noa25 neg
    8. FunnyMe neg
    9. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben)
    10. Talia
    11. Dimmel (als ik kan wachten tot dan)

Testmarathon 30 juli
    1. Lies
    2. Saskia
    3. Susanbenjamins
    4. Delayla
    5. Ice
    6. Sablovesgeof
    7. Fl3xgirl
    8. Fiona23

@ YAYA1 ik heb je op de lijst gezet!

@ Guusje vervelend die onzekerheid! ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yaya tip bij de da zijn ze in de reclame

17. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Hoe is het hier?

Van harte alle meiden in het roze! geniet ervan!

Hier nog niets te merken of zien...gisteravond weer heel even ongikrampjes gehad, dacht gelijk hehe eindelijk daar komt het.....maar niets van ongi te zien....

Ik zie dat er een Amersfoortse (Marieke) bij gekomen is, leuk! welke wijk?

Knuffel! ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!

kom net weer van de efteling :D :D
    was helemaal geweldig.

Ik ontdekte vanmorgen dat ik allemaal pukkeltjes heb gekregen :confused: :confused: en ze doen nog zeer ook....

19. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
    Wou dat ik nu al kon testen maja nog even wachten want had vorige keer een cyclus van 32 dagen. Heb nu echt buikpijn maar dat komt doordat ik gewoon weer last heb van mijn maag (dan kan ik 3 dagen niet naar de wc en dan heb ik een dag hele erge buikpijn en kan dan eindelijk naar de wc).

Vorige maand had ik namelijk op dag 29 getest en toen was het negatief en weer op dag 33 getest en diezelfde dag weer ik ongi.

Wachten duurt wel lang en zit pas in ronde 2 ..... Groetjes Sabrina

20. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zwangere dames, van harte :D :D

Deel Deze Pagina