zo net even vakantie geboekt het is helaas geen warm land geworden maar een midweek hochsauerland centerparcs in duitsland. we gaan de 30 ste en ik hoop dan niet meer zo lang ongi te zijn zodat ik misschien toch nog een paar dagen kan zwemmen., maar we zien wel . heb er wel zin in even er tussen uit en ja weer of geen weer altijd centerparcs weer he ! hihi. xxx miss butterfly
@KatSas laten we hopen dat het meevalt en ze niet doorkomen met de reden zwanger te zijn @vlinder en maranka vanharte gefeliciteerd meiden. groetjes Talia
bannercheck! alle zwangere gefeliciteerd! wachters, suc6 mensen die ongi zijn geworden, dikke knuf! liefs marieke
klopt helemaal, ben er ook één van. Had met mezelf afgesproken ff rustig aan te doen, maar blijft lastig hoor! moet toch elke dag ff checken wat jullie allemaal uitspoken! ffff nog 4 dagen..................
beasty ik gebruik geen tampons kan daar op een of andere manier niet mee over weg dus we wachten dan gewoon tot het over is en met een beetje geluk heb ik niks nodig hihi. xxxmiss butterfly
hey allemaal, Ik ben even een paar weekjes weggeweest van dit forum. het hele zwanger worden e.d. werd echt een obsessie een beetje. Nu gaat het wel weer geloof ik! Ik heb nu vakantie en zondag ga ik voor een paar weekjes naar de caming toe (hier in NL, Hardenberg) Dus er is weer wat rust in mijn hoofd. Tuurlijk zit mijn NOD wel steeds in mijn achterhoofd..Nog een weekje geduld hebben helaas hihi En natuurlijk alle zwangeren: Whiiiiiiii gefeliciteerd meiden En de rest, heel veel sterkte en succes de komende maand xxx
Hallo meiden... Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven.... Ik ben 2 jaar bezig om zwanger te worden, tot nu toe zonder succes! Nu heb ik deze maand de eerste keer clomid geslikt om een eisprong te krijgen. Vandaag moet ik bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. zelf denk ik dat ik hem op 14 juli heb gehad omdat ik hem heb gevoeld en een echo heb gehad op 12 juli en toen mijn eitje al 22 mm was! Ook houd ik mijn temp bij maar deze is een beetje onduidelijk! ik denk dus dat mijn NOD 28 juli is. Ik heb een beetje gelezen van dit topic (niet alles want dat was teveel hihihi) en ik wil alle zwangeren van harte feliciteren en ik zou zeggen geniet ervan! Liefs houda
hey yustin ja ik begrijp je helemaal! het kan ook echt een obsessie worden althans voor mij ik zei net nog dat ik er alleen sochtends en savonds nog op zou komen mar zit er nu alweer op ik heb vakantie dus heb nu ook echt extra tijd en wij lopen bijna gelijk ik hou er gewoon rekening mee dat ik ongi ga worden is de terleurstelling niet zo groot suces in iederval ik zal diumen voor ons
Passagierslijst voor de roze Tractor! = [url="http://i178.photobucket.com/albums/w246/naara1984/pink.jpg"]http://i178.photobucket.com/albums/w246 ... 4/pink.jpg[/url] 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel? 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 206 passagiers voor de roze tractor! 94 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 2 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. Noa25 neg 8. FunnyMe neg 9. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 10. Talia 11. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23
Hey meiden, zo daar ben ik ook weer eens, toen ik voor t laatse goed heb gekeken waren er 14 zwangeren, en nu 26, kijk dat gaat goed zo! Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Ga er maar heerlijk van genieten. Voor de anderen die ongi zijn geworden, een hele dikke knuff en veel succes in de volgende ronde. En voor de anderen veel klus, wacht en test plezier en geluk. Sorry trouwens meiden dat ik een tijdje niet ben geweest maar moest echt even iets minder bezig zijn met het zwanger worden. De dagen tot mn NOD kropen zomaar, en nu ik hier minder kom gaat de tijd toch wat sneller, nu komt mn NOD al weer lekker dichtbij. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet alles bij ga lezen, want dat is echte een beetje veel hoor... Maar geloof me maar, ik denk echt wel aan jullie. En hoop voor allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn!