Dit is m'n vijfde ronde. M'n cyclus is tot nu toe altijd netjes geweest dus ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik werd altijd precies op de dag ongesteld en ook nog eens altijd zo'n beetje rond dezelfde tijd 's ochtends vroeg. Jannes, jij bent ook over tijd? Spannend?!
Spannend Floddertje, misschien is geen kramp een goed teken en vooral als je altijd een hele regelmatige cyclus hebt. Maar verder heb je helemaal geen symptomen? Kan hoor, want dat hoeft ook helemaal niet! Het blijft dus afwachten... Echt knap als je het redt om niet te testen. Aan de andere kant als testen je een rusitiger gevoel geeft...
Goeiemiddag, Al geruime tijd lees ik met jullie spannende belevenissen mee, en besluit me nu toch ook maar eens aan te melden. Veel succes voor alle meiden die in afwachting zijn van een positieve test, gefeliciteerd de mothers to be, en toi toi toi voor diegene die van de maand augustus hopelijk een groot succes gaan maken.
zo net terug van het shoppen met mijn schoonmoeder. wat nieuwe kleren en dingetjes gekocht heerlijk....heb wel pijn aan mijn voeten ah gelukkig dt het dus geen kwaad kan dan is het goed.......wel heerlijk nu ik een langere tijd afstand heb gedaan van het forum........ hopend dat het mag baten XXX
O spannend... ik ben ook altijd heel erg op tijd, maar ik hou absoluut rekening met ongi hoor. Voel de krampjes in mijn liezen. De dag is nog niet om, dus ze kunnen nog komen. 7e ronde na MK ben ik niet meer zo snel onder de indruk van overtijd. Ben ook geen vroegtester. Wordt ik zo verdrietig van. Succes!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel? 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 204 passagiers voor de roze tractor! 89 ongi.... 24 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 2 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. Noa25 neg 8. FunnyMe neg 9. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 10. Talia 11. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 @ tyra wanneer is je nod? Dan zet ik je er bij op.
Hallo allemaal, Ik lees al een poosje mee op het forum en het besloten om me ook maar aan te melden op het nod topic. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Demi en ben bijna 23 jaar mijn vriend en ik gaan nu 3,5 jaar met elkaar en wonen daarvan 2,5 jaar samen. Ik ben op mijn 15de ongeveer aan de pil gegaan omdat ik soms wel 3 weken heel heftig ongesteld was. Toen ik 16 was kreeg ik een andere pil, de diane35, omdat ik last had van acne. 4 jaar geleden ben ik een jaar met de pil omdat ik om dat moment toch geen relatie had. Ik wou graag de hormonen even uit mijn lijf hebben. Helaas ben ik in dat hele jaar nooit ongesteld geworden, er is toen bloed geprikt om mijn hormonen na te kijken en er was niks abnormaals te ontdekken. Hierna ben ik weer met de pil begonnen omdat ik weer een relatie had. Vorige maand had ik het vermoeden dat ik zwanger was, ik had echt allemaal zwangerschapssymptomen. Ik had twee licht positieve testen en daarna negatieve, er is ook een bloedtest gedaan voor de zekerheid en die was negatief. Het kan zijn dat ik een hele vroege miskraam heb gehad. Ik was ondertussen wel gestopt met de pil( 4 dagen voor mijn stopweek ) vanwege mijn vermoeden. Nu 3 weken later slik ik nog steeds niet de pil, ik had besloten om weer mijn lichaam even goed te laten ontpillen. Mijn vriend en ik hadden al condooms besteld omdat ik dus een poos van de pil af wou. Maar goed toen het "gezellig" werd tussen ons zei mijn vriend, laten we gewoon zonder doen en zien wat er gebeurt, ik ben er klaar voor. Dus we zijn nu officieel gestopt en gaan voor een klein wondertje! Ik hoop natuurlijk dat het snel gaat lukken maar ik reken er maar niet teveel op aangezien ik de vorige keer een jaar geen menstuatie heb gehad. Ik hoop dat ik lekker met jullie mee mag kletsen op het forum. Groetjes Demi
hey welkom demi, hoop dat je menstruati snel weer op zijn normale pad zit en dat er snel een wondertje mag wezen voor jullie. heel veel succes gewenst.
gezellig weer nieuwe meiden erbij..welkom! en ik hoop dat het gauw raak is voor jullie. Hier ben ik even de weg kwijt..snap er niets van..geen buikpijn..ja hele lichte krampen, maar eigenlijk niet noemenswaardig..(.)(.) gevoelig maar ook niet noemenswaardig....pfffffff...snap je toch niet?! (eigenlijk is het ook nooit goed he )
Vandaag getest, en negatief. Helaas! Vandaag was mijn NOD, maar eerlijk gezegd is mijn cyclus niet altijd even regelmatig, dus wie weet heb ik gewoon te vroeg getest of is er nog niet genoeg HCG aangemaakt. Weet iemand of dat laatste mogelijk is: Dat je op je NOD dag toch nog te weinig hormoon hebt?
Hoi Yaya, Volgens mij is het wel mogelijk dat je op je nod nog te weinig hcg in je urine hebt voor een zwangerschapstest om positief te zijn. Sommigen hebben dan ook een heeeel licht streepje en dan paar dagen later weer een wat donkerder streepje. Misschien moet je over een paar dagen nog een keer testen voor de zekerheid. Groetjes Demi
Hoi hoi, Ben even niet geweest, maar wat gaan de berichtjes hier snel zeg, kom niet bijgelezen. De meiden die positief hebben getest, van harte gefeliciteerd en geniet ervan. De meiden die zitten te wachten daar duim ik voor dat jullie snel een positieve test in handen hebben. En de meiden die nu ongesteld zijn geworden daar duim ik voor dat het de volgende ronde wel raak is. Bij mij is er nog steeds geen te bekennen. Groetjes Taby.
Tja, maar zou ik dan niet een heeeel licht streepje moeten zien? Als ik heel goed kijk, zou ik iets kunnen zien, maar dat is dan volgens mij de plek waar het streepje zou moeten komen.. Heb toch echt grotere borsten en blauwe aders erop. Maar ja al die symptomen kunnen ook als je eraan zitten te komen
Weet je waar ik de laatste tijd vaak aan moet denken. Een hele tijd terug, toe we nog helemaal niet bezig waren met zwanger worden, heeft iemand een keer min of meer gependeld. Met een ring aan een ketting en die boven je hand houden. Dan gaat die ring rondjes maken of op en neer bewegen. Althans dat zou er kunnen gebeuren, maar bij mij gebeurde er niets! Diegene die het deed was erg geschrokken. En ik maakte me er toen niet druk om. Maar nu eigenlijk wel en ik kan het niet uit mijn hoofd zetten!
Hier op het forum lees ik een heleboel berichtjes van mensen die pas laat positief testen, dus het zou wel kunnen. Ik ben zelf nog niet zover dat ik kan testen maar ik zou denk ik een week overtijd nog een keer testen omdat het wel mogelijk is. Hoop voor je meid, dat het raak is! En anders nieuwe ronde nieuwe kansen toch? Groetjes Demi
ik zou me er niet zo druk om maken. het zal wel meevallen allemaal. Het is mijn mening maar ik geloof niet in dat soort dingen.